اخبار داغ

در راستای رزمایش خدمت در خراسان جنوبی صورت گرفت؛

دوخت ۶۰۰۰ دست لباس برای همایش شیرخوارگان حسینی/ خدمت به ارادتمندان حضرت علی اصغر (ع) برای کربلایی شدن

دوخت ۶۰۰۰ دست لباس برای همایش شیرخوارگان حسینی/ خدمت به ارادتمندان حضرت علی اصغر (ع) برای کربلایی شدن
بسیجیان خواهر پایگاه مقاومت بسیج صابره شهر بیرجند در راستای رزمایش خدمت، کار دوخت 6 هزار دست لباس برای همایش شیرخوارگان حسینی را بر عهده گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان،در آستانه ماه محرم هستیم و یکی از برنامه هایی که چندین سال است در روز جمعه اول ماه محرم در سطح کشور و برخی از کشورهای مسلمان برگزار می‌شود همایشی با عنوان "شیرخوارگان حسینی" است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ،در آستانه ماه محرم هستیم و یکی از برنامه هایی که چندین سال است در روز جمعه اول ماه محرم در سطح کشور و برخی از کشورهای مسلمان برگزار می‌شود همایشی با عنوان "شیرخوارگان حسینی" است.,

 

,

این همایش در مرکز خراسان جنوبی و شهرستان‌ها نیز چندین سال است که برگزار می‌شود و هر سال استقبال و حضور خواهران در این مراسم از سال دیگر پر شور تر است.

,

 

,

جند سالی است که پایگاه مقاومت بسیج خواهران صابره در شهر بیرجند کار برش،دوخت،بسته بندی و توزیع لباس برای شیرخوارگان را بر عهده دارد.

,

 

,

 روز گذشته مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از کارگاه دوخت و محل بسته بندی لباس برای شیرخوارگان حسینی بازدید کرد.

,

 

,

مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان در حاشیه بازدید از کارگاه دوخت لباس برای شیرخوارگان حسینی که هر ساله در اولین جمعه ماه محرم در خراسان جنوبی برگزار می‌شود، در گفت و گو با خاورستان،اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های بسیج سازندگی گروه های جهادی محله محور است که در پایگاه های بسیج شکل می‌گیرد.

, خاورستان, خاورستان,

 

,

وی افزود: افق طرح این است که برای هریک از پایگاه‌های بسیج یک گروه خدمت رسان محله محور از اعضای پایگاه را داشته باشیم که در طوی سال بر اساس شناخت و نیازمندی از محله و منطقه خودشان دارند یکسری اقدامات خدمت رسانی در عرصه های مختلف در طول سال در محله خود با توجه با نیازمندی ها انجام دهند.

,

 

,

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: یکی از این گروه‌های جهادی محله محور گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج خواهران صابره در محل مسجد حضرت صاحب الزمانی (عج) در شهر بیرجند است که از چند سال پیش درحوزه‌های خدمت رسانی در عرصه های مختلفی فعال هستند.

,

 

,

هنری عنوان کرد: با توجه به نزدیکی ایام محرم امسال نیز در بحث دوخت لباس شیرخوارگان برای همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی فعالیت خود را از یک ماه گذشته آغاز کرده اند.

,

, ,

وی اظهار کرد: حدود 20 نفر از این خواهران در بحث دوخت لباس طی یک ماه گذشته مشارکت داشته و روزانه حدود 30 نفر در بحث بسته بندی لباس ها در محل پایگاه مشارکت دارند که بتوانند قبل از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی که در اولین جمعه ماه محرم برگزار خواهد شد این لباس ها را که امسال برای شهرستان‌ها نیز آماده شده است توزیع کنند.

,

 

,

دوخت 6 هزار دست لباس توسط خواهران جهادگر برای همایش شیرخوارگان حسینی

, دوخت 6 هزار دست لباس توسط خواهران جهادگر برای همایش شیرخوارگان حسینی, دوخت 6 هزار دست لباس توسط خواهران جهادگر برای همایش شیرخوارگان حسینی,

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: آماری که به ما داده شده و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است حدود 6 هزار دست لباس را تهیه کنند و بین مادران حاضر در همایش شیرخوارگان توزیع کنند.

,

 

,

خانم اکبر پور مسئول گروه جهادی پایگاه صابره نیز در گفت و گو با خاورستان، اظهار کرد: گروه جهادی این پایگاه مشغول کار بُرش، دوخت و بسته بندی لباس های مربوط به شیرخوارگان حسینی که وابسته به مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) است هستند.

, خاورستان, خاورستان,

 

,

وی با بیان اینکه هم اکنون حدود دو هفته شده که خواهران در حال بسته بندی لباس ها هستند، عنوان کرد: کار دوخت این لباسها از اول ماه ذی الحجه آغاز شده است.

,

 

,

مسئول گروه جهادی پایگاه صابره گفت: خواهران در مدتی که کار بسته بندی را آغاز کرده ایم هر روز صبح و بعد از ظهر مشغول کار بسته بندی لباس ها هستند.

,

 

,

اکبر پور بیان کرد:کار دوخت لباس برای شیرخوارگان در سال‌های قبل در سطح کمتر و فقط برای مرکز استان توسط پایگاه صابره انجام می‌شد اما امسال برای اولین بار قرار است تعداد 6 هزار دست لباس را آماده کرده و برای شهرستان‌های استان نیز ارسال کنیم.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: تا کنون برای برخی از شهرستان‌ها لباس ها دوخته و فرستاده شده است.

,

 

,

مسئول گروه جهادی پایگاه صابره اظهار کرد: عمده خواهرانی که در این کار کمک می‌کنند نوجوانان و جوانان هستند که در کنار بزرگترها برای کار بسته بندی لباس ها فعالیت دارند و به طور میانیگین هر روز 20 نفر از خواهران برای کار بسته بندی در محل پایگاه حضور فعال دارند.

,

, ,

اکبر پور با اشاره به ابنکه لباس ها را همان روز برگزاری مراسم بین مادران توزیع می‌کنیم، بیان کرد:هزینه‌هایی که برای دوخت لباس ها می‌شود همه کمک خیریان و مردم است.

,

 

,

وی یادآور شد:دوخت لباس برای شیرخوارگان طی سالهای گذشته قبل از اینکه مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) شکل بگیرد به صورت خودجوش توسط خواهران در سطح پایگاه انجام شده و مراسم شیرخوارگان نیز در محل حسینه صاحب الزمانی (عج) برگزار می‌شد.

,

 

,

مسئول گروه جهادی پایگاه صابره گفت: اما طی سال‌های بعد که استقبال خواهران از این برنامه بسیار زیاد بود کار را ادامه دادیم تا اینکه هم اکنون به مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) پیوسته ایم و تحت نظر مجمع فعالیت داریم.

,

 

,

اکبر پور بیان کرد: همایش شیرخوارگان حسینی سالهای قبل در حسینیه جماران برگزار می‌شد و امسال نیز در مصلی المهدی همزمان با اولین جمعه ماه محرم برگزار خواهد شد.

,

 

,

اکبرپور یکی از خواهرانی که در محل کارگاه دوخت لباس برای همایش شیرخوارگان حضور داشت در گفت و گو با خاورستان، اظهار کرد: حدود یک ماه شده که به همراه سایر خواهران مشغول کار دوخت لباس برای همایش شیرخوارگان هستیم.

, خاورستان, خاورستان,

 

,

وی عنوان کرد: حس و حال حضور در این محل و کار برای علی اصغر امام حسین (ع) خیلی خوب است و امیدوارم که حضرت علی اصغر (ع) در آخرت شفاعتم را کند.

,

 

,

این مادر که چند بهاری از عمرش گذشته بود در حالی که اشک از چشمانش جاری بود، گفت: از حضرت علی اصغر (ع) می‌خواهم که همه کودکان بیمار که از بیماری های سخت رنج می‌برند را شفا دهد و صحت وسلامتی را به آنها برگرداند.

,

, ,

 

,

آمده ام تذکره کربلا بگیرم

, آمده ام تذکره کربلا بگیرم, آمده ام تذکره کربلا بگیرم,

کوثر خانی یکی از خواهران حاضر در پایگاه صابره که در حال بسته بندی لباس برای همایش شیرخوارگان بود در گفت و گو با خاورستان،اظهار کرد: حضور در مجالس و برنامه هایی که مربوط به اهلبیت (ع) است توفیق می‌خواهد و قطعا افرادی که در این برنامه ها لیاقت کار کردن دارند از سوی خود ائمه دعوت شده اند.

, خاورستان،, خاورستان،,

 

,

وی با بیان اینکه بسیار خوشحالم که توفیق حضور در این جلسه و کمک برای بسته بندی لباس شیرخوارگان نصیبم شده، بیان کرد: من تا کنون به زیارت امام حسین نرفته ام و آمده ام که تذکره کربلایم را از شش ماهه امام حسین (ع) بگیرم.

,

 

,

محمد پور یکی دیگر از خواهرانی که در محل پایگاه صابره برای کار توزیع لباس شیرخوارگان حاضر بود در گفت و گو با خاورستان،اظهار کرد: فعالیت گروه جهادی خواهران پایگاه صابره در راستای رزمایش خدمت است.

, خاورستان, خاورستان,

 

,

وی افزود: هدف از برگزاری رزمایش خدمت کمک برای رفع مشکلات موجود در کشور و خدمت رسانی توسط خود مردم در استانها در هر زمینه‌ای که مورد نیاز باشد است و ما نیز با توجه به فرصتی که پیدا شده توفقیق پیدا کرده ایم در این کار معنوی برای هر چه بهتر برگزار شدن همایش شیرخوارگان حسینی خدمت کنیم.

,

 

,

محمد پور با بیان اینکه همه خواهرانی که در این مکان برای کار بسته بندی لباس شیرخوارگان حضور دارند با نیت آمده و حاجتی دارند، گفت: اما همه این خواهران برای بانوانی که سال‌ها است در انتظار مادر شدن،مادرانی که کودکان بیمار دارند و مادرانی که همه هم و غمشان عاقبت به خیری فرزندانشان است دعا می‌کنند.

,

, ,

شش ماهه ای که گره های بزرگ را باز می‌کند

, شش ماهه ای که گره های بزرگ را باز می‌کند, شش ماهه ای که گره های بزرگ را باز می‌کند,

وی عنوان کرد: خواهرانی زیادی بودند که سالها در انتظار مادر شدن بودند و با حضور در برنامه دوخت و بسته بندی لباس برای شیرخوارگان حاجت روا شده و بسیار مادرانی که در مراسم برگزاری همایش حاجت خود را از شش ماهه امام حسین (ع) گرفته اند.

,

 

,

آری توسل به ائمه و اهل‌بیت (ع) بعد مکان و زمان نمی‌خواهد و در هر شرایط و موقعیتی که باشی کافی است فقط با حضور قلب و نیت پاک حاضر شوی و دلت بشکند، آن وقت است که دل شکسته ارزش پیدا کرده و کسی خریدارش می‌شود که همه عالم در برابرش هیچ اند.

,

 

,

حضرت علی اصغر (ع) کوچکترین اهل‌بیت امام حسین (ع) و شهید واقعه عاشورا است اما بزرگیترین مشکلات حل می‌کند.

,

 

,

السلام علیک یا باب الحوائج یا علی ابن الحسین یا علی اصغر (علیه السلام).

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه