اخبار داغ

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خبر داد؛

افزایش ۷.۵ درصدی نرخ تاکسی ها

افزایش ۷.۵ درصدی نرخ تاکسی ها
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اینکه میزان هزینه‌های تاکسی‌ها بیش از افزایش نرخ مصوب است، گفت: افزایش هفت و نیم درصدی نرخ حمل بار و مسافر به تصویب رسیده که شامل تاکسی‌های گردشی، خطی و بی‌سیم است و در حال حاضر در فرمانداری روند قانونی آن طی شده و باید آگهی شود تا به تدریج افزایش نرخ اعمال شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، عباس ذاکریان با اشاره به نرخ جدید حمل بار و مسافر، اظهار کرد: در نهایت میانگین نرخ هفت و نیم درصد به تصویب رسیده که شامل تاکسی‌های گردشی، خطی و بی‌سیم است که در فرمانداری نیز روند قانونی آن طی شده و باید آگهی شود تا به تدریج افزایش نرخ اعمال شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: اکنون این مصوبه در شورا به تصویب رسید و مهلت فرمانداری برای اعلام نظر نیز گذشته و اکنون مصوبه قانونی است بنابراین تنها باید آگهی شود تا سپس اعمال شود.
ذاکریان با بیان اینکه افزایش نرخ به طور معمول بر اساس تورم و آنالیز نرخ هزینه‌ها تنظیم می‌شود، گفت: بدون تردید میزان هزینه‌های تاکسی‌ها بیش از افزایش نرخ مصوب است و با توجه به مباحث اقتصادی و افزایش شدید نرخ ارز هزینه‌های تاکسی‌ها به شدت در همه حوزه‌ها افزایش پیدا کرده است.
وی خاطرنشان کرد: قیمت لوازم یدکی، باتری، لاستیک و بیمه خودرو افزایش چشمگیری پیدا کرده و در مجموع افزایش هزینه‌هایی که برای تاکسی‌ها انجام شده بسیار بیشتر از موردی است که در مصوبه اخیر در حال اعمال شدن است.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه