اخبار داغ

با حضور گردان‌های بیت‌المقدس، امام علی(ع) و کوثر؛

رزمایش اقتدارعاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله ۲ در لرستان آغاز به کار کرد+ تصاویر

رزمایش اقتدارعاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله ۲ در لرستان آغاز به کار کرد+ تصاویر
رزمایش اقتدارعاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله ۲ صبح امروز در استان لرستان آغاز به کار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک  درآستانه چهلمین سالگردپیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رزمایش اقتدارعاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله 2 با هدف ارتقای آمادگی دفاعی بسیجیان و پاسداران برای دفاع از انقلاب اسلامی، امید بخشی به مردم عزیز ایران اسلامی ومأیوس سازی دشمنان نظام و انقلاب، نمایش اقتدار،عظمت وتوانمندی نیروهای مسلح و بسیجیان به دشمنان صبح امروز در استان لرستان آغاز به کار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسوالله در لرستان

, رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسوالله در لرستان,

 

,

سرهنگ ماشاالله بازگیر؛ فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد گفت: نیروی مقاومت بسیج خرم آباد به استعداد سه گردان بیت المقدس نوع الف، یک گردان امام علی(ع)، یک گردان کوثر و 15 گروه جهادی، با شعار وحدت ایستادگی و پیشرفت، امروزیکشنبه 18شهریورماه اقدام به رزمایش رزمی فرهنگی جهادی با عنوان "رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله 2 " می نماید.

,

 

,

وی افزود: این رزمایش به منظور تقویت روحیه بسیجی و حمایت از مردم با راهپیمایی بسیجیان در خیابان های شهر خرم آباد و همچنین خدمات رسانی در عرصه های فرهنگی عمرانی پزشکی در حاشیه شهر، صورت  می گیرد.

,

 

,

رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسوالله در خرم آباد

, رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسوالله در خرم آباد,

 

,

سرهنگ بازگیر گفت: بخش اول رزمایش با حرکت بسیجیان از پایگاه ها به سمت حوزه های مقاومت و سپس بدرقه و اعزام به سپاه ناحیه خرم آباد و تجمع اولیه در این مکان صورت می گیرد که با سخنرانی سردار کشکولی فرمانده سپاه استان برای بسیجیان همراه است.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد اظهارداشت: گردان های پیاده از محل سپاه ناحیه خرم آباد به صورت ستون کشی با عبور از خیابان های اصلی شهر شامل بلوارشهید توکل مصطفی زاده، میدان پلیس، چهارراه فرهنگ، میدان شهدا، سبزه میدان و خیابان علوی به سمت میدان امام(ره) و با شعار وحدت، ایستادگی، پیشرفت پیاده روی خواهند کرد و سپس با ستون کشی خودرویی به طرف دهکده مقاومت حرکت می کنند.

,

 

,

سرهنگ بازگیر با بیان این که هزارو500 نفر از بسیجیان خرم آباد در دهکده مقاومت،بعد از اقامه نماز ظهر و عصر و صرف نهار،با آموزش تکنیک ها و تاکتیک ها،ماموریت های امنیتی و دفاعی از ساعت 15 تا 19 انجام می گیرد و سپس بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء و صرف شام،اقدام به راهپیمایی شبانه می کنند.

,

 

,

 

,

به گفته وی صبح روز دوشنبه بعد از اقامه نماز صبح و زیارت عاشورا و انجام ورزش صبحگاهی، عملیات عقب روی به سمت شهر خرم آباد انجام خواهد گرفت.

,

 

,

رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسوالله در خرم آباد0

, رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسوالله در خرم آباد0,

 

,

فرمانده نیروی مقاومت بسیج خرم آباد بیان کرد: بخش دوم رزمایش شامل حضور 44 گروه جهادی از شهرستان خرم آباد از 9تا 29 شهریور با هدف خدمات رسانی به محلات در حال انجام است.

,

 

,

سرهنگ بازگیر گفت:امروز شاهد حضور 15 گروه 17 نفره جهادگران از حوزه های برادر و خواهر با ماموریت فرهنگی،عمرانی و پزشکی در چندین محله حاشیه شهر خواهیم بود.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: نیروی مقاومت بسیج با داشتن ظرفیت و پشتوانه مردمی همانند گذشته که در جنگ سخت ومانند امروز که در جنگ نرم پیروز بوده، به حول و قوه الهی در ادامه مسیر نیز با استعانت از خون شهدا، پیروز است.

,

 

,

 همایش"اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد(ص)" در بروجرد

, همایش"اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد(ص)" در بروجرد ,

سرهنگ "مجید سوری"فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد از برگزاری رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی در بروجرد خبر داد و گفت: این رزمایش روز یکشنبه 18 شهریور ماه در بروجرد با حضور چهار گردان بیت المقدس و امام علی(ع) به مدت یک روز برگزار خواهد شد.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد وحدت، ایستادگی و پیشرفت را هدف این رزمایش برشمرد و بیان کرد: این رزمایش در 2 مرحله برگزار می شود که بعد از اجرای رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله که توسط گردان‌های بیت المقدس اجرایی می شود، رزمایش خدمت با اعزام 20 گروه جهادی به روستاهای محروم برگزار خواهد شد.

,

 

,

, ,

 

,

به گفته وی گروه های جهادی اعزامی به روستاهای محروم شامل جامعه پزشکی، فرهنگی، آموزشی و عمرانی است و اقداماتی مانند ترمیم، زیبا سازی مدارس در این اردوهای جهادی انجام می شود.

,

 

,

سوری اظهارداشت: رزم شبانه، ستون کشی، نمایش اقتدار و حفظ انسجام بسیجیان در این روز انجام می شود.

,

 

,

وی بیان کرد: حفظ وحدت و ناامید کردن دشمنان از هرگونه اقدام علیه انقلاب اسلامی از اهداف این رزمایش است.

,

 

,

رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسوالله در بروجرد

, رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسوالله در بروجرد,

 

,

 بسیجیان الیگودرز با تمام قوا آماده رزمایش اقتدار عاشورایی

, بسیجیان الیگودرز با تمام قوا آماده رزمایش اقتدار عاشورایی,

سرهنگ پاسدار محمدبرامکی فرمانده سپاه شهرستان الیگودرز در نشت خبری به مناسبت برگزاری رزمایش سراسری بسیج سپاهیان با نام اقتدار عاشورایی حضرت محمد (ص) گفت: یکشنبه 18 شهریور ماه شهرستان الیگودرزمیزبان رزمایش بزرگ اقتدارعاشورایی سپاهیان حضرت محمد (ص) خواهد بود که با حضور گردانه ای بیت المقدس، کوثر، امام علی (ع) در سطح عمومی الیگودرز برگزار می شود.

,

 

,

وی افزود: شعار این رزمایش وحدت، ایستادگی و پیشرفت است که از طرف سپاه مقاومت بسیج ابلاغ شده و این رزمایش با تمام توان برگزار خواهد شد.

,

 

,

فرمانده سپاه شهرستان الیگودرز با اشاره به اینکه ملت ایران در طول تاریخ از بسیج بهره‌مند شده است و بسیج نقش مهمی در سازندگی جامعه دارد گفت: امروز این قاعده امنی که در کشور وجود دارد به برکت تفکر بسیجی است. امروز ارتش ما یک ارتش بسیجی است نیروی انتظامی و پلیس ما پلیس بسیجی است.

,

 

,

رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسوالله در الیگودرز

, رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسوالله در الیگودرز,

 

,

برامکی با بیان این که پایه امنیت کشور بسیج است که ریشه در عمق و جان مردم دارد،گفت: امروز در خانواده ای پیدا نمی کنید که از هر 4 الی 5 نفر آنها دو نفر عضو بسیج نباشد.

,

 

,

به گفته وی بسیج با تمام توان در خدمت ملت و دولت خواهد بود و هر دولتی که تواسته از توانمندی بسیج استفاده کند آن دولت در زمینه کشاورزی اقتصادی صنعت موفق بوده است.

,

,

رزمایش بزرگ محمد رسول الله2 در پلدختر

, رزمایش بزرگ محمد رسول الله2 در پلدختر ,

 در جلسه هماهنگی برگزاری رزمایش اقتدارعاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲ با حضور معاون فرماندار.فرمانده ناحیه مقاومت بسیج.فرمانده انتظامی و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

,

 

,

سرهنگ‌ محمد محمودوند، فرمانده سپاه ناحیه پلدختر با بیان اینکه این رزمایش در جهت نشان دادن آمادگی نیروهای بسیجی برگزار می شود، اظهارداشت:در برهه ای حساس بسیج در سه مرحله رزمایش توان خود را به نمایش می گذارد.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه رزمایش محمد رسول الله(ص)۲ با حضور دو گردان بیت المقدس و ۲۰گروه جهادی در پلدختر برگزار می شود، بیان کرد: در ۱۸شهریورماه اولین مرحله رزمایش و در هفته دفاع مقدس در مرکز استان اجتماع بزرگ بسیجیان لرستان و یک مرحله هم با عنوان رزمایش خدمت در اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم خواهیم داشت‌.

,

 

,

رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسوالله در پلدختر

, رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسوالله در پلدختر,

 

,

ملکشاهی معاون فرماندار پلدختر با اشاره به سابقه درخشان بسیج اظهار داشت: بسیج در برهه های مختلف چه از زمان دوران دفاع مقدس چه سازندگی و الان هم جنگ نرم واقتصادی حضوری فعال و موثر دارد.

,

 

,

وی بیان کرد: چون بدنه بسیج از مردم تشکیل شده است و در نظام جمهوری اسلامی ایران که دارای دموکراسی دینی و مردم سالاری است ،مردم با حضور در صحنه های مختلف توانستند توطئه های دشمنان نظام را خنثی کنند.

,

رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسوالله در ازنا

, رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسوالله در ازنا,

 

,

وی با تاکید بر اینکه کلیه دستگاه های اجرایی در راستای هرچه بهتر برگزار شدن رزمایش،گفت: ما به عنوان خدمتگزاران مردم در این مسئولیت ها که بر پایه خون شهدا بنا نهاده شده در جهت حفظ دستارودهای بسیج تمام توان وامکانات خود را بایستی به کار بگیریم.

,

 

,

رزمایش اقتدار عاشوراییان سپاهیان محمدرسول الله(ص) در ازنا

, رزمایش اقتدار عاشوراییان سپاهیان محمدرسول الله(ص) در ازنا,

 سرهنگ غلامرضا سالاروند فرمانده سپاه ازنا از برگزاری رزمایش اقتدارعاشوراییان سپاهیان حضرت محمد(ص) در ازنا خبر داد و گفت: این رزمایش دوروزه در منطقه اردوگاه اباذر ازنا با حضور باشکوه بسیجیان برگزار خواهد شد.

,

 

,

رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسوالله

, رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسوالله ,

 

,

وی با اشاره به هدف این رزمایش افزود: هدف از برگزاری این رزمایش امید بخشی به مردم، مایوس ساختن دشمن و کمک رسانی به دستگاه هایی که نیازمند کمک بسیج هستند، خواهد بود.

,

 

,

سالاروند با اشاره به حضور دوگردان بیت المقدس در این رزمایش تصریح کرد: شعار رزمایش بزرگ عاشوراییان سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) وحدت، ایستادگی و پیشرفت است.

,

 

,  ,

نمایش قدرت انسجام واقتدار بسیج در شهرستان چگنی

, نمایش قدرت انسجام واقتدار بسیج در شهرستان چگنی,

سرهنگ دوم پاسدار منصور کریمی فرمانده سپاه شهرستان چگنی  گفت: رزمایش اقتدارعاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص)۲سپاه شهرستان چگنی در قالب ۲ گردان بیت المقدس اولویت اول و۲۵ گروه جهادی با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت و همچنین نمایش قدرت انسجام واقتدار بسیج همانند اعزام عاشورایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس طی امروز و فردا برگزار می شود.

,

 

,

وی افزود: از برنامه های شاخص این رزمایش تجمع بزرگ بسیجیان، ستون کشی، رزم شبانه وتجلیل از مقام شامخ شهدای شهرستان است.

,

 

,

رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسوالله در چگنی

, رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسوالله در چگنی,

 

,

 

,

 سرهنگ پاسدار کریم زینی وند، فرمانده سپاه ناحیه دورود گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله (ص) شهرستان دورود صبح امروز یکشنبه ۱۸ شهریور در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

,

 

,

وی با اشاره به هدف برگزاری این رزمایش، افزود: هدف از برگزاری این رزمایش ایجاد هماهنگی و آمادگی بیشتر در بسیجیان برای انجام عملیات های مختلف در زمان های بحرانی است.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه دورود با بیان اینکه این رزمایش با هدف نمایش انسجام و اقتدار در بسیج صبح یکشنبه با حضور بسیجیان این ناحیه برگزار می شود، گفت: در این رزمایش گردان عملیاتی بیت المقدس حوزه های مقاومت محلات شهری و حوزه روستایی حضرت امیر علیه السلام و حوزه امام حسین علیه السلام و گردان امنیتی امام علی (علیه سلام)شهرستان دورود شرکت می کنند.

,

 رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسوالله در دورود

, رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسوالله در دورود,

 

,

وی تصریح کرد: با اجرای رزمایش گردان بیت المقدس و گردان امنیتی امام علی(ع) خدمات رسانی نیز با برپایی اردوهای جهادی از شهریور ماه با هدف خدمات رسانی ایجاد امید و انگیزه و ترویج فرهنگ جهادی در بین بسیجیان در سطح شهرستان دورود برگزار می شود.

,

 

,

سرهنگ زینی وند خاطر نشان کرد: این رزمایش درنهایت با آمادگی، تمرینات تاکتیکی و دفاعی گردان بیت المقدس ،گردان امام علی،برگزاری کلاس های اموزشی،اجرای صبحگاه،اجرای تاکتیک رزم شبانه و رزمایش بسیج به اتمام می رسد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه