اخبار داغ

مرعشی در گفت وگو با دانا:

دادستانی در حال بررسی پرونده عمران کرمان است/ من در این بین هیچ سهم و نفعی ندارم

دادستانی در حال بررسی پرونده عمران کرمان است/ من در این بین هیچ سهم و نفعی ندارم
عضو حزب کارگزاران سازندگی در خصوص مسائل مطرح شده پیرامون شرکت عمران کرمان گفت: این طرحی است که با حضور کشاورزان در کرمان انجام می‌شود، من هم در این بین هیچ سهم و نفعی ندارم.
[

حسین مرعشی عضو حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص مسائل مطرح شده پیرامون شرکت عمران کرمان اظهار داشت: این طرحی است که با حضور کشاورزان در کرمان انجام می‌شود، کشاورزان در این طرح مالکند و عمران کرمان مجری طرح است و مسئولیت‌های بازپرداخت وام را برعهده می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛,

 

,

وی افزود: این یک وام نظارت شده است و هنوز هم اعطا نشده و در مرحله بررسی است، البته بعد از انجام کارهای مربوط به دریافت وام یک نهاد دخالت کرده است و با نامه‌نگاری با دادستانی تهران از اعطای وام جلوگیری کرده است و من هم در این بین هیچ سهم و نفعی ندارم.

,

 

,

عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: آقای جهانگیری این پروژه را در ستاد اقتصاد مقاومتی بررسی و تصویب کرده‌اند و این تصویب هیچ تاثیری در نامه نگاری صورت گرفته با دادستانی ندارد.

,

 

,

وی تصریح کرد: من در اینجا هیچ مسئولیتی ندارم و عمران کرمان مصوبات مربوطه را اخذ کرده و اکنون دادستانی در حال بررسی موضوع است و مدارکی را جمع آوری می‌کند تا ببیند تخلفی صورت گرفته است یا خیر.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه