اخبار داغ

آشفتگی بازار ناشی از سوء تدبیر مسئولان است/حل مشکلات مردم نیاز امروز کشور است

آشفتگی بازار ناشی از سوء تدبیر مسئولان است/حل مشکلات مردم نیاز امروز کشور است
ائمه جمعه استان همدان درخطبه های نمازجمعه این هفته؛ با بیان اینکه رکود وگرانی مردم را اذیت می کند ومتاسفانه برخی مفسدان اقتصادی با احتکار کالا به دنبال فشار مضاعف بر مردم هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، درخطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته استان همدان؛ ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، افزودند:باید دولت اقتصاد کشور را مدیریت کند نه اینکه تصدی گری کندو با اشاره به نزدیک شدن به ماه محرم خاطرنشان کردندکه مداحان باید با مطالعه و حساب اشعار پرمعنا و عزت بخش به عاشورا در عزاداری حاضر شوند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

امام جمعه موقت شهرستان همدان:
آشفتگی بازار ناشی از سوء تدبیر مسئولان است

حجت الاسلام والمسلمین طه محمدی با اشاره به مسائل و مشکلات اقتصادی کشور اظهار داشت:آشفتگی بازار نتیجه سوء مدیریت تیم اقتصادی دولت به ویژه بانک مرکزی است و این امر باعث شده مردم در تنگنا قرار بگیرند.

, امام جمعه موقت شهرستان همدان:
آشفتگی بازار ناشی از سوء تدبیر مسئولان است
, امام جمعه موقت شهرستان همدان:
آشفتگی بازار ناشی از سوء تدبیر مسئولان است
,
,
,

وی بیان کرد:رکود وگرانی مردم را اذیت می کند ومتاسفانه برخی مفسدان اقتصادی با احتکار کالا به دنبال فشار مضاعف بر مردم هستند.

,

امام جمعه همدان تاکید کرد:مراجع قضایی و نظارتی بایستی با محتکران برخورد قانونی داشته باشند تا شاهد اتفاقات تلخ در بازار نباشیم که اقشار ضعیف جامعه نتوانند کالای اساسی خود را تامین کنند.

,

 وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به ایام سوگواری محرم وصفر افزود:مداحان بایستی در برنامه های مداحی به مطالبی که بیان می کنند مستند ومتقن باشد و به شبهه افکنی در مورد واقعه عاشورا نپردازند.

,

وی تصریح کرد:همه ما با تبعیت از فرهنگ عاشورایی بایستی در جنگ اقتصادی و نرم ایستادگی ومقابله کنیم و اجازه ندهیم این تحریم ها اثری منفی در جامعه بگذارند.

,

 

,

امام جمعه شهرستان رزن:

, امام جمعه شهرستان رزن:, امام جمعه شهرستان رزن:,

دشمن بدنبال ایجاد شکاف و بد دلی بین مردم و مسئولین است
حجت الاسلام خلیل ربیعی ادامه داد:میخواهند از ناحیه ضعفهای اقتصادی به کشور لطمه بزنند .باید برای جنگ اقتصادی سنگر سازی کنیم.
ربیعی افزود:با توجه به تولید داخلی یعنی همان سنگر سازی و دفاع در جنگ اقتصادی است.
وی اضافه کرد:باید تولید کشور را نجات دهند.اجازه ندهند در بحث تولید کارخانه هایی که وجود دارند تعطیل شوند .برخی کارخانه ها با همه توان کار نمی کنند.باید دولت اقتصاد کشور را مدیریت کند نه اینکه تصدی گری کند.

, دشمن بدنبال ایجاد شکاف و بد دلی بین مردم و مسئولین است, دشمن بدنبال ایجاد شکاف و بد دلی بین مردم و مسئولین است,
,
,
,

ربیعی تصریح نمود:مسئولین اقتصادی باید میدان را به فعالین اقتصادی دهند.

,

نظارت باید بر اقتصاد وجود داشته باشد.منافذ فساد زا باید کنترل شود.سو مدیریتی که برای 17 میلیارد دلار ارز صورت گرفت یا بحث توزیع شکه این همان سو مدیریت است که متاسفانه نظارت نشد.

,

امام جمعه شهرستان نهاوند:

, امام جمعه شهرستان نهاوند:, امام جمعه شهرستان نهاوند:,

 وحدت و همدلی و حل مشکلات مردم نیاز امروز کشور است

,  وحدت و همدلی و حل مشکلات مردم نیاز امروز کشور است,  وحدت و همدلی و حل مشکلات مردم نیاز امروز کشور است,

امام جمعه نهاوند گفت: امروز نیاز کشور حل مشکلات مردم توسط مسئولان در سایه وحدت و همدلی و عمل به فرمایشات رهبر معطم انقلاب است.

,

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز جمعه این هفته نهاوند گفت: امروز دشمن از همه توان خود برای فشار اقتصادی و ایجاد مشکل برای مردم کشورمان استفاده می کند.

,

وی اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی جنگ تمام عیار اقتصادی را شروع کردند، مردم و مسئولان باید هوشیار باشند و مراقب باشند در زمین دشمن بازی نکنند.

,

امام جمعه نهاوند افزود: نیاز امروز کشور  حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم توسط مسئولان است.

,

وی افزود: با توجه به توطئه های دشمنان، باید مردم و مسئولان با وحدت و همدلی و دوری از تفرقه مشکلات را حل کنند.

,

مغیثی گفت: تا زمانی که در جامعه وحدت وجود داشته باشد؛ نقشه ها و تهدیدهای آمریکایی ها بی اثر خواهد بود.

,

وی بیان داشت: عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر وحدت و حل مشکلات باید سرلوحه عمل همه قرار بگیرد.

,

امام جمعه شهرستان اسدآباد:

, امام جمعه شهرستان اسدآباد:, امام جمعه شهرستان اسدآباد:,

قوام دین، انقلاب و ثبات نظام اسلامی توجه به امربه معروف و نهی ازمنکر است

, قوام دین، انقلاب و ثبات نظام اسلامی توجه به امربه معروف و نهی ازمنکر است, قوام دین، انقلاب و ثبات نظام اسلامی توجه به امربه معروف و نهی ازمنکر است,

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد، با تاکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، به بحث نزول خواری و رشوه اشاره کرد و گفت: روایات مختلفی در زمینه رشوه دادن و نزول خواری وجود دارد که افراد را را از منع کرده است.  

,


وی با اشاره به مناسبتهای مختلف هفته پیش رو، اظهار کرد: در آستانه ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر هستیم و باید پیام مهم واقعه عاشورا که امر به معروف و نهی از منکر است، را جامه عمل بپوشانیم.

,
,


امام جمعه اسداباد با بیان اینکه نوحه سرایی، سینه زنی و زنجیرزنی ها در عزاداری ها اولویت دوم است، گفت: استفاده از منبرها و عمل به پیام واقعه عاشورا اولویت مهم در عزدارای های محرم است.

,
,

وی گفت: مداحان باید با مطالعه و حساب اشعار پرمعنا و عزت بخش به عاشورا در عزاداری حاضر شوند و البته هیات امنا نیز باید عزاداران را احترام کنند.

,


 حسینی مجد با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر، گفت:  قوام دین، انقلاب و ثبات نظام اسلامی ما توجه به فریضه امربه معروف و نهی ازمنکر است که البته باید عامل معروف خود عمل کننده باشد.

,
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه