اخبار داغ

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

قیمت داروهایی که مشابه داخلی دارند تغییر می‌کند/ سقف افزایش قیمت برخی داروها بین 9 تا 12 درصد است

قیمت داروهایی که مشابه داخلی دارند تغییر می‌کند/ سقف افزایش قیمت برخی داروها بین 9 تا 12 درصد است
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: داروهایی که مشابه داخلی دارند با تغییر قیمت مواجه و آن‌هایی که مشابه داخلی ندارند با قیمت قبل ارائه خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بیرجند اظهار کرد: افتتاح پروژه‌های درمانی و سلامت در دولت تدبیر و امید یکی از اقدامات خوبی است که در کشور انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بیرجند اظهار کرد: افتتاح پروژه‌های درمانی و سلامت در دولت تدبیر و امید یکی از اقدامات خوبی است که در کشور انجام می‌شود.,
 
,
وی با اشاره به این‌که یکی از مهم‌ترین اهداف هفتمین سفرم به خراسان جنوبی در جریان قرارگرفتن از مشکلات روزمره مردم است، تصریح کرد: انتطارمان آن است که همه پروژه‌هایی که برای خدمت به مردم است موجبات رضایت آنان را فراهم آورد.
,
 
,
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: ساختمان دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند یکی از مجموعه‌های مجهز با اساتید بسیار جوان و فعال است که امشب به بهره‌برداری رسید.
,
 
,
هاشمی با بیان این‌که تعداد دانشجویانی که در این دانشگاه جذب می‌شوند به بیش از دو برابر افزایش یافته است، عنوان کرد: خراسان جنوبی استان مرزی در شرق کشور است که در زمینه ارتقای دانش و مهارت برای افراد بومی این استان تلاش می‌‎شود.
,
 
,
وی به تغییر قیمت داروها در کشور اشاره‌ای داشت و افزود: داروهایی که مشابه داخلی دارند با تغییر قیمت مواجه و آن‌هایی که مشابه داخلی ندارند با قیمت قبل ارائه خواهند شد.
,
 
,
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: برخی از داروهای داخلی با نوسان قیمت مواجه شدند و سقفی که دولت برای افزایش قیمت این داروها مصوب کرده بین ۹ تا ۱۲ درصد در نظر گرفته شده است.
,
 
,
هاشمی افزود: حدود ۹ هزار قلم دارو در کشور وجود دارد که از این تعداد، یک‌هزار و 400 قلم دارو افزایش قیمت داشته و طبق اطلاعات رسیده در تأمین داروها ۹.۷ درصد تغییر قیمت داشتیم.
,
 
,
وی اضافه کرد: دولت توانسته دارو را با همان ارز 4 هزار و 200 تومان تأمین و حدود ۷۰ درصد خرید دارو برای یک سال انجام شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه