اخبار داغ

تجلی اقتدار بسیجیان لرستان در رزمایش بزرگ محمدرسول الله2+تصاویر

تجلی اقتدار بسیجیان لرستان در رزمایش بزرگ محمدرسول الله2+تصاویر
امروز همه بسیجیان لرستان به صحنه آمدند تا در رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله2 بخشی از توان خود را به نمایش بگذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک رزمایش اقتدار عاشورایی با هدف وحدت، ایستادگی و پیشرفت در لرستان آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

در این رزمایش جوانان و نوجوانانی که خالصانه با عشق و علاقه لباس بسیجی بر تن کرده بودند تا نشان دهند همچنان با الگوگیری از شهیدان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس آماده دفاع از کشور و ارزشها هستند.

,

 

,

 پزشکانی حضور داشتند که آماده ویزیت بیماران نیازمند مناطق محروم بودند، آماده بودند تا مرهمی باشند برای بیماران این مناطق و بخشی از درد و رنج مردم محروم را کاهش دهند.

,

 

,

 خرم آباد

, خرم آباد,

جهادگرانی با اخلاص که امروز تصمیم گرفته اند در راه خدمت به مردم مناطق محروم گام بردارند، نشان دهند که یکی از اهداف بسیج محرومیت زدایی است.

,

 

,

 

, ,

, ,

 

,

الیگودرز

, الیگودرز,

 حضور هر یک از بسیجیان دشمن را ناامید و ناکام تر خواهد کرد، بسیجیان که با بستن سربندهایی منقش به نام ائمه اطهار(ع) و لبیک یا خامنه ای با مشت هایی گره کرده در این رزمایش گام برمی داشتند.

,  ,

 

, ,

, ,

 

,

دورود

, دورود,

این جهادگران با لبخند و شادی راهی روستاهایی می شدند که مردمانش منتظر رسیدن این جوانان انقلابی هستند تا بخشی از مشکلات آنها برطرف شود.

,

 رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسوالله000

, رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسوالله000,

 رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسوالله01

, رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسوالله01,

 

,

 بروجرد

,  بروجرد,

امروز همه بسیجیان آمده بودند تا اقتدار، عظمت و گوشه ای از توان خود را به نمایش بگذارند، آمده بودند تا بگویند اگر چه در دوران دفاع مقدس نبودند اما امروز در صحنه هستند و راه همان شهدا و رزمندگان را تا آخرین نفس ادامه خواهند داد.

,

 رزمایش

, رزمایش,

  رزمایش

, رزمایش,

 

,

 دلفان

,  دلفان,

جوانانی که دوره دفاع مقدس را ندیده بودند اما نام و خاطرات آن دوران را شنیده اند و امروز عزمشان را جزم کرده بودند تا لباس پر افتخار بسیج بر تن کنند و مانند همیشه در صحنه حاضر شوند.   

, , ,

 

,

پلدختر

, پلدختر,

هدف همه این بسیجیان یکی بود، اقتدار و خدمت به مردم، همان شعاری است که سالهای سال است بسیج در این راستا حرکت می کند و امید را در جای جای این کشور زنده می کند.

,

رزمایش خدمت

, رزمایش خدمت,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه