اخبار داغ

کرباسچی در گفتگو با دانا:

وام 7 هزار میلیاردی ارتباطی با حزب کارگزاران ندارد/ آقای مرعشی باید توضیح بدهند

وام 7 هزار میلیاردی ارتباطی با حزب کارگزاران ندارد/ آقای مرعشی باید توضیح بدهند
دبیر کل حزب کارگزاران در خصوص انتشار خبری در رسانه ها در خصوص وام 7 هزار میلیاردی دولت به مرعشی گفت: این مساله به حزب کارگزاران مربوط نمی شود و شخص آقای مرعشی باید پاسخ بدهند هرچند مرعشی هم توضیحاتی برای این موضوع دارند و دفتر ایشان آن را منتشر می کند.
[

غلامحسین کرباسچی دبیر کل حزب کارگزاران در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص انتشار خبری مبنی بر رانت 7 هزار میلیاردی دولت به مرعشی و حزب کارگزاران اظهار داشت: این موضوع را باید آقای مرعشی پاسخ بدهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی در پاسخ به سوالی در خصوص ارتباط این رانت به حزب کارگزاران گفت: این مساله به حزب کارگزاران مربوط نمی شود و شخص آقای مرعشی باید پاسخ بدهند هرچند مرعشی هم توضیحاتی برای این موضوع دارند و دفتر ایشان آن را منتشر می کند.

,

 

,

طی روزهای گذشته خبری در رسانه ها در خصوص یک فساد کلان از سوی برخی از افراد منتسب به حزب کارگزاران در تعداد زیادی از کانال های تلگرامی منتشر شد که بلافاصله کاربران در توئیتر نیز به این موضوع واکنش نشان دادند.

,

 

,

بر اساس خبر کاربران فضای مجازی، دولت به بهانه احداث ۷۵۰ هکتار گلخانه هیدروپونیک، مبلغی معادل ۵۰۰ میلیون دلار به «شرکت #عمران_کرمان » با عاملیت حسین مرعشی تخصیص داده بود اما از ابتدای طرح این موضوع یکی از دستگاه های نظارتی دولتی نسبت به این مساله مشکوک و دستور توقف این واگذاری را صادر کرد.

,

 

,

نکته قابل توجه در این خبر رد پای حسین مرعشی در استفاده از این رانت است؛ بر اساس این خبر این نهاد نظارتی دولتی در وهله اول بنا به عدم توجیه اقتصادی این طرح و در وهله بعد به خاطر احراز مسائل پشت پرده و حواشی طرح مبنی بر ارتباط برخی از چهره های سیاسی مانند حسین مرعشی و شرکت درخواست کننده و همچنین ذینفع بودن شهرام جزایری از این طرح دستور توقف پرداخت را داده است.

, حسین مرعشی,

 

,

حسین مرعشی از آنجایی که سخنگوی حزب کارگزاران بوده و سال ها در عرصه سیاسی فعالیت داشته است بیشتر از آنکه نماد خود و خانواده اش باشد نماد کارگزاران و نماینده این حزب سیاسی است.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه