اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

حل مشکلات اقتصادی برعهده دولت است

حل مشکلات اقتصادی برعهده دولت است
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: وظیفه دولت حل مشکلات اقتصادی است وباید برای آن تلاش کند؛ مردم چیزی در دست ندارند و کار زیادی نمی‌توانند به تنهایی انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی ظهرامروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته درخرم‌آباد برگزاری شانزدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در خرم آباد این اجلاس را یک حرکت فرهنگی برای انتقال تجربیات مدیحه سرایی دانست و گفت:همایش پیرغلامان فرصتی برای معرفی روش عزاداری، آداب و سنت مردم یک منطقه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک, .,

 

,

وی امربه‌معروف و نهی از منکر را برای اصلاح جامعه ضروری دانست و گفت: ترک امربه‌معروف و نهی از منکر عواقب دردناکی دارد اگرامربه‌معروف و نهی از منکر از جامعه ای برود فساد در ابعاد مختلف جامعه را فرا می‌گیرد.

, .,

 

,

خطیب جمعه خرم‌آباد با تأکید بر ضرورت حمایت دولت از امربه‌معروف و نهی از منکر اظهار داشت: قانون امربه‌معروف و نهی از منکر در مجلس تصویب شد اما برای اجرا شدن ابلاغ نشده است.

, .,

 

,

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله طالقانی و آیت‌الله مدنی در روزهای 19 و20 شهریورخاطرنشان کرد: 17شهریور روز گرامیداشت شهدای میدان ژاله و روز شهدا نامیده شده است این حادثه را ملت ایران هرگز فراموش نمی‌کنند.

,

 

,

وی با بیان این که کشتار مردم توسط رژیم شاه در میدان ژاله سقوط رژیم شاه را سرعت بخشید، یادآورشد: آمریکا همواره دشمنی خود با ملت ایران را نشان داده است و در این حادثه نیز از جنایت رژیم شاه حمایت کرد.

,

 

,

نماینده ولی فقیه درلرستان با بیان این که دشمن با تمام توان جنگ تمام عیار اقتصادی و جنگ روانی را به راه انداخته است، تصریح کرد: هدف آمریکا تسلیم شدن و به فروپاشی کشاندن ایران است اما یقیناً آمریکا این نیت شوم و هدف شیطانی را به گور می برد.

,

 

,

آیت الله میرعمادی با اشاره به ضرورت تلاش شبانه روزی دولت برای غلبه بر دشمن گفت: با سستی، سهل‌انگاری و نداشتن اراده و انگیزه نمی‌توان کاری کرد باید از غرب و آمریکا قطع امید کنیم چراکه با دل‌بستن به برجام اروپایی نمی‌توان بر دشمن غلبه کرد.

,

 

,

به گفته وی وظیفه دولت حل مشکلات اقتصادی است وباید برای آن تلاش کند؛ مردم چیزی در دست ندارند و کار زیادی نمی‌توانند به تنهایی انجام دهند.

,

 

,

 عبور از مشکلات و تحریم ها با برنامه ریزی و تکیه بر ظرفیت ها امکان پذیر است

حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد گفت: آمریکا اعلام کرده که تحریم های جدیدی را اعمال خواهد کرد و باید با برنامه ریزی برای ایستادگی در برابر تحریم ها آماده شویم.

,  عبور از مشکلات و تحریم ها با برنامه ریزی و تکیه بر ظرفیت ها امکان پذیر است,
,
,


وی اضافه کرد: قطعا با صبر و تلاش می توان از این برهه و تحریم ها عبور کرد و لازم و ضروری است در این شرایط اقتصادی دولت و مجلس نظارت بیشتری داشته باشند.

,
,


به گفته وی از چند روز آینده ماه محرم از راه می رسد  و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان است و باید عزاداری های این ایام با هدف ترویج فرهنگ عاشورا باشد.

,
,


حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: هیات های عزاداری در ایام محرم از عزاداری طولانی تا پاسی از شب خوداری کنند و نباید با بدحجابی زمینه گناه فراهم شود.

,
,


وی با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: هفته اول محرم هفته امر به معروف و نهی از منکر است و لازم است اگر منکری صورت گیرد تذکرات صورت گیرد.

,
,


خطیب جمعه بروجرد افزود: اعضای شورای شهر بروجرد اختلافاتی دارند و باید این افراد به خاطر مردم اختلافات را کنار بگذارند و با دوری از اختلافات می توان زمینه توسعه و پیشرفت را فراهم کرد.

,
,


به گفته وی در سطح شهر شاهد اقدامات موثری مانند آسفالت، ساماندهی و حل مشکلات از سوی شهرداری هستیم و باید اختلافات کنار گذاشته شود تا اقداماتی صورت گیرد.

,
,


به گفته وی روز گذشته پدر دو شهید و نماینده بروجرد دار فانی را وداع گفتند که تشییع جنازه بسیار با شکوهی برگزار شد که مردم با حضور خود ثابت کردند پایبند به ارزشها و شهدا هستند.

,
,


حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: در آستانه سالروز ۱۷شهریور هستیم و در این روز جوانان زیادی به رگبار بسته شدند  و بر این اصور بودند که با این اقدام مردم تسلیم می شوند اما این اقدام پایه های رژیم پهلوی سست شد.

,
,

 

,

امام جمعه ازنا در خطبه های این هفته با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب گفت: تذکراتی که ایشان در جلسه روز قبل با خبرگان رهبری فرمودند بر گرفته از مطالبات و اشرافیت ایشان است.
حجت الاسلام سپهوند افزود: مسائل نظارت ها و مدیریت اقتصادی دولتی از موارد مهم سخنان ایشان در آن جلسه بود.

,
,



وی خاطر نشان کرد: آمارها نشان میدهد حدود۳۰درصد تحریم ها تاثیر گذار بوده است و بیش از ۷۰درصد، عدم مدیریت و عدم نظارت های واقعی عامل مشکلات اقتصادی است.

,
,
,



سپهوند با اشاره به سخنان رهبری در خصوص تذکرات به مسئولین گفت: احترام و انتقاد و مطرح کردن دستاوردهای دولت و نقدهای منصفانه باید رعایت شود، نه ناامیدانه و نه قره شده به درست کار کردن صحیح نیست.

,
,
,


وی با اشاره به عملکرد بانک مرکزی گفت: نظارت مستقیم بانک مرکزی تا انتهای مسیری که خدمت به دست مردم میرسد باید انجام شود.

,
,



وی به مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در مجلس طرح دو فوریتی معیشتی مردم در مجلس رای نیاورد و نوبخت در آن جلسه گفت نیازی به این طرح نیست
انبارهای ما به اندازه کافی داری جنس است ولی مساله مهم توزیع آن است.

,
,
,
,



امام جمعه ازنا گفت: هزینه ای بالغ بر ۳۰هزار میلیارد تومان و بسته معیشتی مطرح است اما نظارتی در تقسیم آن در نقاط مختلف ایران اسلامی نباشد به نتیجه نمی‌رسد.

,
,
,



وی افزود: رهبری فرمود جامعه نباید به سوی یاس و نا امیدی برود والبته تذکرات باید به سمت امید بخشی مردم و مدیریت نظارت بر معیشت مردم باشد.

,
,
,



سپهوند به وظایف دولت در قبال معیشت مردم اشاره کرد و گفت: دولت در حدقول مواردی را مطرح کرده ولی در ارسال بخشنامه دولتی که به استان ها برسد تا این لحظه چیزی ندیدیم ولی امید داریم که به زودی انجام شود.

,
,
,



امام جمعه ازنا تصریح کرد: ذخایر و داشته های عظیمی در ایران اسلامی وجود دارد و آمارها می گویند که رتبه اول استفاده نکردن از منابع را ما داریم.

,
,
,



وی ضمن نقد به شرکت سایپا گفت: سرگردانی نقدینگی بزرگ کشور مدیریت نشد و به سمت تولید نرفت و این موضوع باعث وجود سرمایه ویرانگر می‌شود.

,
,
,



سپهوند ادامه داد: کسانی که سرمایه دارند نیاز به برنامه جهادی دارد تا هم سرمایه گذار به سودهی و امنیت اقتصادی برسد و هم از مشکلات معیشتی مردم کاسته شود.

,
,
,



وی به سخنان رهبری اشاره و تصریح کرد: مدیریت جهادی مدیریت لحظه به لحظه است، معنایش این نیست که بدون برنامه ریزی بخشنامه پشت بخشنامه برسد و خروجی نداشته باشد.

,
,
,



امام جمعه ازنا گفت: مشکل بزرگتر از این برنامه ها، تورم و گرانی اجناس و عدم نظارت در بازار است، در سطح بازار ازنا ما مشکل اقتصادی و گرانی داریم که با نظارت جهادی قابل حل شدن است.

,
,
,



وی به نشست های مختلف با مسئولین ازنا اشاره کرد و گفت: خروجی فعالیت دستگاه های مختلف نتیجه مثبت ندارد و در مقایسه ای سطحی میبینیم که قیمت در شهرهای دیگر از ازنا کمتر است و این ظلم مضاعف است که به ازنا وارد است.

,
,
,



امام جمعه ازنا در انتقادی بی پرده در خصوص نطق نماینده مجلس گفت: خانم سلحشور در نطقی در مجلس رهبری و دستاوردهای نظام را زیر سوال می برد و باید در نطق های مختلف این یاوه گویی ها و وقت هایی که به بطالت می گذرانند پاسخ داده شود.

,
,
,



سپهوند افزود: خودش اقرار کرد که صلاحیت ندارد وارد مجلس بشود و شورای نگهبان باید وارد بشود.

,
,
,



سپهوند گفت: صدایی که از مجلس شنیده می شود گویی از رادیو بیگانه شنیده می شود، این درست نیست در مجلسی که باید موضوع معیشت مردم مطرح شود مسائل باندی و حزبی مطرح شود و ما این موضوع را محکوم می کنیم.

,
,
,



وی یادآور شد: لازم است تذکر بدهیم پروژه های مهم شهرستان باید پیگیری شود ما از گفتن و از پیگیری کوتاه نمی آییم.

,
,
,


وی به جاده ازنا اراک اشاره کرد و گفت: جاده ای که باعث کشته شدن عزیزان می شود، دو نکته مطرح است جان شما برای ما مهم است، نماینده محترم مجلس گفتند در هزینه ها مشکلی نداریم ولی این پروژه زمان بر است، لذا در رانندگی ها رعایت کامل قوانین راهنمایی را کنید و با رعایت قوانین در جاده ها برانند تا مشکل این جاده هم برطرف گردد.

,
,



وی گفت: راهنمایی و رانندگی می داند که این جاده خطرانکی است و نیاز به حضور ویژه ای در این جاده دارد.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه