اخبار داغ

با دستای با سخاوت خیر نیک اندیش تهرانی؛

کلنگ ساخت یک باب مدرسه در روستای بندازبک رشتخوار به زمین خورد

کلنگ ساخت یک باب مدرسه در روستای بندازبک رشتخوار به زمین خورد
در اقدامی ماندگار با دستای با سخاوت خیر نیک اندیش تهرانی صبح امروز کلنگ ساخت یک باب آموزشگاه متوسطه اول در روستای بندازبک شهرستان رشتخوار به زمین خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ صبح امروز کلنگ ساخت یک باب  آموزشگاه متوسطه اول در روستای بندازبک  شهرستان رشتخوار با حضور امام جمعه شهر جنگل، جمعی از مسئولین این شهرستان، خیرین و معتمدین محلی، فرهنگیان و دانش آموزان به همت خیر نیک اندیش تهرانی  به زمین خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

محمد قاسم پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار در حاشیه مراسم کلنگ زنی ساخت  مدرسه خیر ساز روستای بندازبک در این شهرستان گفت: روزگذشته تفاهم نامه ساخت یک باب آموزشگاه متوسطه اول توسط  خیر نیکوکار مدرسه ساز جناب آقای سیدناصر دبیرسیاقی به امضا رسید و خوشحالیم که امروز ما در جمع مردم شریف و خونگرم روستای بندازبک شاهد کلنگ زنی این آموزشگاه هستیم.

,

 

,

قاسم پور ضمن قدردانی ویژه از حضور و پشتیبانی امام جمعه شهر جنگل، فرماندار، فرهنگیان و مردم شهرستان، این  حمایتها و دغدغه ها را موجب دلگرمی و تسریع در برنامه ها و پیشرفت های آموزشی و پرورشی شهرستان دانست و جذب و ورود خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار را از جمله نتایج آن عنوان کرد.

,

 

,

وی اقدام خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار را عملی خداپسندانه و آینده نگری همه جانبه و بزرگ عنوان کرد و حاصل آن را برای کشور و منطقه مبارک اعلام دانست و ازاقدام ماندگار خانواده دبیرسیاقی تشکر کرد.

,

 

,

در ادامه حجت الاسلام احمد توکلی امام جمعه شهر جنگل با ذکر آیات و روایاتی اهمیت علم و تربیت را تشریح  و عمل خیرین مدرسه ساز را صدقه جاریه خواند.

,

 

,

وی از برنامه ها و فعالیت های اثر بخش و قابل توجه آموزش و پرورش شهرستان در بخش جنگل قدردانی کرد و گفت: اقدام خیرین  بزرگ خانواده محترم  دبیرسیاقی در خاطرات دانش آموزان و مردم بندازبک و شهرستان رشتخوار خواهد ماند.

,

 

,

خیر نیک اندیش سید ناصر دبیرسیاقی هم مدرسه سازی و خدمت به دانش آموزان را افتخاری بزرگ و هدیه خدا اعلام کرد و اظهار امیدواری کردکه بتواند کوشش خود را در راه مدرسه سازی و کمک به دانش آموزان بکار گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه