اخبار داغ

رزمایش بزرگ خدمت بسیج در رشتخوار برگزار می‌شود

رزمایش بزرگ خدمت بسیج در رشتخوار برگزار می‌شود
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار گفت: مرحله اول رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیجیان سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) 19 و 20 شهریورماه همزمان با سراسر استان در شهرستان رشتخوار برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی یعقوبیان فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار صبح توس در رابطه با رزمایش بزرگ بسیجیان سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) در سطح این شهرستان، گفت: رزمایش و نمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) 2 با حضور بسیجیان در غالب 2 گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر همزمان با 19 و 20 شهریور 97 در شهرستان رشتخوار برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی با تاکید بر اینکه مرحله دوم رزمایش بزرگ اقتدار بسیجیان همزمان با سراسر کشور در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، افزود: بسیجیان گردان های بیت المقدس شهرستان رشتخوار نیز در این رزمایش بزرگ کشوری در هفته دفاع مقدس، همراه با دیگر شهرستان‌های استان در مشهد مقدس حضور خواهند داشت.

,

 

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار مهمترین هدف اجرای رزمایش گردان‌های بیت المقدس را حضور گروه های جهادی در مناطق محروم شهرستان عنواان کرد و تصریح داشت: در این رزمایش، گروه‌های جهادی با رویکرد محرومیت زدایی در مناطق محروم شهرستان رشتخوار به ارائه خدمات به محرومین خواهند پرداخت.

,

 

,

یعقوبیان با تاکید بر اینکه اجرای این رزمایش نشان دهنده اقتدار، اتحاد و همبستگی نیروهای مردمی بسیج در کنار مردم و محرومین است، افزود: بسیج، همواره به عنوان یک نیروی مردمی، انقلابی در تمامی صحنه های حساس کشور حضور فعال داشته و در هیچ جایگاهی اجازه نفوذ، رخنه و پیش روی به دشمن را نخواهد داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه