اخبار داغ

نماینده نیشابور و فیروزه:

سؤال مجلس از رئیس‌جمهور، ارائه فرصت دیگری به روحانی بود

سؤال مجلس از رئیس‌جمهور، ارائه فرصت دیگری به روحانی بود
نماینده مردم سبزوار و فیروزه در مجلس گفت: جلسه سوال از رئیس جمهوری فرصتی برای دولت بود تا به نابسامانی‌های کشور در حوزه اقتصاد رسیدگی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، هاجر چنارانی نماینده مردم سبزوار و فیروزه در مجلس در پنجمین جشنواره ملی پسته دامغان ضمن ابراز نگرانی نسبت به وضعیت اقتصادی کنونی در سطح جامع گفت: مجلس در راستای اعتلای هرچه بیش تر انقلاب اسلامی از دولت پشتیبانی می کند و دشمنان در مواجهه با اتحاد قوا ناکام خواهد ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با اشاره به معضلات کشور در بحث اقتصاد و تاثیر به سزای آن در زندگی روزمره مردم افزود: هم اکنون شاهد عملکرد ضعیف دولت در بخش اقتصاد و عوامل تاثیر پذیر از آن هستیم.

,

عضو کمیسیون ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه پرسش سوال مجلس از رئیس جمهور عنوان کرد: مجلس فرصتی را تحت عنوان طرح سوال از رئیس جمهور در اختیار دولت قرار داد تا بلکه روند نابسمان کنونی کشور در مسیر اصلاح قرار بگیرد.

,

چنارانی با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری در حمایت از کالای ایرانی ادامه داد: بخش مهمی از مبانی اقتصاد مقاومتی بر پایه مردم استوار است و خرید کالای تولید داخل برکات زیادی برای کشور به همراه خواهد داشت.

,

وی از رویکرد منفعلانه برخی مسئولان در برابر دشمن انتقاد کرده و تاکید کرد: عزت ملی مولفه بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد، برخی مسئولان با غفلت به مردم خیانت می کنند و نباید این عوامل موجب نیل امیال به سمت بیگانگان شود.

,

نماینده مردم سبزوار و فیروزه در مجلس علاوه بر ابراز خرسندی از وضعیت پسته دامغان از وجود شش هزار هکتار باغ پسته در نیشابور خبر داد و افزود: این موضوع، ظرفیت عظیمی در حوزه کشاورزی است که باید مورد حمایت دولت قرار بگیرد که خوشبختانه شاهد حضور برند های پسته دامغان و رفسنجان در عرصه بین المللی به صورت رسمی هستیم.

,

چنارانی با اشاره به اهمیت ساخت داخلی قدرت در مقاطع مدیریتی خاطرنشان کرد : ما هم اکنون شاهد بسترهای گسترده و ظرفیت های عظیم در حوزه تولید در عرصه های مختلف هستیم و در صورت هماهنگی مسئولان و وحدت ملی تحریم ها بی اثر و بلکه سازنده خواهد بود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه