اخبار داغ

۱۴۰۰ کارگر بسیجی استان سمنان بدون مزد کار می کنند/ برگزاری رزمایش شیفت ایثار در بیش از ۱۰ واحد تولیدی استان

۱۴۰۰  کارگر بسیجی استان سمنان بدون مزد کار می کنند/ برگزاری رزمایش شیفت ایثار در بیش از ۱۰ واحد تولیدی استان
۱۴۰۰ کارگر بسیجی استان سمنان قرار است ۲۰ شهریورماه یک شیفت کاری را با عنوان «شیفت ایثار» بدون حقوق و دستمزد کار کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی کشاورزیان مسئول بسیج کارگری استان سمنان در گفت وگو با مرآت از برگزاری رزمایش شیفت ایثار ویژه کارگران بسیجی استان خبر داد و گفت: رزمایش خدمات رسانی بسیج کارگری با عنوان شیفت ایثار سه شنبه 20 شهریور ماه جاری در واحدهای تولیدی و کارخانه در سطح استان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مسئول بسیج کارگری استان سمنان افزود: بیش از 10 واحد تولیدی استان سمنان اعم از واحد تولیدی  پایگان صنعت، تجیران سمنان، داروهای دامی لعران، کفش بهمن مهدیشهرو ... در این رزمایش حضور دارند.

,

 کشاورزیان با بیان اینکه  بیش از یک هزار و 400 نفراز کارگران بسیجی در این رزمایش شرکت خواهند کرد، افزود: ساعت کاری رایگان و بدون مزد از مهم ترین اقداماتی است که کارگران بسیجی در رزمایش شیفت ایثار انجام می دهند.

,

وی،  ترویج خنثی کردن نقش جامعه کارگری دربرابر مشکلات اقتصادی را هدف از این رزمایش دانست و اظهار کرد: جامعه کارگری این روزها با مشکلات اقتصادی همچون کمبود و عقب ماندگی دستمزد مواجه هستند و در این رزمایش از حقوق و دستمزد خود دست برداشته، تا بتوانند به پایداربودن صنعت واحد تولیدی خود کمک کنند.

,

وی در ادامه مطرح کرد: یکی از مهم ترین هدف کشور های غربی در حال حاضر آن است از راه های مختلف اقتصاد کشور ایران را خدشه دارکنند که کارگران بسیجی با حضور در خط مقدم جبهه اقتصادی از این دسیسه ها دفاع خواهند کرد.

,

کشاورزیان اظهار کرد: بیش از 5 هزار و 200 نفر از کارگران استان در 32 پایگاه بسیج  کارگری واحد های تولیدی استان سمنان به عضویت بسیج جامعه کارگری در آمده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه