اخبار داغ

در کارگروه اشتغال مطرح شد؛

ایجاد ۲۰۵۲ شغل از ابتدای سال جاری تاکنون در خراسان شمالی/ اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به استان

ایجاد ۲۰۵۲ شغل از ابتدای سال جاری تاکنون در خراسان شمالی/ اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به استان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از ایجاد 2 هزار و 52 شغل از محل پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، حسن نوری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظهر امروز در دهمین کارگروه اشتغال استان با اعلام این مطلب  میزان تسهیلات اشتغال اعطا شده از ابتدای سال جاری تاکنون به متقاضیان را 69 میلیارد تومان اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصر اترک, ، حسن نوری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظهر امروز در دهمین کارگروه اشتغال استان با اعلام این مطلب  میزان تسهیلات اشتغال اعطا شده از ابتدای سال جاری تاکنون به متقاضیان را 69 میلیارد تومان اعلام کرد.,

نوری افزود:  454 طرح‌های تأیید شده در کارگروه اشتغال به بانک ها معرفی شد که بانک نیز 69 میلیارد تومان تسهیلات به این طرح ها پرداخت کردند که نسبت به میانگین کشوری کمتر است.

,

این مقام مسئول فاصله طرح‌های معرفی‌شده به بانک و تعداد طرح های مصوب شده و منجر به قرارداد را زیاد عنوان کرد و خواستار همکاری بیشتر بانک ها در راستای ارائه تسهیلات به متقاضیان شد.

,

وی با بیان اینکه سرانه اشتغال طرح های اشتغال در استان 1.5 نفر است، گفت: بیشترطرح های ارائه شده به نوعی خود اشتغالی هستند.

,

 

,

300 میلیارد تسهیلات اشتغال به استان اختصاص یافت

, 300 میلیارد تسهیلات اشتغال به استان اختصاص یافت, 300 میلیارد تسهیلات اشتغال به استان اختصاص یافت,

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی از اختصاص 300 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در سال جاری به استان خبر داد.

,

مجید پورعیسی اظهار کرد: دستگاه‌های جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و میراث فرهنگی متولی پرداخت این تسهیلات هستند و باید برنامه خود برای ارائه این تسهیلات را اعلام کنند.

,

وی میزان تسهیلات اشتغال جذب شده در سال گذشته را 39 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت:  منابع مختلفی برای اعطای تسهیلات به متقاضیان در استان از جمله اعتبارات سفر رهبری، طرح رونق تولید و اشتغال پایدار روستایی و عشایری وجود دارد.

,

وی با بیان اینکه از ۲۰ میلیارد تومان سهم استان برای حمایت از تولید در سال گذشته، 12.5  میلیارد برای مشاغل خانگی جذب شد ، ادامه داد: در سال جاری نیز 11.6 میلیارد تومان سهم خراسان شمالی در این طرح است که باید برای جذب حداکثری آن اقدام کرد.

, .,

وی در خصوص اعتبارات تسهیلاتی کمیته امداد و بهزیستی ادامه داد: از ۵۰ میلیارد تومان سهم استان ۴۳ میلیارد تومان جذب شد که امسال نیز همین مبلغ به خراسان شمالی تخصیص داده‌شده است.

, .,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه