اخبار داغ

رزمایش بزرگ اقتدار بسیج در بجستان برگزار می‌شود

رزمایش بزرگ اقتدار بسیج در بجستان برگزار می‌شود
فرمانده سپاه بجستان گفت: رزمایش بزرگ اقتدار بسیج همزمان با سراسر کشور ۱۹ و ۲۰ شهریور ماه در شهرستان بجستان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدارعلیرضا جنیدی  فرمانده سپاه بجستان در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس اظهار کرد: رزمایش بزرگ عاشورائیان و سپاهیان حضرت محمد (ص) سه مرحله و همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی ادامه داد: مرحله اول این رزمایش که از نهم شهریور ماه آغاز شده است و تا ۲۹ همین ماه ادامه دارد، شامل اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و ارائه خدمات مختلف به مردم می‌باشد که اثرات و برکات زیادی به همراه دارد، مردم مثل ۴۰ سال گذشته جهادگران بسیجی را در کنار خودشان می‌بینند و درک میکنند.

,

 

,

جنیدی به مرحله دوم رزمایش پرداخت و اذعان کرد: مرحله دوم رزمایش که به صورت استانی برگزار و ناحیه مقاومت بسیج سپاه بجستان همزمان با سراسر استان در روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۱۹ و ۲۰ شهریور ماه که مصادف با آغاز ماه محرم می‌باشد مانور بزرگ اقتدار عاشورایی را برگزار میکند؛ در این مرحله به مرور تمرینات تاکتیکی شبانه،  رزم شب،  برگزاری صبحگاه مشترک و ستون کشی خواهد پرداخت و مرحله سوم رزمایش به صورت متمرکز و با اجتماع 30 هزار  نفری بسیجیان استان در یکی از روز‌های هفته دفاع مقدس در مرکز استان برگزار می‌شود.

,

 

,

فرمانده سپاه بجستان هدف اصلی از این رزمایش که برای اولین بار در این سطح برگزار می‌شود را علاوه بر حفظ  انسجام و سازمان بخشی بسیجیان جهت مواجهه با هرگونه تهدید، مقابله با جنگ گسترده روانی دشمنان در وضعیت فعلی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در مواجهه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطر نشان کرد: مهمترین وظیفه و ماموریت نیرو‌های انقلابی در شرایط کنونی نشان دادن اوج خصومت جبهه استکبار در ۴۰ سالگی انقلاب و متوسل شدن به هر ابزاری برای مایوس کردن مردم از خدمات بی بدیل نظام است.

,

 

,

جنیدی خاطر نشان کرد: در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم، مهمترین پیام دفاع مقدس به ما صبر و استقامت و بردباری در برابر مصائب و ایمان به نصرت امداد الهی است و این پیام را باید به آحاد ملت بزرگوار ایران انتقال دهیم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه