اخبار داغ

رزمایش «اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌ الله۲» در تربت حیدریه آغاز شد

رزمایش «اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌ الله۲» در تربت حیدریه آغاز شد
همزمان با سراسر استان خراسان رضوی رزمایش "اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله ۲" با حضور حماسی شش گردان الی بیت المقدس و چهار گردان کوثر بسیج عصر امروز در تربت حیدریه آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت؛ سرهنگ علی نیک یاد فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در حاشیه برگزاری مرحله مقدماتی رزمایش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله 2 با هدف اعلام آمادگی بسیجیان و پاسداران برای دفاع از کیان تظام و انقلاب اسلامی و حضور همه جانبه در عرصه های مختلف کشور برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وی با بیان اینکه رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) 2 پاسخی محکم برای یاوه‌گویی‌های ترامپ در میدان عمل خواهد بود، عنوان کرد: به فضل الهی همواره حضور سازمان‌یافته بسیج مهم‌ترین عامل بازدارنده دشمنان علیه کشور و ملت ما بوده است و ما هم ضمن ارج نهادن به این حضور حماسی در تلاشیم تا بر حفظ و انسجام این گردانها نیز افزوده شود.

,

فرمانده قرارگاه فرعی امام هادی علیه السلام  با بیان اینکه رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول‌الله 2 یک رزمایش سراسری بوده و در طول 20 روز 31 استان کشور این رزمایش سراسری را انجام می‌دهند تصریح کرد: در این محور شش گردان الی بیت المقدس بسیج از حوزه های مقاومت بسیج برادران امام رضا علیه السلام "نسر"، قدس رباط سنگ، یکم ثارالله و سوم ثار الله و همچنین احمدالرضا علیه السلام و گردان عملیاتی امام حسین علیه السلام به همراه چهار گردان کوثر از بسیج خواهران حضور دارند.

,

نیک یاد در تشریح برنامه های این رزمایش بیان داشت: برنامه ها در حال حاضر با صف کشی گردانهای بیت المقدس بسیج و خودروهای عملیاتی از محل میدان شهدا به سمت میدان مرکزی و با توجه به شب اول ماه محرم الحرام همراه با سینه زنی و عزاداری آغاز شده است.

,

وی ابزود: در ادامه بسیجیان با بدرقه مسوولان، عازم منطقه عمومی رزمایش شده و امشب با اجرای برنامه سین یگانی شامل؛ راهپیمایی شبانه، جهت یابی، رزم شبانه، انفجارات، برگزاری کلاسهای مختلف ادامه خواهد یافت.

,

اجرای صبحگاه مشترک، سخنرانی سردار یوسفعلی زاده مشاور فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام و همچنین استقرار گردانها در محل میدان تیر از دیگر برنامه های رزمایش است که فرمانده سپاه تربت حیدریه از آن باد کرد.

,

فرمانده سپاه تربت حیدریه اظهار داشت: این رزمایش به ملت ایران هم می‌خواهد این پیام را بدهد که سازندگی و محرومیت زدایی و موضوعاتی که ما همواره قول داده‌ایم همچنان ادامه دارد؛ چراکه ما به مردم قول داده‌ایم و در کنار آنها هستیم و به دولت برای رفع مشکلات کمک خواهیم کرد؛ اما در کنار آن در عرصه جهاد و آمادگی و ایستادگی برای مقابله با دشمن نیز اندکی فروگذار نخواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه