اخبار داغ

مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی:

برنامه های زنده با اعمال فشار تعطیل نمی شوند/تعادل قومیتی در تولیدات برنامه ای رعایت خواهد شد

برنامه های زنده با اعمال فشار تعطیل نمی شوند/تعادل قومیتی در تولیدات برنامه ای رعایت خواهد شد
حمید قربانی جم، مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی که در مهر ماه سال گذشته به این سمت منصوب شد، هفته گذشته مهمان چند سوال داغ پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک بود و به سوالات مطرح شده مردمی و دغدغه های آنان پاسخ داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، حمید قربانی جم، مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی که ششمین مدیر کل این مرکز در این عمر 14 ساله استان است، هفته گذشته مهمان چند سوال داغ پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک بود و به تمامی سوالات مردمی و دغدغه های مطرح شده مردم در این سوالات پاسخ داد که پاسخ های این مهمان در دو بخش منتشر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از,  عصر اترک،,  حمید قربانی جم، مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی که ششمین مدیر کل این مرکز در این عمر 14 ساله استان است، هفته گذشته مهمان چند سوال داغ پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک بود و به تمامی سوالات مردمی و دغدغه های مطرح شده مردم در این سوالات پاسخ داد که پاسخ های این مهمان در دو بخش منتشر می شود.,

 

پرسیده اند که در ابتدای مدیریت خود بر تهیه برنامه زنده از صدا و سیمای استان تاکید داشته اید و در همان اوایل خدمت خود از تمام شهرهای استان اجرای برنامه زنده انجام می شد که متاسفانه در حال حاضر تعطیل شده اند! همچنین این نکته هم عنوان شده است که آیا برنامه های زنده مرکز صدا و سیمای استان تحت تاثیر فشار مسئولان به علت نقد از عملکرد آنها، تعطیل شده اند؟

در مورد سوال مطرح شده باید بگویم که این سوال کننده اطلاعات اشتباهی داشته است و سوال طرح شده او درست نبوده است.

این را عنوان می کنم که بنده از وقتی به خراسان شمالی آمده ام و مدیریت این مرکزرا پذیرفته ام، برنامه زنده ای را راه اندازی نکرده ام که بعد، آن را تعطیل کرده باشم، بلکه در مرکز صدا و سیمای استان اجرای برنامه های زنده ای را راه اندازی کرده ام که هم اکنون در حال پخش هستند.

این را هم بگویم که وقتی این مسئولیت را پذیرفتم بنا را بر پویا بودن، چابک بودن و تحرک بیشتر در مرکز صدا و سیمای استان گذاشته ام.

طراحی، تهیه و پخش برنامه های زنده نیز جزو برنامه های در اولویت من بوده، هست و خواهند بود.

در همین باره خاطر نشان می کنم، پس از اینکه این مسئولیت را پذیرفتم پس از دو ماه شبکه اترک ( سیما ) 24 ساعته شد و بلافاصله برنامه تلوزیونی صبح اترک در روزهای شنبه تا پنج شنبه پخش شد و در حال حاضر هم هنوز به صورت زنده پخش آن ادامه دارد.

علاوه بر آن، برنامه شکر پنیر نیز به صورت زنده در روز جمعه پخش می شود و البته این برنامه در طول هفته در شبکه شما که شبکه ای سراسری است نیز پخش می شود.

برنامه رصد به صورت زنده در روز شنبه ساعت 22 تا 23 با هدف پیگیری مشکلات و مطالبات مردمی پخش می شود که این برنامه یک برنامه بدون تعارف است.

برنامه گود ورزش در روز چهارشنبه از شبکه سیمای خراسان شمالی پخش آن آغاز شد و هنوز هم ادامه دارد.

البته در رادیو هم برنامه های زنده ای طراحی شده اند که در حال پخش هستند.

این را به صراحت می گویم هیچ برنامه زنده ای را بخاطر فشارها تعطیل نمی کنیم.

مرکز صدا و سیمای خراسان شمالی هم تصمیمات خود را خود می گیرد و ما بر اساس وظایف سازمانی، کار خود را انجام می دهیم.

 

در تهیه و پخش برنامه های زنده از چه خطوط قرمزی تبعیت می کنید؟

در تولید برنامه اگر تهمت، اهانت، یاس و ناامیدی مطلق و زیر سوال بردن تمامی اقدامات مثبت انجام شده در نظام جمهوری اسلامی انجام شده باشد آن برنامه قابلیت پخش ندارد و قابل انتشار نیست و ما این نوع از بیانات را در برنامه پخش نمی کنیم.

همچنین در برنامه تولید شده که به نقد مسئول پرداخته شده باشد اما امکان پاسخگویی مسئول فراهم نشده باشد، آن برنامه را پخش نمی کنیم زیرا پخش آن به دور از اخلاق حرفه ای است.

این نکته را هم یادآوری می کنم در تهیه برنامه ها حتما اخلاق حرفه ای را رعایت خواهیم کرد و ملاک عمل قرار می دهیم.

و این را می گویم که رویکرد مدیریتی من، رویکرد بسیار جدی برای پیگیری مطالبات به حق مردم است که در همین زمینه، برنامه زنده هشتگ هفته روی آنتن رفته که این برنامه در روز چهارشنبه پخش می شود و اجرای آن جریان ساز بوده است و این برنامه به نیمه خالی لیوان نگاه می کند.

در همین زمینه یک مثال می زنم، استاندار جدید خراسان شمالی یک سفر به شهرستان شیروان داشتند که در این سفر، کاروان خودرویی به راه انداخته شد و صدا و سیمای استان نیز این نقد را را در برنامه هشتگ هفته انعکاس داد و بازخورد این نقد، آن بود که استاندار گفت من از صدا و سیمای استان بابت انعکاس این نقد تشکر می کنم و این نقد را می پذیرم.

همچنین به پخش برنامه قاب آزاد نیز اشاره می کنم که در حال پخش است و برنامه های اخیر قاب آزاد به موضوع دغدغه های حاشیه نشینان شهرهای استان ورود کرده است.

هدف این است که صدا و سیما پلی میان مردم و مسئولان باشد.

 

سوال کرده اند که برخی از گزارشات خبری که برای مرکز صدا و سیما تهیه می شود، بخش هایی که نقد از عملکرد مسئولان است تحت تاثیر خطوط قرمز قرار می گیرند و سانسور می شوند؟

در پاسخ به این سوال این را می گویم که خبرنگار هر خبری را تهیه و به سازمان صدا و سیما ارائه داد، البته قابلیت پخش ندارد چون باید تهیه خبر مبتنی بر شاخص های تعریف شده، تهیه شده باشند البته بخش هایی از خبر تهیه شده که باید حذف شوند با حضور خبرنگار انجام می شود.

 

 

پرسیده شده که برنامه هشتگ هفته به حواشی مسائل محتلف می پردازد حال اگر ادامه مدیریت یک مسئول بخاطر این نقدها به خطر افتد، آیا آن برنامه را پخش نخواهید کرد؟

صدا و سیما در تهیه برنامه های خود یک راهبردی دارد و آن این است که ما تعارف نداریم چون عقیده ما این است که سطح سواد رسانه ای مسئولان همچنین سطح آستانه تحمل آن باید بالا باشد و اگر این آستانه تحمل بالا نباشد باید بالا ببرند، بنابراین صدا و سیما کار خود را انجام می دهد.

 البته مسئول نباید روی آنتن تخریب بشود و تخریب به دور از اخلاق حرفه ای در رسانه است.

اما یک مدیری که سوء مدیریت داشت و عملکرد او باعث شد است مردم ضرر کنند در این شرایط برای صدا و سیما دیگر اهمیتی ندارد که چه اتفاقی برای مسئول ناکارآمد خواهد افتاد و صدا و سیما آن نقد را انعکاس خواهد داد تا آن مسئول، رویه خود را اصلاح کند و در این زمینه ما تعارف نداریم.

 

آیا تاثیر برنامه هایی همانند هشتگ هفته و یا رصد که به نقد عملکرد های مدیریتی پرداخته اند را دیده اید؟

بله، تاثیرات را دیده ایم.

به طور مثال پس از پخش سفر استاندار خراسان شمالی به شهرستان شیروان که با اعزام کاروان خودرویی همراه بود، استاندار در یک جلسه به این موضوع اشاره کرد و گفت از این به بعد سفرهای من با مینی بوس و اتوبوس خواهد بود و هیچ کس حق ندارد پشت سر من کاروان راه بیندازد.

 

آیا مطمئن هستید این تصمیم استاندار تحت تاثیر این برنامه بوده است؟

بله، مطمئن هستم.

 

مهمترین دغدغه ای که اخیرا صدا و سیمای استان روی آن انگشت گذاشته که متاثر از انعکاسات مردمی بوده است، چیست؟ آیا تلاش خواهید کرد تا آن دغدغه مرتفع شود؟

مسئله حاشیه شهر بجنورد است در این مناطق مشکلات زیادی وجود دارد.

تلاش بر این است که مسئولان را بین مردم این مناطق آوریم و توضیح دهند که برای رفع مشکل چه خواهند کرد، البته بخشی از مشکل به علت سوء مدیریت ها است که داریم پیگیری می کنیم.

اما این را یادآوری کنم یکی از مهمترین رویکردهای ما در تهیه این برنامه این است که بتوانیم بازوی پر توان برای مردم و دولت مردان به منظور حل مشکلات باشیم.

 

در مورد دستمزد خبرنگاران و پرسنل صدا و سیما سوالی که منعکس شده، این است که پرداخت حقوق برخی از فعالان در این مرکز به صورت حق الزحمه ای است و فعالیت عده ای هم به صورت قراردادی است و حقوق و دستمزدی که آنان دریافت می کنند به اندازه تلاش ها و زحمات آنان نیست؟

ابتدا این بگویم که در این دوره مدیریتی، پرداخت حقوق و دستمزدها به پرسنل و فعالان در صدا و سیما به صورت منظم در حال پرداخت است.

همچنین در خیلی از واحدهای این سازمان، پرداخت حقوق و دستمزد به روز در حال انجام است.

همچنین بخشی از فعالیت های این سازمان به صورت برون سپاری انجام می شود البته طبیعی است که در برخی از مواقع تاخیری هم در پرداخت ها انجام شود.

البته این نکته را بگویم که تمام امور این مرکز بر اساس بودجه مصوب به پیش می رود و برون سپاری ها نیز موجب شده که گاهی پرداخت حقوق و دستمزدها با تاخیر انجام شود.

این را هم بگویم که صدا و سیما باید جهادی کار کند چون در اقیانوسی داریم پارو می زنیم که بیکران است و حوزه رسانه، فرهنگ و برنامه سازی و تولید محتوا کران ندارد و باید به جلو پیش رفت.

در این شرایط نیز نیروی رسانه باید خود را با وضعیت امروز وفق دهد که البته نیروهای این مرکز بیست هستند و فوق العاده من را در این مسیر همراهی کرده اند و آنان پر تلاش و پر انرژی هستند.

 

آیا میزان دریافتی خبرنگاران صدا و سیما به اندازه زحمات آنان است؟

نه.

البته اعتقاد دارم که بخاطر فعالیت در عرصه رسانه و البته صدا و سیما از پروردگار باید تشکر کنیم و شاکر باشیم چون میکروفونی در دستان ما است که می توانیم گرهی از مشکلات هزاران نفر را برطرف کنیم، یعنی واسطه حل مشکلات مردم هستیم و این بسیار مهم است.

همچنین اذعان می کنم که خبرنگاران فشارهای روحی و استرس زیادی را برای تولیداتشان متحمل می شوند.

 

در این شرایط، کیفیت کار های تولیدی نیروهای خود را چگونه ارزیابی می کنید؟ برای تجدید روحیه ی همکاران خود در صدا و سیما چه برنامه هایی را در دستور کار قرار داده اید؟

به مناسبت های مختلف تقویمی برای نیروهای صدا و سیما برنامه های شاد برگزار می کنیم همچنین هر سه ماه یکبار از تمام همکاران خود که در ستاد نمره خوبی گرفته باشند به صورت مادی و معنوی از آنان تجلیل می شود.

در روز های خبرنگار، رادیو و تلوزیون نیز ضیافت پذیرایی و مراسم تجلیل از آنان را برگزار می کنیم و این نوع از انجام برنامه ها از رویکردهای بسیار مهم بنده است تا بخشی از خلاء ها را برای نیروهای همکارم در صدا و سیما جبران کنم.

البته این نکته را هم یادآوری کنم که کیفیت کار با غیرت و همیت بچه ها شکل می گیرد نه با پول و کار ما، کار هنر است.

 

 

به عقیده شما وضعیت پرداخت ها موجب نمی شود تا عده ای از اشخاص که استعداد بسیار خوبی در زمینه تولید برنامه دارند، به علت تامین معاش زندگی خود مجبور شوند که از این عشق خود دست بکشند؟

نکته این است که وقتی اشخاص فعالیت خود را با صدا و سیما آغاز می کنند، این مرکز هیچ تعهد استخدامی به آنان نمی دهد.

البته وضعیت ساماندهی پرسنل و نیروهای همکار در صدا و سیما به صورت متمرکز در سازمان صدا و سیمای کشور انجام می شود و هر چه این سازمان تصمیم بگیرد، انجام خواهد شد.

 

پرسیده شده است که چرا تولیدات برنامه ای در صدا و سیمای خراسان شمالی معطوف به یک یا دو قوم در خراسان شمالی است و قوم ترکمن در این تولیدات شما کم برخوردار تر بوده اند! و چرا تعادل قومیتی در تولیدات برنامه ای شما دیده نمی شود، درحالیکه این قوم هم از ظرفیت های بسیار بالایی در عرصه فرهنگی، هنری و اقتصادی برخوردار است؟

عدالت رسانه در تمام نقاط استان و میان اقوام مختلف استان از اهداف عملکردی بنده هست و آن را پیگیری می کنم و در روز معارفه ام هم اعلام کردم که بر تمرکززدایی در تولیدات برنامه ای برای این مرکز تاکید دارم و به آن عمل خواهم کرد.

در همین زمینه نیز نخستین سفرم به شهرستان راز و جرگلان بود همچنین سفرهای دیگری را هم به دیگر نقاط استان داشتم تا با ظرفیت ها و توانمندی های آنان آشنا شوم.

این را اعلام می کنم که حتما در تولیدات برنامه ای مرکز صدا و سیمای استان موضوع تعادل قومیتی را رعایت خواهیم کرد.

 

پرسیده اند که چرا در مرکز صدا و سیمای استان باید برنامه ای در مورد قوم ترکمن با نام یاغتلیق به معنای روشنایی تهیه شود که تولیدکنندگان آن از استان گلستان هستند و چرا از ظرفیت درون استانی استفاده نشده است؟

در مورد تولید برنامه در استان گلستان باید بگویم که ایران یک خانواده است و باید از ظرفیت های یکدیگر استفاده کنیم و بتوانیم تولیدات مشترک داشته باشیم.

اما در مورد بهره گیری از ظرفیت ها و استعدادهای درون استانی هم بگویم که حتما این نکته را در تولیدات برنامه ای آینده در صدا و سیمای استان مد نظر قرار خواهم داد تا در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

,

 

,

پرسیده اند که در ابتدای مدیریت خود بر تهیه برنامه زنده از صدا و سیمای استان تاکید داشته اید و در همان اوایل خدمت خود از تمام شهرهای استان اجرای برنامه زنده انجام می شد که متاسفانه در حال حاضر تعطیل شده اند! همچنین این نکته هم عنوان شده است که آیا برنامه های زنده مرکز صدا و سیمای استان تحت تاثیر فشار مسئولان به علت نقد از عملکرد آنها، تعطیل شده اند؟

, پرسیده اند که در ابتدای مدیریت خود بر تهیه برنامه زنده از صدا و سیمای استان تاکید داشته اید و در همان اوایل خدمت خود از تمام شهرهای استان اجرای برنامه زنده انجام می شد که متاسفانه در حال حاضر تعطیل شده اند! همچنین این نکته هم عنوان شده است که آیا برنامه های زنده مرکز صدا و سیمای استان تحت تاثیر فشار مسئولان به علت نقد از عملکرد آنها، تعطیل شده اند؟, پرسیده اند که در ابتدای مدیریت خود بر تهیه برنامه زنده از صدا و سیمای استان تاکید داشته اید و در همان اوایل خدمت خود از تمام شهرهای استان اجرای برنامه زنده انجام می شد که متاسفانه در حال حاضر تعطیل شده اند! همچنین این نکته هم عنوان شده است که آیا برنامه های زنده مرکز صدا و سیمای استان تحت تاثیر فشار مسئولان به علت نقد از عملکرد آنها، تعطیل شده اند؟, پرسیده اند که در ابتدای مدیریت خود بر تهیه برنامه زنده از صدا و سیمای استان تاکید داشته اید و در همان اوایل خدمت خود از تمام شهرهای استان اجرای برنامه زنده انجام می شد که متاسفانه در حال حاضر تعطیل شده اند! همچنین این نکته هم عنوان شده است که آیا برنامه های زنده مرکز صدا و سیمای استان تحت تاثیر فشار مسئولان به علت نقد از عملکرد آنها، تعطیل شده اند؟,

در مورد سوال مطرح شده باید بگویم که این سوال کننده اطلاعات اشتباهی داشته است و سوال طرح شده او درست نبوده است.

, در مورد سوال مطرح شده باید بگویم که این سوال کننده اطلاعات اشتباهی داشته است و سوال طرح شده او درست نبوده است.,

این را عنوان می کنم که بنده از وقتی به خراسان شمالی آمده ام و مدیریت این مرکزرا پذیرفته ام، برنامه زنده ای را راه اندازی نکرده ام که بعد، آن را تعطیل کرده باشم، بلکه در مرکز صدا و سیمای استان اجرای برنامه های زنده ای را راه اندازی کرده ام که هم اکنون در حال پخش هستند.

, این را عنوان می کنم که بنده از وقتی به خراسان شمالی آمده ام و مدیریت این مرکزرا پذیرفته ام، برنامه زنده ای را راه اندازی نکرده ام که بعد، آن را تعطیل کرده باشم، بلکه در مرکز صدا و سیمای استان اجرای برنامه های زنده ای را راه اندازی کرده ام که هم اکنون در حال پخش هستند.,

این را هم بگویم که وقتی این مسئولیت را پذیرفتم بنا را بر پویا بودن، چابک بودن و تحرک بیشتر در مرکز صدا و سیمای استان گذاشته ام.

, این را هم بگویم که وقتی این مسئولیت را پذیرفتم بنا را بر پویا بودن، چابک بودن و تحرک بیشتر در مرکز صدا و سیمای استان گذاشته ام.,

طراحی، تهیه و پخش برنامه های زنده نیز جزو برنامه های در اولویت من بوده، هست و خواهند بود.

, طراحی، تهیه و پخش برنامه های زنده نیز جزو برنامه های در اولویت من بوده، هست و خواهند بود.,

در همین باره خاطر نشان می کنم، پس از اینکه این مسئولیت را پذیرفتم پس از دو ماه شبکه اترک ( سیما ) 24 ساعته شد و بلافاصله برنامه تلوزیونی صبح اترک در روزهای شنبه تا پنج شنبه پخش شد و در حال حاضر هم هنوز به صورت زنده پخش آن ادامه دارد.

, در همین باره خاطر نشان می کنم، پس از اینکه این مسئولیت را پذیرفتم پس از دو ماه شبکه اترک ( سیما ) 24 ساعته شد و بلافاصله برنامه تلوزیونی صبح اترک در روزهای شنبه تا پنج شنبه پخش شد و در حال حاضر هم هنوز به صورت زنده پخش آن ادامه دارد.,

علاوه بر آن، برنامه شکر پنیر نیز به صورت زنده در روز جمعه پخش می شود و البته این برنامه در طول هفته در شبکه شما که شبکه ای سراسری است نیز پخش می شود.

, علاوه بر آن، برنامه شکر پنیر نیز به صورت زنده در روز جمعه پخش می شود و البته این برنامه در طول هفته در شبکه شما که شبکه ای سراسری است نیز پخش می شود.,

برنامه رصد به صورت زنده در روز شنبه ساعت 22 تا 23 با هدف پیگیری مشکلات و مطالبات مردمی پخش می شود که این برنامه یک برنامه بدون تعارف است.

, برنامه رصد به صورت زنده در روز شنبه ساعت 22 تا 23 با هدف پیگیری مشکلات و مطالبات مردمی پخش می شود که این برنامه یک برنامه بدون تعارف است.,

برنامه گود ورزش در روز چهارشنبه از شبکه سیمای خراسان شمالی پخش آن آغاز شد و هنوز هم ادامه دارد.

, برنامه گود ورزش در روز چهارشنبه از شبکه سیمای خراسان شمالی پخش آن آغاز شد و هنوز هم ادامه دارد.,

البته در رادیو هم برنامه های زنده ای طراحی شده اند که در حال پخش هستند.

, البته در رادیو هم برنامه های زنده ای طراحی شده اند که در حال پخش هستند.,

این را به صراحت می گویم هیچ برنامه زنده ای را بخاطر فشارها تعطیل نمی کنیم.

, این را به صراحت می گویم هیچ برنامه زنده ای را بخاطر فشارها تعطیل نمی کنیم.,

مرکز صدا و سیمای خراسان شمالی هم تصمیمات خود را خود می گیرد و ما بر اساس وظایف سازمانی، کار خود را انجام می دهیم.

, مرکز صدا و سیمای خراسان شمالی هم تصمیمات خود را خود می گیرد و ما بر اساس وظایف سازمانی، کار خود را انجام می دهیم.,

 

,

, ,

در تهیه و پخش برنامه های زنده از چه خطوط قرمزی تبعیت می کنید؟

, در تهیه و پخش برنامه های زنده از چه خطوط قرمزی تبعیت می کنید؟, در تهیه و پخش برنامه های زنده از چه خطوط قرمزی تبعیت می کنید؟, در تهیه و پخش برنامه های زنده از چه خطوط قرمزی تبعیت می کنید؟,

در تولید برنامه اگر تهمت، اهانت، یاس و ناامیدی مطلق و زیر سوال بردن تمامی اقدامات مثبت انجام شده در نظام جمهوری اسلامی انجام شده باشد آن برنامه قابلیت پخش ندارد و قابل انتشار نیست و ما این نوع از بیانات را در برنامه پخش نمی کنیم.

, در تولید برنامه اگر تهمت، اهانت، یاس و ناامیدی مطلق و زیر سوال بردن تمامی اقدامات مثبت انجام شده در نظام جمهوری اسلامی انجام شده باشد آن برنامه قابلیت پخش ندارد و قابل انتشار نیست و ما این نوع از بیانات را در برنامه پخش نمی کنیم.,

همچنین در برنامه تولید شده که به نقد مسئول پرداخته شده باشد اما امکان پاسخگویی مسئول فراهم نشده باشد، آن برنامه را پخش نمی کنیم زیرا پخش آن به دور از اخلاق حرفه ای است.

, همچنین در برنامه تولید شده که به نقد مسئول پرداخته شده باشد اما امکان پاسخگویی مسئول فراهم نشده باشد، آن برنامه را پخش نمی کنیم زیرا پخش آن به دور از اخلاق حرفه ای است.,

این نکته را هم یادآوری می کنم در تهیه برنامه ها حتما اخلاق حرفه ای را رعایت خواهیم کرد و ملاک عمل قرار می دهیم.

, این نکته را هم یادآوری می کنم در تهیه برنامه ها حتما اخلاق حرفه ای را رعایت خواهیم کرد و ملاک عمل قرار می دهیم.,

و این را می گویم که رویکرد مدیریتی من، رویکرد بسیار جدی برای پیگیری مطالبات به حق مردم است که در همین زمینه، برنامه زنده هشتگ هفته روی آنتن رفته که این برنامه در روز چهارشنبه پخش می شود و اجرای آن جریان ساز بوده است و این برنامه به نیمه خالی لیوان نگاه می کند.

, و این را می گویم که رویکرد مدیریتی من، رویکرد بسیار جدی برای پیگیری مطالبات به حق مردم است که در همین زمینه، برنامه زنده هشتگ هفته روی آنتن رفته که این برنامه در روز چهارشنبه پخش می شود و اجرای آن جریان ساز بوده است و این برنامه به نیمه خالی لیوان نگاه می کند.,

در همین زمینه یک مثال می زنم، استاندار جدید خراسان شمالی یک سفر به شهرستان شیروان داشتند که در این سفر، کاروان خودرویی به راه انداخته شد و صدا و سیمای استان نیز این نقد را را در برنامه هشتگ هفته انعکاس داد و بازخورد این نقد، آن بود که استاندار گفت من از صدا و سیمای استان بابت انعکاس این نقد تشکر می کنم و این نقد را می پذیرم.

, در همین زمینه یک مثال می زنم، استاندار جدید خراسان شمالی یک سفر به شهرستان شیروان داشتند که در این سفر، کاروان خودرویی به راه انداخته شد و صدا و سیمای استان نیز این نقد را را در برنامه هشتگ هفته انعکاس داد و بازخورد این نقد، آن بود که استاندار گفت من از صدا و سیمای استان بابت انعکاس این نقد تشکر می کنم و این نقد را می پذیرم.,

همچنین به پخش برنامه قاب آزاد نیز اشاره می کنم که در حال پخش است و برنامه های اخیر قاب آزاد به موضوع دغدغه های حاشیه نشینان شهرهای استان ورود کرده است.

, همچنین به پخش برنامه قاب آزاد نیز اشاره می کنم که در حال پخش است و برنامه های اخیر قاب آزاد به موضوع دغدغه های حاشیه نشینان شهرهای استان ورود کرده است.,

هدف این است که صدا و سیما پلی میان مردم و مسئولان باشد.

, هدف این است که صدا و سیما پلی میان مردم و مسئولان باشد.,

 

,

سوال کرده اند که برخی از گزارشات خبری که برای مرکز صدا و سیما تهیه می شود، بخش هایی که نقد از عملکرد مسئولان است تحت تاثیر خطوط قرمز قرار می گیرند و سانسور می شوند؟

, سوال کرده اند که برخی از گزارشات خبری که برای مرکز صدا و سیما تهیه می شود، بخش هایی که نقد از عملکرد مسئولان است تحت تاثیر خطوط قرمز قرار می گیرند و سانسور می شوند؟, سوال کرده اند که برخی از گزارشات خبری که برای مرکز صدا و سیما تهیه می شود، بخش هایی که نقد از عملکرد مسئولان است تحت تاثیر خطوط قرمز قرار می گیرند و سانسور می شوند؟, سوال کرده اند که برخی از گزارشات خبری که برای مرکز صدا و سیما تهیه می شود، بخش هایی که نقد از عملکرد مسئولان است تحت تاثیر خطوط قرمز قرار می گیرند و سانسور می شوند؟,

در پاسخ به این سوال این را می گویم که خبرنگار هر خبری را تهیه و به سازمان صدا و سیما ارائه داد، البته قابلیت پخش ندارد چون باید تهیه خبر مبتنی بر شاخص های تعریف شده، تهیه شده باشند البته بخش هایی از خبر تهیه شده که باید حذف شوند با حضور خبرنگار انجام می شود.

, در پاسخ به این سوال این را می گویم که خبرنگار هر خبری را تهیه و به سازمان صدا و سیما ارائه داد، البته قابلیت پخش ندارد چون باید تهیه خبر مبتنی بر شاخص های تعریف شده، تهیه شده باشند البته بخش هایی از خبر تهیه شده که باید حذف شوند با حضور خبرنگار انجام می شود.,

 

,

, ,

 

,

پرسیده شده که برنامه هشتگ هفته به حواشی مسائل محتلف می پردازد حال اگر ادامه مدیریت یک مسئول بخاطر این نقدها به خطر افتد، آیا آن برنامه را پخش نخواهید کرد؟

, پرسیده شده که برنامه هشتگ هفته به حواشی مسائل محتلف می پردازد حال اگر ادامه مدیریت یک مسئول بخاطر این نقدها به خطر افتد، آیا آن برنامه را پخش نخواهید کرد؟, پرسیده شده که برنامه هشتگ هفته به حواشی مسائل محتلف می پردازد حال اگر ادامه مدیریت یک مسئول بخاطر این نقدها به خطر افتد، آیا آن برنامه را پخش نخواهید کرد؟, پرسیده شده که برنامه هشتگ هفته به حواشی مسائل محتلف می پردازد حال اگر ادامه مدیریت یک مسئول بخاطر این نقدها به خطر افتد، آیا آن برنامه را پخش نخواهید کرد؟,

صدا و سیما در تهیه برنامه های خود یک راهبردی دارد و آن این است که ما تعارف نداریم چون عقیده ما این است که سطح سواد رسانه ای مسئولان همچنین سطح آستانه تحمل آن باید بالا باشد و اگر این آستانه تحمل بالا نباشد باید بالا ببرند، بنابراین صدا و سیما کار خود را انجام می دهد.

, صدا و سیما در تهیه برنامه های خود یک راهبردی دارد و آن این است که ما تعارف نداریم چون عقیده ما این است که سطح سواد رسانه ای مسئولان همچنین سطح آستانه تحمل آن باید بالا باشد و اگر این آستانه تحمل بالا نباشد باید بالا ببرند، بنابراین صدا و سیما کار خود را انجام می دهد.,

 البته مسئول نباید روی آنتن تخریب بشود و تخریب به دور از اخلاق حرفه ای در رسانه است.

,  البته مسئول نباید روی آنتن تخریب بشود و تخریب به دور از اخلاق حرفه ای در رسانه است.,

اما یک مدیری که سوء مدیریت داشت و عملکرد او باعث شد است مردم ضرر کنند در این شرایط برای صدا و سیما دیگر اهمیتی ندارد که چه اتفاقی برای مسئول ناکارآمد خواهد افتاد و صدا و سیما آن نقد را انعکاس خواهد داد تا آن مسئول، رویه خود را اصلاح کند و در این زمینه ما تعارف نداریم.

, اما یک مدیری که سوء مدیریت داشت و عملکرد او باعث شد است مردم ضرر کنند در این شرایط برای صدا و سیما دیگر اهمیتی ندارد که چه اتفاقی برای مسئول ناکارآمد خواهد افتاد و صدا و سیما آن نقد را انعکاس خواهد داد تا آن مسئول، رویه خود را اصلاح کند و در این زمینه ما تعارف نداریم.,

 

,

آیا تاثیر برنامه هایی همانند هشتگ هفته و یا رصد که به نقد عملکرد های مدیریتی پرداخته اند را دیده اید؟

, آیا تاثیر برنامه هایی همانند هشتگ هفته و یا رصد که به نقد عملکرد های مدیریتی پرداخته اند را دیده اید؟, آیا تاثیر برنامه هایی همانند هشتگ هفته و یا رصد که به نقد عملکرد های مدیریتی پرداخته اند را دیده اید؟, آیا تاثیر برنامه هایی همانند هشتگ هفته و یا رصد که به نقد عملکرد های مدیریتی پرداخته اند را دیده اید؟,

بله، تاثیرات را دیده ایم.

, بله، تاثیرات را دیده ایم.,

به طور مثال پس از پخش سفر استاندار خراسان شمالی به شهرستان شیروان که با اعزام کاروان خودرویی همراه بود، استاندار در یک جلسه به این موضوع اشاره کرد و گفت از این به بعد سفرهای من با مینی بوس و اتوبوس خواهد بود و هیچ کس حق ندارد پشت سر من کاروان راه بیندازد.

, به طور مثال پس از پخش سفر استاندار خراسان شمالی به شهرستان شیروان که با اعزام کاروان خودرویی همراه بود، استاندار در یک جلسه به این موضوع اشاره کرد و گفت از این به بعد سفرهای من با مینی بوس و اتوبوس خواهد بود و هیچ کس حق ندارد پشت سر من کاروان راه بیندازد.,

 

,

آیا مطمئن هستید این تصمیم استاندار تحت تاثیر این برنامه بوده است؟

, آیا مطمئن هستید این تصمیم استاندار تحت تاثیر این برنامه بوده است؟, آیا مطمئن هستید این تصمیم استاندار تحت تاثیر این برنامه بوده است؟, آیا مطمئن هستید این تصمیم استاندار تحت تاثیر این برنامه بوده است؟,

بله، مطمئن هستم.

, بله، مطمئن هستم.,

 

,

مهمترین دغدغه ای که اخیرا صدا و سیمای استان روی آن انگشت گذاشته که متاثر از انعکاسات مردمی بوده است، چیست؟ آیا تلاش خواهید کرد تا آن دغدغه مرتفع شود؟

, مهمترین دغدغه ای که اخیرا صدا و سیمای استان روی آن انگشت گذاشته که متاثر از انعکاسات مردمی بوده است، چیست؟ آیا تلاش خواهید کرد تا آن دغدغه مرتفع شود؟, مهمترین دغدغه ای که اخیرا صدا و سیمای استان روی آن انگشت گذاشته که متاثر از انعکاسات مردمی بوده است، چیست؟ آیا تلاش خواهید کرد تا آن دغدغه مرتفع شود؟, مهمترین دغدغه ای که اخیرا صدا و سیمای استان روی آن انگشت گذاشته که متاثر از انعکاسات مردمی بوده است، چیست؟ آیا تلاش خواهید کرد تا آن دغدغه مرتفع شود؟,

مسئله حاشیه شهر بجنورد است در این مناطق مشکلات زیادی وجود دارد.

, مسئله حاشیه شهر بجنورد است در این مناطق مشکلات زیادی وجود دارد.,

تلاش بر این است که مسئولان را بین مردم این مناطق آوریم و توضیح دهند که برای رفع مشکل چه خواهند کرد، البته بخشی از مشکل به علت سوء مدیریت ها است که داریم پیگیری می کنیم.

, تلاش بر این است که مسئولان را بین مردم این مناطق آوریم و توضیح دهند که برای رفع مشکل چه خواهند کرد، البته بخشی از مشکل به علت سوء مدیریت ها است که داریم پیگیری می کنیم.,

اما این را یادآوری کنم یکی از مهمترین رویکردهای ما در تهیه این برنامه این است که بتوانیم بازوی پر توان برای مردم و دولت مردان به منظور حل مشکلات باشیم.

, اما این را یادآوری کنم یکی از مهمترین رویکردهای ما در تهیه این برنامه این است که بتوانیم بازوی پر توان برای مردم و دولت مردان به منظور حل مشکلات باشیم.,

 

,

در مورد دستمزد خبرنگاران و پرسنل صدا و سیما سوالی که منعکس شده، این است که پرداخت حقوق برخی از فعالان در این مرکز به صورت حق الزحمه ای است و فعالیت عده ای هم به صورت قراردادی است و حقوق و دستمزدی که آنان دریافت می کنند به اندازه تلاش ها و زحمات آنان نیست؟

, در مورد دستمزد خبرنگاران و پرسنل صدا و سیما سوالی که منعکس شده، این است که پرداخت حقوق برخی از فعالان در این مرکز به صورت حق الزحمه ای است و فعالیت عده ای هم به صورت قراردادی است و حقوق و دستمزدی که آنان دریافت می کنند به اندازه تلاش ها و زحمات آنان نیست؟, در مورد دستمزد خبرنگاران و پرسنل صدا و سیما سوالی که منعکس شده، این است که پرداخت حقوق برخی از فعالان در این مرکز به صورت حق الزحمه ای است و فعالیت عده ای هم به صورت قراردادی است و حقوق و دستمزدی که آنان دریافت می کنند به اندازه تلاش ها و زحمات آنان نیست؟, در مورد دستمزد خبرنگاران و پرسنل صدا و سیما سوالی که منعکس شده، این است که پرداخت حقوق برخی از فعالان در این مرکز به صورت حق الزحمه ای است و فعالیت عده ای هم به صورت قراردادی است و حقوق و دستمزدی که آنان دریافت می کنند به اندازه تلاش ها و زحمات آنان نیست؟,

ابتدا این بگویم که در این دوره مدیریتی، پرداخت حقوق و دستمزدها به پرسنل و فعالان در صدا و سیما به صورت منظم در حال پرداخت است.

, ابتدا این بگویم که در این دوره مدیریتی، پرداخت حقوق و دستمزدها به پرسنل و فعالان در صدا و سیما به صورت منظم در حال پرداخت است.,

همچنین در خیلی از واحدهای این سازمان، پرداخت حقوق و دستمزد به روز در حال انجام است.

, همچنین در خیلی از واحدهای این سازمان، پرداخت حقوق و دستمزد به روز در حال انجام است.,

همچنین بخشی از فعالیت های این سازمان به صورت برون سپاری انجام می شود البته طبیعی است که در برخی از مواقع تاخیری هم در پرداخت ها انجام شود.

, همچنین بخشی از فعالیت های این سازمان به صورت برون سپاری انجام می شود البته طبیعی است که در برخی از مواقع تاخیری هم در پرداخت ها انجام شود.,

البته این نکته را بگویم که تمام امور این مرکز بر اساس بودجه مصوب به پیش می رود و برون سپاری ها نیز موجب شده که گاهی پرداخت حقوق و دستمزدها با تاخیر انجام شود.

, البته این نکته را بگویم که تمام امور این مرکز بر اساس بودجه مصوب به پیش می رود و برون سپاری ها نیز موجب شده که گاهی پرداخت حقوق و دستمزدها با تاخیر انجام شود.,

این را هم بگویم که صدا و سیما باید جهادی کار کند چون در اقیانوسی داریم پارو می زنیم که بیکران است و حوزه رسانه، فرهنگ و برنامه سازی و تولید محتوا کران ندارد و باید به جلو پیش رفت.

, این را هم بگویم که صدا و سیما باید جهادی کار کند چون در اقیانوسی داریم پارو می زنیم که بیکران است و حوزه رسانه، فرهنگ و برنامه سازی و تولید محتوا کران ندارد و باید به جلو پیش رفت.,

در این شرایط نیز نیروی رسانه باید خود را با وضعیت امروز وفق دهد که البته نیروهای این مرکز بیست هستند و فوق العاده من را در این مسیر همراهی کرده اند و آنان پر تلاش و پر انرژی هستند.

, در این شرایط نیز نیروی رسانه باید خود را با وضعیت امروز وفق دهد که البته نیروهای این مرکز بیست هستند و فوق العاده من را در این مسیر همراهی کرده اند و آنان پر تلاش و پر انرژی هستند.,

 

,

آیا میزان دریافتی خبرنگاران صدا و سیما به اندازه زحمات آنان است؟

, آیا میزان دریافتی خبرنگاران صدا و سیما به اندازه زحمات آنان است؟, آیا میزان دریافتی خبرنگاران صدا و سیما به اندازه زحمات آنان است؟, آیا میزان دریافتی خبرنگاران صدا و سیما به اندازه زحمات آنان است؟,

نه.

, نه.,

البته اعتقاد دارم که بخاطر فعالیت در عرصه رسانه و البته صدا و سیما از پروردگار باید تشکر کنیم و شاکر باشیم چون میکروفونی در دستان ما است که می توانیم گرهی از مشکلات هزاران نفر را برطرف کنیم، یعنی واسطه حل مشکلات مردم هستیم و این بسیار مهم است.

, البته اعتقاد دارم که بخاطر فعالیت در عرصه رسانه و البته صدا و سیما از پروردگار باید تشکر کنیم و شاکر باشیم چون میکروفونی در دستان ما است که می توانیم گرهی از مشکلات هزاران نفر را برطرف کنیم، یعنی واسطه حل مشکلات مردم هستیم و این بسیار مهم است.,

همچنین اذعان می کنم که خبرنگاران فشارهای روحی و استرس زیادی را برای تولیداتشان متحمل می شوند.

, همچنین اذعان می کنم که خبرنگاران فشارهای روحی و استرس زیادی را برای تولیداتشان متحمل می شوند.,

 

,

در این شرایط، کیفیت کار های تولیدی نیروهای خود را چگونه ارزیابی می کنید؟ برای تجدید روحیه ی همکاران خود در صدا و سیما چه برنامه هایی را در دستور کار قرار داده اید؟

, در این شرایط، کیفیت کار های تولیدی نیروهای خود را چگونه ارزیابی می کنید؟ برای تجدید روحیه ی همکاران خود در صدا و سیما چه برنامه هایی را در دستور کار قرار داده اید؟, در این شرایط، کیفیت کار های تولیدی نیروهای خود را چگونه ارزیابی می کنید؟ برای تجدید روحیه ی همکاران خود در صدا و سیما چه برنامه هایی را در دستور کار قرار داده اید؟, در این شرایط، کیفیت کار های تولیدی نیروهای خود را چگونه ارزیابی می کنید؟ برای تجدید روحیه ی همکاران خود در صدا و سیما چه برنامه هایی را در دستور کار قرار داده اید؟,

به مناسبت های مختلف تقویمی برای نیروهای صدا و سیما برنامه های شاد برگزار می کنیم همچنین هر سه ماه یکبار از تمام همکاران خود که در ستاد نمره خوبی گرفته باشند به صورت مادی و معنوی از آنان تجلیل می شود.

, به مناسبت های مختلف تقویمی برای نیروهای صدا و سیما برنامه های شاد برگزار می کنیم همچنین هر سه ماه یکبار از تمام همکاران خود که در ستاد نمره خوبی گرفته باشند به صورت مادی و معنوی از آنان تجلیل می شود.,

در روز های خبرنگار، رادیو و تلوزیون نیز ضیافت پذیرایی و مراسم تجلیل از آنان را برگزار می کنیم و این نوع از انجام برنامه ها از رویکردهای بسیار مهم بنده است تا بخشی از خلاء ها را برای نیروهای همکارم در صدا و سیما جبران کنم.

, در روز های خبرنگار، رادیو و تلوزیون نیز ضیافت پذیرایی و مراسم تجلیل از آنان را برگزار می کنیم و این نوع از انجام برنامه ها از رویکردهای بسیار مهم بنده است تا بخشی از خلاء ها را برای نیروهای همکارم در صدا و سیما جبران کنم.,

البته این نکته را هم یادآوری کنم که کیفیت کار با غیرت و همیت بچه ها شکل می گیرد نه با پول و کار ما، کار هنر است.

, البته این نکته را هم یادآوری کنم که کیفیت کار با غیرت و همیت بچه ها شکل می گیرد نه با پول و کار ما، کار هنر است.,

 

,

, , ,

 

,

به عقیده شما وضعیت پرداخت ها موجب نمی شود تا عده ای از اشخاص که استعداد بسیار خوبی در زمینه تولید برنامه دارند، به علت تامین معاش زندگی خود مجبور شوند که از این عشق خود دست بکشند؟

, به عقیده شما وضعیت پرداخت ها موجب نمی شود تا عده ای از اشخاص که استعداد بسیار خوبی در زمینه تولید برنامه دارند، به علت تامین معاش زندگی خود مجبور شوند که از این عشق خود دست بکشند؟, به عقیده شما وضعیت پرداخت ها موجب نمی شود تا عده ای از اشخاص که استعداد بسیار خوبی در زمینه تولید برنامه دارند، به علت تامین معاش زندگی خود مجبور شوند که از این عشق خود دست بکشند؟, به عقیده شما وضعیت پرداخت ها موجب نمی شود تا عده ای از اشخاص که استعداد بسیار خوبی در زمینه تولید برنامه دارند، به علت تامین معاش زندگی خود مجبور شوند که از این عشق خود دست بکشند؟,

نکته این است که وقتی اشخاص فعالیت خود را با صدا و سیما آغاز می کنند، این مرکز هیچ تعهد استخدامی به آنان نمی دهد.

, نکته این است که وقتی اشخاص فعالیت خود را با صدا و سیما آغاز می کنند، این مرکز هیچ تعهد استخدامی به آنان نمی دهد.,

البته وضعیت ساماندهی پرسنل و نیروهای همکار در صدا و سیما به صورت متمرکز در سازمان صدا و سیمای کشور انجام می شود و هر چه این سازمان تصمیم بگیرد، انجام خواهد شد.

, البته وضعیت ساماندهی پرسنل و نیروهای همکار در صدا و سیما به صورت متمرکز در سازمان صدا و سیمای کشور انجام می شود و هر چه این سازمان تصمیم بگیرد، انجام خواهد شد.,

 

,

پرسیده شده است که چرا تولیدات برنامه ای در صدا و سیمای خراسان شمالی معطوف به یک یا دو قوم در خراسان شمالی است و قوم ترکمن در این تولیدات شما کم برخوردار تر بوده اند! و چرا تعادل قومیتی در تولیدات برنامه ای شما دیده نمی شود، درحالیکه این قوم هم از ظرفیت های بسیار بالایی در عرصه فرهنگی، هنری و اقتصادی برخوردار است؟

, پرسیده شده است که چرا تولیدات برنامه ای در صدا و سیمای خراسان شمالی معطوف به یک یا دو قوم در خراسان شمالی است و قوم ترکمن در این تولیدات شما کم برخوردار تر بوده اند! و چرا تعادل قومیتی در تولیدات برنامه ای شما دیده نمی شود، درحالیکه این قوم هم از ظرفیت های بسیار بالایی در عرصه فرهنگی، هنری و اقتصادی برخوردار است؟, پرسیده شده است که چرا تولیدات برنامه ای در صدا و سیمای خراسان شمالی معطوف به یک یا دو قوم در خراسان شمالی است و قوم ترکمن در این تولیدات شما کم برخوردار تر بوده اند! و چرا تعادل قومیتی در تولیدات برنامه ای شما دیده نمی شود، درحالیکه این قوم هم از ظرفیت های بسیار بالایی در عرصه فرهنگی، هنری و اقتصادی برخوردار است؟, پرسیده شده است که چرا تولیدات برنامه ای در صدا و سیمای خراسان شمالی معطوف به یک یا دو قوم در خراسان شمالی است و قوم ترکمن در این تولیدات شما کم برخوردار تر بوده اند! و چرا تعادل قومیتی در تولیدات برنامه ای شما دیده نمی شود، درحالیکه این قوم هم از ظرفیت های بسیار بالایی در عرصه فرهنگی، هنری و اقتصادی برخوردار است؟,

عدالت رسانه در تمام نقاط استان و میان اقوام مختلف استان از اهداف عملکردی بنده هست و آن را پیگیری می کنم و در روز معارفه ام هم اعلام کردم که بر تمرکززدایی در تولیدات برنامه ای برای این مرکز تاکید دارم و به آن عمل خواهم کرد.

, عدالت رسانه در تمام نقاط استان و میان اقوام مختلف استان از اهداف عملکردی بنده هست و آن را پیگیری می کنم و در روز معارفه ام هم اعلام کردم که بر تمرکززدایی در تولیدات برنامه ای برای این مرکز تاکید دارم و به آن عمل خواهم کرد.,

در همین زمینه نیز نخستین سفرم به شهرستان راز و جرگلان بود همچنین سفرهای دیگری را هم به دیگر نقاط استان داشتم تا با ظرفیت ها و توانمندی های آنان آشنا شوم.

, در همین زمینه نیز نخستین سفرم به شهرستان راز و جرگلان بود همچنین سفرهای دیگری را هم به دیگر نقاط استان داشتم تا با ظرفیت ها و توانمندی های آنان آشنا شوم.,

این را اعلام می کنم که حتما در تولیدات برنامه ای مرکز صدا و سیمای استان موضوع تعادل قومیتی را رعایت خواهیم کرد.

, این را اعلام می کنم که حتما در تولیدات برنامه ای مرکز صدا و سیمای استان موضوع تعادل قومیتی را رعایت خواهیم کرد.,

 

,

پرسیده اند که چرا در مرکز صدا و سیمای استان باید برنامه ای در مورد قوم ترکمن با نام یاغتلیق به معنای روشنایی تهیه شود که تولیدکنندگان آن از استان گلستان هستند و چرا از ظرفیت درون استانی استفاده نشده است؟

, پرسیده اند که چرا در مرکز صدا و سیمای استان باید برنامه ای در مورد قوم ترکمن با نام یاغتلیق به معنای روشنایی تهیه شود که تولیدکنندگان آن از استان گلستان هستند و چرا از ظرفیت درون استانی استفاده نشده است؟, پرسیده اند که چرا در مرکز صدا و سیمای استان باید برنامه ای در مورد قوم ترکمن با نام یاغتلیق به معنای روشنایی تهیه شود که تولیدکنندگان آن از استان گلستان هستند و چرا از ظرفیت درون استانی استفاده نشده است؟, پرسیده اند که چرا در مرکز صدا و سیمای استان باید برنامه ای در مورد قوم ترکمن با نام یاغتلیق به معنای روشنایی تهیه شود که تولیدکنندگان آن از استان گلستان هستند و چرا از ظرفیت درون استانی استفاده نشده است؟,

در مورد تولید برنامه در استان گلستان باید بگویم که ایران یک خانواده است و باید از ظرفیت های یکدیگر استفاده کنیم و بتوانیم تولیدات مشترک داشته باشیم.

, در مورد تولید برنامه در استان گلستان باید بگویم که ایران یک خانواده است و باید از ظرفیت های یکدیگر استفاده کنیم و بتوانیم تولیدات مشترک داشته باشیم.,

اما در مورد بهره گیری از ظرفیت ها و استعدادهای درون استانی هم بگویم که حتما این نکته را در تولیدات برنامه ای آینده در صدا و سیمای استان مد نظر قرار خواهم داد تا در دستور کار قرار گیرد.

, اما در مورد بهره گیری از ظرفیت ها و استعدادهای درون استانی هم بگویم که حتما این نکته را در تولیدات برنامه ای آینده در صدا و سیمای استان مد نظر قرار خواهم داد تا در دستور کار قرار گیرد.,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه