اخبار داغ

امام جمعه موقت گرگان:

ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی در برابر توطئه های دشمنان / کل دارایی ام ۱.۵ هکتار زمین ارث پدری است

ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی در برابر توطئه های دشمنان / کل دارایی ام ۱.۵ هکتار زمین ارث پدری است
امام جمعه موقت گرگان گفت: همه داریی من 1.5 هکتار زمین ارثیه پدری است و با یک خاور لوازم منزل به این شهر آمدم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ حجت‌ الاسلام قربانعلی برقرار درخطبه های نمازجمعه گرگان با اشاره به فرا رسیدن 17 شهریور و سالروز جمعه سیاه اظهارکرد: مردم باید ایمان و اعتقاد محکمی داشته باشند و در برابر برنامه های دشمنان ایستادگی و مقاومت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛ , .,

وی ادامه داد: امروز عده‌ ای سعی دارند که عقاید مردم را سست کنند، اما اگر به گذشته برگردیم و از آن درس بگیریم، می‌توانیم به پیروزی برسیم.

, .,

امام جمعه موقت گرگان با تاکید بر اینکه باید در برابر این مشکلات مقاومت و ایستادگی داشته باشیم ،تصریح کرد: با تکیه بر روحیه مقاومت در زمان انقلاب و جنگ با دست خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح به پیروزی رسیدیم.

,

وی با بیان این که من مسائل سیاسی را به درستی بلد نیستم، خاطرنشان کرد: همه مشکلات هم نمی‌شود به گردن مسئولان انداخت، در برخی مواقع هم خود ما مردم مقصر هستیم.

,

حجت الاسلام برقرار گفت: همه داریی من 1.5 هکتار زمین ارثیه پدری است و با یک خاور لوازم منزل به این شهر آمدم .

,

وی با بیان اینکه من هم مانند همه مردم با مشکل اقتصادی مواجه‌ام ،خاطر نشان کرد: اما به عنوان یک روحانی از عده‌ای که درصدد سست کردن ایمان و اعتقاد مردم هستند، فحش هم می‌خورم.

,

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به اینکه مردم باید در برابر برنامه‌های دشمنان ایستادگی و مقاومت کنند ، گفت: صبر و مقاومت کلیدش تقوا است که باید در همه امور تقوا پیشه کنیم و این تقوا شرط پیروزی است.

,

انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه