اخبار داغ

مهم ترین محور خطبه ائمه جمعه استان یزد:

جلب اعتماد مردم درگروه مبارزه جدی با مفسدان اقتصادی است/موضع برخی نمایندگان؛ موجب شادی دشمن

جلب اعتماد مردم درگروه مبارزه جدی با مفسدان اقتصادی است/موضع برخی نمایندگان؛ موجب شادی دشمن
توانمندی دولت در مبارزه با جنگ اقتصادی، عدم اعتماد به آمریکا و عدم رای به طرح شفافیت آرا در مجلس موضوع اصلی خطبه نماز جمعه این هفته استان یزد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا،  ائمه جمعه استان یزد در خظبه های نماز جمعه این هفته خود به موضوعات چون توانمندی دولت در مبارزه با جنگ اقتصادی، عدم اعتماد به آمریکا و عدم رای به طرح شفافیت آرا در مجلس پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

**امام جمعه بهاباد:رهبری امروز بیش از هر فردی به فکر رفع مشکلات ملت هستند

, **امام جمعه بهاباد:رهبری امروز بیش از هر فردی به فکر رفع مشکلات ملت هستند, **امام جمعه بهاباد:رهبری امروز بیش از هر فردی به فکر رفع مشکلات ملت هستند,

خطیب جمعه بهاباد هدف از قیام عاشورا را احیای سنت حقیقی رسول خدا (ص) ذکر کرد و از مداحان و شاعران خواست از مطالب و اشعاری استفاده کنند که در شان امام حسین (ع) باشد .
رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با توجه به شرائط و موقعیت حساس کشور گفت : افراد در ماه محرم از طرح مسائل تفرقه انگیز شامل محله ای ، حزبی و گروهی جدا دوری کنند که در شان این ایام و ماه های دیگر نیست .
امام جمعه بهاباد با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: به فرموده معظم له امروز دشمن در تلاش است تا کشور را درگیر جنگ اقتصادی و رسانه‌ای کند.
ابرهیمی بشکانی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری تنها گذاشتن دولت راهکار حل مشکلات نیست، و رهبری امروز بیش از هر فردی به فکر رفع مشکلات ملت هستند.
وی افزود : معظم له فرمودند، حرکت جهادی که شروع کردیم حرکت خوبی است باید از درون دولت شروع شود و با روحیه جهادی و بسیجی تمام مشکلات کشور حل خواهد شد . 

,
,
,
,
,

**امام جمعه مهریز: احتکار و گرانفروشی؛ زندگی مردم را به چالش کشیده است

, **امام جمعه مهریز: احتکار و گرانفروشی؛ زندگی مردم را به چالش کشیده است, **امام جمعه مهریز: احتکار و گرانفروشی؛ زندگی مردم را به چالش کشیده است,

امام جمعه مهریز گفت: قوه قضائیه با همکاری مردم و سایر دستگاه ها با مفسدان اقتصادی در هر پست و موقعیتی که هستند برخورد کند و جلو احتکار و سوء استفاده از شرایط را به نفع مردم بگیرد .
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته مهریز به توصیه های اخیر مقام معظم رهبری به دولتمردان اشاره کرد و افزود: مردم بخاطر احتکار و گرانفروشی با سختی زندگی می کنند.
وی ادامه داد: حل مشکلات به تعامل و همکاری تمام بخش های حاکمیت و همراهی با مسئولان نیاز دارد چون دشمنان به دنبال ضربه زدن به اصل نظام با فتنه اقتصادی و فشار روانی هستند.
خطیب جمعه مهریز خاطر نشان کرد: بهره گیری از نیروهای جوان و خوشفکر و فعالیت خالصانه همراه با روحیه انقلابی می تواند در برون رفت از مشکلات معیشتی و اقتصادی موثر باشد. 

,
,
,
,

 

,

**امام جمعه موقت یزد: موضع برخی نمایندگان؛ موجب شادی دشمن

, **امام جمعه موقت یزد: موضع برخی نمایندگان؛ موجب شادی دشمن, **امام جمعه موقت یزد: موضع برخی نمایندگان؛ موجب شادی دشمن,

امام جمعه موقت یزد با اشاره به موضعگیری برخی نمایندگان در خصوص مسائل کلان در حوزه های مختلف گفت: از آنها درخواست می شود تا خطوط قرمز نظام ، کشور و انقلاب را مدنظر قرا دهند و موجب شادی دشمنان نشوند.

,

آیت اللهی در ادامه از اینکه عده ای به نام یزد و در قالب فعالیت فرهنگی و هنری در مجارستان نسبت به اجرای برنامه بر خلاف مصالح دینی و شرعی اقدام کرده اند، انتقاد کرد و رسیدگی و برخورد جدی با متخلفان را خواستار شد.
وی همچنین به اهمیت ماه محرم و بهره گیری درست از آن توسط مداحان ، مسئولان هیات های مذهبی و سخنرانان در راستای ترویج فرهنگ کربلا و عاشورای حسینی تاکید کرد.

,
,

 

,

**امام‌جمعه موقت ابرکوه: جلب اعتماد مردم درگروه مبارزه جدی با مفسدان اقتصادی است

, **امام‌جمعه موقت ابرکوه: جلب اعتماد مردم درگروه مبارزه جدی با مفسدان اقتصادی است, **امام‌جمعه موقت ابرکوه: جلب اعتماد مردم درگروه مبارزه جدی با مفسدان اقتصادی است,

حجت‌الاسلام فتاحی گفت : اقتصاد سالم درگرو سرمایه‌های سالم است که در تولید و ارائه خدمات صرف می‌شود. افرادی که فکر می‌کنند می‌توانند با پول‌های بیت‌المال برای خود احترام، جایگاه و پست و مقام بخرند کاملاً در اشتباه هستند. بیت‌المال صاحب دارد.

,

وی تصریح کرد : لذا مسئولین باید به خود بیایند و با طرح مبارزه با مفسدان اقتصادی و دانه‌درشت‌ها موافقت کنند، تا بتوانند امید و اعتماد مردم را جلب کنند. زیرا درخواست برخورد قانونی، جدی و قاطع و جبران خسارت‌هایی که مفسدان اقتصادی به کشور وارد کردند، حق ملت است.

,

فتاحی، بابیان برخی بیانات رهبر معظم انقلاب در این زمینه گفت : عدالت، پاک‌دامنی، پارسایی و با مردم بودن چهار شاخصه حکومت علوی است.

,

امام‌جمعه موقت ابرکوه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 17 شهریورماه سال 57 عنوان کرد : این روز یکی از وقایع تاریخ‌ساز کشور ایران بود که از ثمره آن درخت تنومند انقلاب اسلامی به بار نشست.

,

 

,

**امام جمعه هرات عنوان کردعدم اعتماد به غرب؛ راه نجات کشور از مشکلات

, **امام جمعه هرات عنوان کردعدم اعتماد به غرب؛ راه نجات کشور از مشکلات, **امام جمعه هرات عنوان کردعدم اعتماد به غرب؛ راه نجات کشور از مشکلات,

خطیب نماز جمعه هرات افزود: ترویج فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر وظیفه خاص دولتها نیست و مردم نیز باید در عمل به آن با همه نهادها همکاری داشته باشند.

,

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نشات گرفته از قیام عاشوراست، خاطر نشان کرد: قیام امام حسین (ع) به ما آموخت تا در مقابل زیاده خواهی دشمنان بایستیم و در این راه از اصول دینی و اعتقادی خود دست نکشیم.

,

امام جمعه هرات در خطبه دوم به مبحث جنگ اقتصادی دشمن علیه جمهوری اسلامی پرداخت و اظهار داشت: ترسیم آینده تاریک از اقتصاد ایران،القا وجود فساد در نظام، ایجاد حس بد بینی و ناامیدی در بین مردم و آشفته کردن بازار های داخلی از مهمترین اهداف دشمن در زمینه جنگ اقتصادی است.

,

وی راه نجات کشور را در شرایط کنونی عدم اعتماد به غرب عنوان و خاطر نشان کرد: یکی از راه های خنثی کردن توطئه های دشمنان ارتباط با کشورهای همسایه و ممنوعیت مذاکره با آمریکا جنایتکار است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه