اخبار داغ

فرمانده سپاه خلیل آباد:

رزمایش و نمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) در خلیل آباد برگزار می‌شود

رزمایش و نمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) در خلیل آباد برگزار می‌شود
فرمانده سپاه خلیل آباد گفت: مرحله اول رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) 19 و 20 شهریورماه در شهرستان خلیل آباد برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل فتوحی در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، اظهار داشت: رزمایش و نمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) 2 با حضور بسیجیان گردان های بیت المقدس و کوثر و همچنین گروه های جهادی ناحیه خلیل آباد طی 3 مرحله اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه رزمایش محمد رسول الله (ص) 2 در سراسر استان خراسان رضوی و شهرستان خلیل آباد در آستانه 40 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مرحله اول نیز رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر خواهد بود و در 19 و 20 شهریورماه اجرا می شود.

,

فرمانده سپاه خلیل آباد با تأکید بر اینکه مرحله دوم این رزمایش حضور بسیجیان گردان های بیت المقدس در تجمع بزرگ عاشورایی در مشهد مقدس خواهد بود، تصریح کرد: در مرحله سوم حضور گروه های جهادی شهرستان به استعداد 5 گروه را در روستای کاهه از توابع بخش ششطراز در 21 و 22 شهریور را شاهد خواهیم بود.

,

وی با بیان اینکه استفاده از توانمندی های مردمی در گروه های جهادی نیز از جمله رویکردهای این رزمایش خواهد بود، اذعان کرد: گروه های جهادی در این رزمایش در زمینه رنگ آمیزی، بهسازی مدرسه و در موضوعات اشتغال، کلاس‌های تقویتی و مشاوره و فرهنگی فعالیت می‌کنند.

فتوحی ارتقاء سطح آمادگی و تقویت روحیه حمایت مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مأیوس سازی دشمنان انقلاب از جمله اهداف رزمایش دانست و عنوان کرد: حفظ انسجام و آمادگی روحیه بخش بسیجیان در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی از دیگر اهداف این رزمایش است.

,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه