اخبار داغ

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی؛

بودجه احیای دریاچه ارومیه صرف ساخت سالن کنفرانس و لوازم اداری شد!

بودجه احیای دریاچه ارومیه صرف ساخت سالن کنفرانس و لوازم اداری شد!
حضرت پور گفت: بسیاری از بودجه‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه صرف هزینه‌های ساخت و ساز سالن کنفرانس و خرید میز، صندلی، ماشین آلات و لوازم اداری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، روح الله حضرت‌پور درباره وضعیت کنونی دریاچه ارومیه اظهار داشت: بنده اعتقاد دارم می‌بایست دولت ارگان یا نهادی را مامور رسیدگی به دخل و خرج بودجه احیای دریاچه ارومیه کند تا مشخص شود که  بودجه دریاچه ارومیه صرف چه اموری شده است.

وی تصریح کرد: بسیاری از بودجه‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه به صراحت می‌گویم، صرف هزینه‌های ساخت و ساز سالن کنفرانس و خرید میز، صندلی، ماشین آلات و لوازم اداری شده که این اقدامات هیچ کدام به نفع دریاچه ارومیه تمام نشده است.

 نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بهبود حال دریاچه ارومیه از اقدامات کارشناسی گذشته شده است، بنابراین بایدهر چه سریعتر به فکرحفظ وضعیت  فعلی دریاچه ارومیه  باشیم و سپس در راستای  بهبود وضعیت دریاچه ارومیه  تلاش کرد.

وی افزود: با بهره برداری از خط انتقال روخانه زاب به دریاچه ارومیه درسال 98 می‌توان وضعیت فعلی دریاچه ارومیه را نیز حفظ کرد و سپس می‌توان با برنامه‌های اجرایی در راستای بهبود وضعیت دریاچه ارومیه گام‌های اساسی برداشت.

عضوکمیسیون حقوقی قضایی مجلس بابیان اینکه تعیین وتکلیف دخل وخرج دریاچه ارومیه توسط دولت الزامی است یادآورشد: بخشی از هزینه‌های احیای دریاچه ارومیه برای ساخت سالن  کنفرانس و لوازم اداری خرج شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه