اخبار داغ

انهدام یک تیم مسلح در کردستان/ کشته شدن۶ نفر و زخمی و متواری شدن تعدادی دیگر

انهدام یک تیم مسلح در کردستان/ کشته شدن۶ نفر و زخمی و متواری شدن تعدادی دیگر
قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان از انهدام یک تیم مسلح در منطقه مرزی استان کردستان و کشته شدن ۶ نفر و زخمی و متواری شدن بقایای آن خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، روابط عمومی قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان در اطلاعیه ای اعلام کرد:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,


 یک تیم از اعضای گروهک پژاک که در شامگاه بیست و نهم تیر ماه سال جاری به پایگاه دری واقع در منطقه مریوان استان کردستان حمله کرده بود، عصر امروز (جمعه ۱۶ شهریور ) طی یک عملیات پیچیده و دقیق اطلاعاتی ،در کمین رزمندگان بیت المقدس استان کردستان در منطقه عمومی کامیاران گرفتار و منهدم شد.

,
,



این اطلاعیه افزوده است:طی این درگیری شش تن از پژاکی ها کشته شده و تعدادی نیز مجروح و متواری شدند.

,
,
,



در این اطلاعیه با اشاره به ضبط سلاح ،مهمات و تجهیزات ارتباطی این تیم مسلح توسط رزمندگان اسلام ، تاکید شده است: همانگونه که به ملت ایران وعده داده شده است، آتش انتقام رزمندگان غیور دامان هم مزدوران و وابسته به استکبار جهانی که در پی ایجاد ناامنی ، خرابکاری و بر هم زدن آرامش در میهن اسلامی هستند را خواهد گرفت.

,
,
,



روابط عمومی قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان در پایان این اطلاعیه خاطرنشان کرده است:فرزندان ملت ایران در مرزهای کشور با اشراف اطلاعاتی و آمادگی‌های همه‌جانبه، اجازه عرض اندام به گروهکهای ضد انقلاب و حامیان آنان را نداده و هرگونه تعرض و شیطنت را با پاسخ سخت و مهلک مواجه خواهند ساخت.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه