اخبار داغ

نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه:

توجه به قانون هدفمندسازی یارانه‌ها می‌تواند در شرایط فعلی کارساز باشد

توجه به قانون هدفمندسازی یارانه‌ها می‌تواند در شرایط فعلی کارساز باشد
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: توجه به قانون هدفمندسازی یارانه‌ها می‌تواند در شرایط فعلی کارساز باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه شواری اداری استان سمنان که با حضور رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد با بیان اینکه رعایت قانون در شرایط کنونی کشور می‌تواند راهگشای امور باشد گفت: عامل اصلی توسعه در غرب، رعایت قانون بوده است اما متاسفانه این مساله به آن میزان در کشور ما مورد توجه قرار نگرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه افزود: استقرار دولت الکترونیک می تواند به اجرای قانون در کشور کمک کند.

,

همتی با یادآوری قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در سنوات گذشته گفت: اجرای این قانون در شرایط فعلی می‌تواند به پیشبرد امور کشور کمک کند و حتی به عنوان یکی از پایه‌های اقتصادی مقاومتی به خنثی شدن هجمه‌های اقتصادی منجر شود.

,

وی در ادامه این جلسه با اشاره به مبهم بودن وضعیت استخدام‌ها در کشور تصریح کرد: در حال حاضر شاهد وجود انواع استخدام‌ها در بخش‌های مختلف کشور هستیم که در برخی موارد افرادی با مدرک تحصیلی و سوابق کاری مشابه، دریافتی‌های متفاوتی دارند که این موضوع آزاردهنده خواهد بود.

,

نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه ادامه داد: بکارگیری نیروهای انسانی به وضع موجود علاوه بر بی‌عدالتی، بی‌حرمتی به افراد را هم به دنبال دارد که در نهایت به زیان نظام اداری کشور خواهد بود.

,

همتی با انتقاد از تقاوت فاحش پرداخت حقوق کارکنان دولت در بخش‌های مختلف گفت: این موضوع بهره‌وری سیستم اداری کشور را به شدت تهدید می‌کند.

,

وی اصلاح ساختار اداری را یکی از ضرورت‌های کشور دانست و گفت: از سوی دیگر، نحوه جذب و گزینش افراد در دستگاه‌های دولتی دارای نواقصی است که به انتخاب افراد باهوش و مدبر منتهی نمی‌شود.

,

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود در خصوص علت مخالفت مجلس با طرح تامین کالاهای اساسی اظهار کرد: از آنجا که سازمان برنامه و بودجه، بسته‌ای را برای تامین کالاهای ضروری آماده کرده است این طرح در مجلس رای نیاورد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه