اخبار داغ

۲۷۵ گروه جهادی به روستاهای محروم کردستان خدمات رایگان ارائه می‌دهند + تصاویر

۲۷۵ گروه جهادی به روستاهای محروم کردستان خدمات رایگان ارائه می‌دهند + تصاویر
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: از نهم شهریورماه‌ 275 گروه جهادی به روستاهای محروم 10 شهرستان‌ کردستان اعزام شده‌اند و تا 29 شهریورماه جاری به روستانشینان خدمات رایگان ارائه می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدحسین رجبی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به آغاز اردوهای جهادی اظهار داشت: امسال در قالب رزمایش خدمات‌رسانی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) 7 هزار گروه جهادی به مناطق محروم کشور اعزام شده‌اند که 275 گروه آن مربوط به استان کردستان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی, کُردتودی, .,

 

,

وی گفت: از نهم شهریورماه‌ 275 گروه جهادی به روستاهای محروم 10 شهرستان‌ کردستان اعزام شده‌اند و تا 29 شهریورماه جاری به روستانشینان خدمات رایگان ارائه می‌دهند.

, .,

 

,

, ,

 

,

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: این گروه‌های جهادی شامل گروه‌های دانشجویی، بسیج اقشار متخصصین، مساجد و محلات، بسیج طلاب، مهندسین صنعت و عمران هستند و در بخش‌های عمرانی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، تعلیم و تربیت اقتصاد مقاومتی در خدمت مردمان مناطق محروم استان کردستان هستند.

, .,

 

,

سردار رجبی افزود: امسال برنامه پایگاه‌محوری را دنبال می‌کنیم و در هر محله‌ای که پایگاه در آن وجود دارد، خود اعضای پایگاه به‌عنوان گروه‌های جهادی موانع و مشکلات روستا و منطقه را برطرف می‌کنند.

, .,

 

,

, ,

 

,

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطر نشان کرد: خدمات‌رسانی به مردمان مناطق محروم، توانمندی و سازندگی دانشجویان، نقش‌آفرینی در عرصه جهاد و سازندگی، محرومیت‌زدایی و ایجاد امید و دلگرمی در بین روستانشینان از دیگر اهداف اعزام گروه‌های جهادی به سطح روستاهاست.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه