اخبار داغ

باوجود لغو سفر به سمنان؛

وزیر آموزش و پرورش تا «گرمسار» می‌آید +جزئیات

وزیر آموزش و پرورش تا «گرمسار» می‌آید +جزئیات
روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان از سفر «سید محمد بطحایی» وزیر آموزش و پرورش به گرمسار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، باوجود لغو چندباره سفر «سید محمد بطحایی» وزیر آموزش و پرورش به سمنان، روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ساعتی قبل اعلام کرد وی فردا (دوشنبه) به شهرستانهای گرمسار و آرادان سفر خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

در ابتدا قرار بود وزیر آموزش و پرورش روز گذشته (شنبه) به منظور افتتاح چند پروژه و حضور در شورای اداری استان به سمنان سفر کند که این سفر به فردا موکول شد اما روز گذشته اعلام شد این سفر به زمان دیگری موکول شده است و سید محمد بطحایی به استان سمنان سفر نمی‌کند.

,

با این وجود اما روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان ساعتی قبل مجددا از سفر وزیر آموزش و پرورش به استان خبر داد و اعلام کرد این عضو کابینه دوازدهم فردا به گرمسار و آرادان سفر خواهد کرد.

,

براساس اعلام مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، افتتاح یک پروژه در ایوانکی و دیدار با فرهنگیان شهرستان گرمسار از مهمترین برنامه‌های سفر سید محمدبطحایی به گرمسار است.

,

گفتنی است تغییرات چندباره برنامه سفر وزیر و آموزش و پرورش به استان سمنان که در نهایت به محدود شدن این سفر به شهرستان گرمسار انجامید، شائبه‌ اعمال فشار نماینده مردم گرمسار و آرادان به «سید محمد بطحایی» را برای سفر به این شهرستان تقویت کرده است، این در حالی است که گفته می‌شود استاندار سمنان فردا در استان سمنان حضور نخواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه