اخبار داغ

انتخاب مدیر عامل باشگاه بدون نظر هیات مدیره؛

مدیر عامل شرکت ذوب آهن اعضای هیات مدیره را دور زد

مدیر عامل شرکت ذوب آهن اعضای هیات مدیره را دور زد
در شرایطی که برخی از اعضای هیات مدیره ذوب آهن در نظر داشتند با برکناری مدیر عامل قبلی باشگاه، فردی از جمع خودشان را برای مدیریت باشگاه انتخاب کنند، مدیر عامل شرکت سهامی ذوب آهن با دور زدن هیات مدیره کل برنامه های آن ها را به هم ریخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از سایت صاحب نیوز   در شرایطی که برخی از اعضای هیات مدیره ذوب آهن در نظر داشتند با برکناری مدیر عامل قبلی، فردی از جمع خودشان را برای مدیریت باشگاه انتخاب کنند، مدیر عامل شرکت سهامی ذوب آهن با دور زدن هیات مدیره کل برنامه های آن ها را به هم ریخت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, صاحب نیوز  ,

حدود یک سال قبل بود که در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال ذوب آهن اکثریت اعضای هیات مدیره این باشگاه از مسئولیت خود استعفا کردند و افراد دیگری به عضویت هیات مدیره باشگاه ذوب آهن در آمدند.

,

اعضای جدید هیات مدیره ذوب آهن که گفته می شد برخی از آن ها با فشارهای وارده از سوی برخی افراد وارد تشکیلات ذوب آهن شده اند، از همان بدو حضور در هیات مدیره طرح برکناری خسرو ابراهیمی از مدیر عاملی ذوب آهن را در دستور کار داشتند و چند باری نیز تصمیم جدی به انجام این کار گرفتند که با مخالفت های صورت گرفته از سوی مدیر عامل ذوب آهن در رسیدن به این هدف ناموفق بودند.

,

اما با این حال اعضای هیات مدیره ذوب آهن دست از تلاش برنداشته و مترصد زمانی بودند که بتوانند تغییرات مورد نظر خود را اجرایی کنند، به ویژه یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه که پیش از این ریاست یکی از هیات های ورزشی استان اصفهان را برعهده داشت و پس از عملکرد ناموفق از ریاست هیات کنار گذاشته شد. وی بارها در جمع دوستانش از تمایل برای در اختیار گرفتن مدیر عاملی ذوب آهن صحبت کرده بود و تعدادی از دوستان رسانه ای وی نیز تا جایی که در توان داشتند، در طول یک سال گذشته سعی در بزرگ نمایی وی داشتند اما با حضور دکتر سعد محمدی در رأس کارخانه ذوب آهن تمام معادلت هیات مدیره به هم ریخت.

,

سعد محمدی که پیش از این رأسا اقدام به انتخاب لوکا به عنوان سرمربی ذوب آهن بدون نظر هیات مدیره و مدیر عامل کرده بود، هفته گذشته بدون اینکه دلیل مشخصی را عنوان کند، ابراهیمی را برکنار کرده و آذری را جانشین وی کرد تا عملا هیات مدیره که نقشه های زیادی برای در اختیار گرفتن پست مدیر عاملی کشیده بود، دور زده شود.

,

پس از این تصمیم اعضای هیات مدیره ذوب آهن به طور غیر مستقیم نارضایتی خود را از اینکه در جریان انتخاب مدیر عامل جدید نبوده اند؛ اعلام داشته اند اما تصمیمی برای استعفا دادن و کنار رفتن نگرفته اند تا مشخص شود که حتی اگر به بازی هم گرفته نشوند، دوست دارند در هیات مدیره حضور داشته باشند.

,

انتهای پیام/

,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه