اخبار داغ

بازیگر سینما و تلویزیون تأکید کرد؛

من خود را بسیجی می دانم/رزمایش خدمت؛ مانوری متناسب با شرایط روز است

من خود را بسیجی می دانم/رزمایش خدمت؛ مانوری متناسب با شرایط روز است
رجبی گفت:برگزاری مانورهایی متناسب با شرایط روز است بازتاب بهتر دارد؛مانورهایی که خدماتی و در زمینه خدمت رسانی است طبیعتا بازده بهتری دارد و دلنشین تر خواهد بود همچنین دست سازمان بسیج مستضعفین درد نکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به مسائل و مشکلات اقتصادی در سطح کشور گفت: در شرایط فعلی باید از تنش ها کم کنیم؛ چرا که اگر مردم ایران که استفاده کنندگان از اقتصاد ایران هستیم یک دل و هماهنگ باشیم؛ طبیعتا دشمن نمی تواند کاری انجام دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: بخشی از افراد جامعه به عنوان اخلالگران اقتصادی هم اکنون در حال محاکمه شدن هستند و هر کدام از افراد جامعه من به عنوان مهران رجبی،فرد دیگر به عنوان طباخ و شخص دیگر به عنوان فردی که جهزیه تهیه می کند و به طور کلی افراد متناسب با کاری که انجام می دهند می توانند این تنش اقتصادی را کاهش دهند.

,

رجبی ابراز کرد: در این شرایط مردم آنچه را که نیاز ندارند تهیه نکنند تا ببینیم کار به کجا خواهد رسید؛ اگر فردی منزل خود را برای خرید طلا به فروش برساند این اقدام موجب دامن زدن به تنش های اقتصادی است؛ لذا ما باید خودمان کمک کنیم تا از این برهه خارج شویم.

,

این بازیگر سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه من خود بسیجی می دانم، عنوان کرد:چرا که یادگار دفاع مقدس هستیم و از نزدیک دستی بر آتش داشتیم و آن طبع و خوی را هنوز داریم.

,

وی با اشاره به رزمایش خدمت ادامه داد: در شرایط هشت سال دفاع مقدس با توجه به نگرانی که در خصوص کشورمان داشتیم و علاقمند به حفظ و نگهداری آن وجود داشت از کشور، دین و مذهب دفاع کردیم و این طبع وخوی در ما مانده است.

,

رجبی در پایان خاطر نشان کرد: لذا برگزاری مانورهای مناسبتی و این چنینی که متناسب با شرایط روز است بازتاب بهتر دارد تا مانور نظامی چرا که هم اکنون ما در جنگ نظامی نیستیم؛ طبیعتا مانورهایی که خدماتی و در زمینه خدمت رسانی است بازده بهتری دارد و دلنشین تر خواهد بود همچنین دست سازمان بسیج مستضعفین درد نکند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه