اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

ردپای عناصر نفوذی بیگانه و مزدوران بعثی در تحولات بصره مشهود است

ردپای عناصر نفوذی بیگانه و مزدوران بعثی در تحولات بصره مشهود است
محمد حسن آصفری ضمن محکوم کردن تحولات بصره، گفت: ردپای عناصر نفوذی بیگانه و مزدوران بعثی در تحولات بصره مشهود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن آصفری در گفتگو با خبرنگار  انقلاب نیوز   با اشاره به تحولات اخیر بصره در عراق و ردپای کنسولگری آمریکا در آشوب های اخیر اظهار داشت:واقعا اتفاقات اخیر در بصره قابل بررسی است  و نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز ,

وی ادامه داد: مطمئنا نقش عوامل بعثی و عناصر نفوذی رژیم سعودی در این آشوب ها محرز و مشخص است و قطعا در بررسی مسئولان امنیتی عراق این موضوع مشخص می شود.

,

آصفری ضربه زدن به روابط دو کشور ایران و عراق را یکی از اهداف این اقدامات برشمرد و ابراز داشت: البته کسانی که دنبال چنین توطئه چینی هایی هستند باید به این نکته مهم هم توجه داشته باشند که روابط جمهوری اسلامی ایران با عراق یک روابط دوستانه و استراتژیک است.

,

وی ادامه داد: دو ملت هم از لحاظ ایدئولوژی ، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دارای یک روابط دیرینه هستند و اگر افرادی فکر می کنند که می توانند همانند زمان صدام دو ملت را با یکدیگر درگیر کنند کاملا در اشتباه هستند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت : امروز روابط دو ملت ایران و عراق در اوج خود قرار دارد و قابل عقب گرد نیست اما این اتفاقات حساب شده و با برنامه انجام می شود تا روابط دو ملت را بحرانی کند.

,

وی تاکید کرد: هیچ کسی نمی تواند خللی در روابط دو ملت ایجاد کند و اعتقاد دو دولت همسایه بر توسعه روابط در همه زمینه ها است .

,

آصفری حمله به کنسولگری کشورمان در بصره را نیز محکوم کرد و گفت: دولت عراق مسئول تامین امنیت سفارتخانه ها و کنسولگری های کشورمان است و باید به صورت جدی این اقدام را پیگیری کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه