اخبار داغ

دادستان بردسکن:

همه دستگاه ها در وضع اقتصادی کشور نقش دارند

همه دستگاه ها در وضع اقتصادی کشور نقش دارند
دادستان بردسکن گفت: همه دستگاه ها در وضع اقتصادی کشور نقش دارند، لذا بازرسی ها و نظارت ها باید بیشتر گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی،  احمد فرزانه پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار شهرستان بردسکن که با حضور سرپرست فرمانداری بردسکن و روسای اتحادیه های شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه رویکرد قوه قضاییه این نیست که تمام موارد اقتصادی را قضایی کند، اظهار داشت: دستگاه های مربوطه نظارت ها و بازرسی های خود را افزایش دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه اگر دستگاه های اداری کار خود را به خوبی انجام دهند نیازی به ورود دستگاه قضا نیست، خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام محرم مرکز بهداشت و درمان و دامپزشکی شهرستان حتماً نظارت های بیشتری بر ذبح دام و طبخ غذاها داشته باشند و کلاس های آموزشی برای هیئت امنای تکایا گذاشته شود.

,

دادستان بردسکن تصریح کرد: ذبح دام در مکان های عمومی نباید داشته باشیم و اگر تذکرات لازم داده شد و باز هم تکرار شد دامپزشکی شهرستان گزارش دهد تا برخورد شود.

,

وی با اعلام اینکه سال گذشته ۳ مورد ذبح دام در معابر عمومی بردسکن انجام شد که برخورد لازم صورت گرفت، اذعان کرد: با توجه به شیوع بیماری های دامی امسال یک مورد ذبح دام نباید داشته باشیم و همه کشتار ها باید در کشتارگاه باید انجام گیرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه