اخبار داغ

دبیر هیئت بسکتبال کاشمر:

کاشمر قهرمان مسابقات بسکتبال لیگ خراسان رضوی شد

کاشمر قهرمان مسابقات بسکتبال لیگ خراسان رضوی شد
دبیر هیئت بسکتبال کاشمر گفت: مسابقات بسکتبال لیگ استان خراسان رضوی با قهرمانی تیم شهرستان کاشمر به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، رضا نیازی ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان کاشمر با اعلام این خبر اظهار داشت: مسابقات بسکتبال لیگ استان خراسان رضوی در یک گروه و به‌صورت رفت و برگشت با شرکت پنج تیم در دو شهرستان ابتدا در قوچان و سپس در تربت جام برگزار شد که در پایان این مسابقات با قهرمانی تیم بسکتبال کاشمر به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه دور برگشت این مسابقات به میزبانی تربت جام و در سالن وحدت این شهرستان برگزار شد، خاطرنشان کرد: پس از انجام 10 مسابقه سرنوشت قهرمانی تیم های شهرستانی بسکتبال استان قهرمانی تیم کاشمر مشخص و دو تیم همشهری یعنی هیئت بسکتبال و سولفات آلومینیوم سبزوار به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

,

دبیر هیئت بسکتبال کاشمر با تأکید بر اینکه تیم بسکتبال شهرستان تربت جام کاپ اخلاق این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد، تصریح کرد: در روز پایانی مسابقات به تیم‌های اول تا سوم و همچنین ‌تیم برگزیده اخلاق علاوه بر کاپ قهرمانی و مدال، هدایایی نیز به رسم یادبود اهدا شد.

,

گفتنی است در این مسابقات تیم‌های تایباد، تربت جام، تربت حیدریه، کاشمر، قوچان و سبزوار (هیئت بسکتبال) و سبزوار (سولفات آلمینیوم) حضور داشته‌اند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه