اخبار داغ

در خطبه های نمازجمعه شهرستان های اصفهان مطرح شد؛

یک نفر را پیدا کنید که برای ثبت نام در مدارس دولتی پول نداده باشد/مردم ترکیه دلارها را سوزاندند

یک نفر را پیدا کنید که برای ثبت نام در مدارس دولتی پول نداده باشد/مردم ترکیه دلارها را سوزاندند
ائمه جمعه سراسر استان اصفهان ضمن توصیه آداب عزاداری حضرت امام حسین(ع)، خواستار رعایت دستورات رهبری از سوی مسئولان شدند و همچنین کار جهادی و ارتباط بدون واسطه مسئولان با مردم را یکی از راهکارهای علاج کشور دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ امام جمعه موقت اصفهان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته این کلان شهر گفت: اگر می‌بینیم اختیار از دست دولت بیرون رفته است، خدا گفته طوری انفال را توزیع کنید که یک دسته خاص آنقدر قوی شوند که در مقابل دولت، دولت ایجاد کنند؛ این مشکلات در زمان پیامبر نیز بود و اما باید صبر کنیم و مطمئن باشیم خداوند یاور ماست، امیدوار باشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز, ؛ امام جمعه موقت اصفهان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته این کلان شهر گفت: اگر می‌بینیم اختیار از دست دولت بیرون رفته است، خدا گفته طوری انفال را توزیع کنید که یک دسته خاص آنقدر قوی شوند که در مقابل دولت، دولت ایجاد کنند؛ این مشکلات در زمان پیامبر نیز بود و اما باید صبر کنیم و مطمئن باشیم خداوند یاور ماست، امیدوار باشید.,

* چرا دلار قبل از تحریم 15 هزار تومان شد؟

, * چرا دلار قبل از تحریم 15 هزار تومان شد؟, * چرا دلار قبل از تحریم 15 هزار تومان شد؟,

حجت الاسلام و المسلمین محسن میردامادی ادامه داد: تا کی باید شاهد باشیم قیمت اجناس صبح، ظهر و شب تفاوت داشته باشد و مسئولان با شهامت بگویند چطور دلار 15 هزار تومان و سکه 5 میلیون شد در حالی که هنوز تحریم‌ها شروع نشده است و کسی هم به داد مردم نمی‌رسد.

,

وی همچنین تصریح کرد: وزیر آموزش و‌ پرورش و مسئولان اعلام می‌کنند مدارس دولتی نباید یک‌ ریال هم بگیرند، اما چقدر به مردم دروغ می گویید؛ این‌ها درد است، اگر بتوانیم مقابل فشار‌های آمریکا تحمل کنیم اما این اتفاقات قابل تحمل نیست، یک نفر را نشان دهید که پول نداده باشد.

,

* علاج کشور برائت از دستگاه های مسئول نیست

, * علاج کشور برائت از دستگاه های مسئول نیست, * علاج کشور برائت از دستگاه های مسئول نیست,

امام جمعه شهر اژیه هم گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای خبرگان بسیار مهم بود و تشبیه ایشان درباره نظام مقدس جمهوری اسلامی به شجره طیبه ای که با پایه های مستحکم در حال گسترش و ثمر دهی است، بسیار عالی بود.

,

حجت الاسلام و المسلمین امیر حجتی فرد خاطر نشان کرد: همان طور که رهبری فرمودند، علاج کشور خالی کردن پشت دولت و ابراز برائت از دستگاه های مسئول نیست؛ بلکه راه علاج ایجاد رابطه سالم بین افکار عمومی و دستگاه های مسئول و همچنین سخن گفتن و انتقاد کردن منصفانه است.

,

* مسئولان بدون واسطه پای درد و دل مردم بنشینند

, * مسئولان بدون واسطه پای درد و دل مردم بنشینند, * مسئولان بدون واسطه پای درد و دل مردم بنشینند,

خطیب نماز جمعه این هفته اردستان هم صحبت از فضای مجازی به میان آورد و گفت: تبلیغات بی امان دشمن در فضای مجازی هم موجب تشویش مردم می شود و عدم تبیین برنامه ها و اینکه افراد مسئول جوابگو نیستند موجب می شود مردم سخنان دشمن را باور کنند.

,

حجت الاسلام دهشیری اذعان کرد: مسئولان مستقیم و بدون واسطه پای صحبت و درد دل مردم نشسته و ضمن عزم جدی بصورت جهادی وارد عرصه رفع مشکلات شوند که در صورت عدم برطرف شدن مشکلات مردم ضرر خواهند کرد.

,

* خداحافظی یک امام جمعه

, * خداحافظی یک امام جمعه, * خداحافظی یک امام جمعه,

امام جمعه گلپایگان با یادآوری این که در هشت سال دفاع مقدس مردم غذای سفره خود را به جبهه ها می فرستادند، تصریح کرد: این بیانگر این است که دولت ما خوب عمل نکرد و تنها نباید به مردم ایراد گرفت، ما برنامه درستی برای مردم اجرا نکردیم و مردم را خوب تربیت نکردیم.

,

وی با اشاره به عملکرد مردم ترکیه در جریان کاهش ارزش لیر، گفت: مردم ترکیه در این شرایط دلارها را سوزاندند و و طلاهای خود را تبدیل به لیر کردند.

,

حجت الاسلام طهماسبی در پایان سخنرانی با بیان این که دیگر برخی مشکلات برای من قابل تحمل نیست و فشار زیادی برای این وظیفه سنگین در حال تحمل هستم، تصریح کرد؛ پس از پیگیری های بسیار و نامه به شورای سیاست گزاری ائمه جماعات در دو ماه گذشته بالاخره با درخواست استعفای من موافقت شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه