اخبار داغ

مدیر شعب بانک تجارت استان سمنان:

14 درصد منابع 5 بانک بزرگ استان سمنان در اختیار بانک تجارت است/ فعالیت 24 شعبه و 9 باجه بانک تجارت در استان

14 درصد منابع 5 بانک بزرگ استان سمنان در اختیار بانک تجارت است/ فعالیت 24 شعبه و 9 باجه بانک تجارت در استان
مدیر شعب بانک تجارت استان سمنان گفت: 24 شعبه و 9 باجه بانک تجارت در استان سمنان ارائه خدمت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، علی گودرزی مدیر شعب بانک تجارت استان سمنان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات از وجود 24 شعبه بانک تجارت در استان خبر داد و گفت: بانک تجارت استان سمنان با داشتن 9 باجه و 58 دستگاه خودپرداز (ATM) در نقاط مختلف استان تلاش کرده‌ است زمینه دسترسی مطوب شهروندان به خدمات این بانک را فراهم کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مدیر شعب بانک تجارت استان با بیان اینکه 14 درصد منابع 5 بانک بزرگ استان در اختیار این بانک قرار دارد افزود: این بانک تا پایان مردادماه سالجاری 502 فقره تسهیلات تکلیفی و قرض‌الحسنه را به مبلغ 170 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

,

گودرزی از پرداخت هزار فقره تسهیلات ازدواج توسط بانک تجارت استان در سال 96 به ارزش 106 میلیارد ریال خبر داد و گفت: در سال گذشته 56 فقره تسهیلات روستایی، 91 فقره تسهیلات مربوط به اقشار خاص و 10 فقره تسهیلات اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها به ترتیب به مبلغ 10 میلیارد ریال، 50 میلیارد ریال و 10 میلیارد ریال توسط بانک تجارت استان پرداخت شد.

,

وی همچنین با اشاره به پرداخت تسهیلات ساخت و تعمیر مسکن به زلزله‌زدگان روستاهای کالپوش اظهار کرد: در سال گذشته 175 فقره تسهیلات ساخت و 102 فقره تسهیلات تعمیر مسکن به مبلغ 50 میلیارد ریال توسط این بانک به زلزله‌زدگان کالپوش پرداخت شد.

,

مدیر شعب بانک تجارت استان از پرداخت 45 فقره تسهیلات مربوط به سامانه بهین‌یاب در این بانک طی سال 96 خبر داد و گفت: سهمیه نظام بانکی استان سمنان برای پرداخت تسهیلات تولید در سالجاری بالغ بر 11 هزار میلیارد ریال تعیین است اما میزان سهم هریک از بانکها برای مشارکت در این طرح هنوز مشخص نشده است.

,

گودرزی با انتقاد از مشارکت ضعیف بانکهای خصوصی در پرداخت تسهیلات مربوط به ستاد تسهیل و رونق تولید در سال گذشته گفت: امیدواریم شاهد مشارکت بیشتر بانکهای خصوصی در پرداخت تسهیلات رونق تولید در سالجاری باشیم.

,

وی در بخش دیگری از این نشست با اشاره به توصیه‌های رهبر انقلاب برای خودداری بانکها از بنگاه‌داری تصریح کرد: بانک تجارت استان سمنان در واگذاری و فروش املاک رتبه دوم بانکهای استان را به خود اختصاص داده است.

,

مدیر شعب بانک تجارت استان ادامه داد: در سال گذشته، 14 واحد صنعتی تحت قرارداد اجاره به شرط تملیک با شرایط بسیار ویژه به متقاضایان واگذار شد.

,

گودرزی در پاسخ به سوال خبرنگار مرآت مبنی بر اینکه آیا کاهش نرخ سود به افزایش نقدینگی در کشور انجامیده است نیز گفت: سیاست‌گذاری کلان نرخ سود سپرده‌های بانکی برعهده بانک مرکزی است اما بر اساس آمارهای موجود، نقدینگی در سالهای اخیر افزایش محسوسی داشته است.

,

وی با بیان اینکه افزایش نقدینگی در اقتصاد می‌تواند به ایجاد چالش در بازارهای سکه، ارز و خودرو منجر شود خاطرنشان کرد: معتقدم نرخ سود سپرده‌های بانکی باید به نرخ سود تسهیلات و نیز نرخ تورم نزدیک باشد چراکه در غیر این صورت بانک‌ها دچار مشکلات عدیده‌ای خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه