اخبار داغ

در مراسم آغاز شیفت ایثار در واحدهای تولیدی خراسان جنوبی مطرح شد؛

شیفت ایثار در پاسخ به توطئه‌های دشمنان است/ با روحیه انقلابی از وضعیت فعلی عبور می‌کنیم

شیفت ایثار در پاسخ به توطئه‌های دشمنان است/ با روحیه انقلابی از وضعیت فعلی عبور می‌کنیم
شیفت ایثار در واحدهای تولیدی خراسان جنوبی آغاز شد. مسئولان به نمایندگی از 19 کارخانه خراسان جنوبی در کارخانه کویرتایر بیرجند حضور پیدا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، شیفت ایثار توسط کارگران خراسان جنوبی امروز آغاز شد. این طرح در راستای رزمایش خدمات‌رسانی بسیج که در شهریورماه جای در حال برگزاری است، در 19 کارخانه و واحد تولیدی استان خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور به مدت یک‌روز انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  خاورستان،,  , خاورستان, خاورستان, ،,  شیفت ایثار توسط کارگران خراسان جنوبی امروز آغاز شد. این طرح در راستای رزمایش خدمات‌رسانی بسیج که در شهریورماه جای در حال برگزاری است، در 19 کارخانه و واحد تولیدی استان خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور به مدت یک‌روز انجام می‌شود.,

 

,

شیفت ایثار با حضور سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام، داوود شهرکی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، عباس رکنی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی و دیگر مسئولان صبح امروز در کارخانه کویرتایر بیرجند آغاز شد.

,

 

,

شیفت ایثار در پاسخ به توطئه‌های دشمنان است/ با روحیه انقلابی از وضعیت فعلی عبور می‌کنیم

, شیفت ایثار در پاسخ به توطئه‌های دشمنان است/ با روحیه انقلابی از وضعیت فعلی عبور می‌کنیم, شیفت ایثار در پاسخ به توطئه‌های دشمنان است/ با روحیه انقلابی از وضعیت فعلی عبور می‌کنیم,

محمد محمدی مسئول بسیج کارگری خراسان جنوبی در این مراسم گفت: شیفت ایثار در پاسخ به توطئه‌های دشمنان که قصد دارند وضعیت اقتصادی و صنعتی جمهوری اسلانی ایران را به چالش بکشانند، است.

,

 

,

وی افزود: معتقدیم با ایمان و تلاش و با روحیه انقلابی از این پیچ عبور خواهیم کرد و پوزه دشمن به خاک مالیده خواهد شد.

,

 

,

مسئول بسیج کارگری خراسان جنوبی اظهار کرد: شیفت ایثار در 19 کارخانه و واحد تولیدی خراسان جنوبی انجام می‌شود و در مرکز استان در سه کارخانه و واحد تولیدی به صورت نمادین با حضور مسئولان، اجرایی می‌شود.

,

 

,

محمدی گفت: در این شیفت، کارگران، کار بر زمین مانده‌ای که در شیفت کاری معمولی فرصت رسیدگی نباشد، انجام می‌دهند.

,

 

,

وی افزود: هدف اصلی این طرح، جا انداختن روحیه تلاش و ایثار در واحدهای تولیدی است.

,

 

,

مسئول بسیج کارگری خراسان جنوبی گفت: اخراج بیش از 600 کارگر و معوقاتی که در کارخانه‌ها وجود دارد، سخت است که نمی‌شود از آن گذشت.

,

 

,

محمدی با بیان این‌که مردم خراسان جنوبی روحیه قناعت دارند اظهار کرد: دشمن قصد دارد ناامیدی را بین مردم ایجاد کند.

,

 

,

وی افزود: شیفت ایثار برای ایجاد روحیه و مقابله با ناامیدی که دشمنان قصد دارند ایجاد کنند، است.

,

 

,

تسلیم نمی‌شویم/ 95 درصد ظرفیت کارخانه کویرتایر درحال کار است/ لزوم اصلاح ناکارآمدی مدیریتی

, تسلیم نمی‌شویم/ 95 درصد ظرفیت کارخانه کویرتایر درحال کار است/ لزوم اصلاح ناکارآمدی مدیریتی, تسلیم نمی‌شویم/ 95 درصد ظرفیت کارخانه کویرتایر درحال کار است/ لزوم اصلاح ناکارآمدی مدیریتی,

سید محمدحسین زینلی مدیرعامل کارخانه کویر تایر بیرجند نیز در این مراسم گفت: برخی افراد، سیاه‌نمایی می‌کنند.

,

 

,

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره واکنش سریع را در اوج خودش ثابت کرده است.

,

 

,

مدیرعامل کارخانه کویر تایر بیرجند گفت: اگر تروریست‌ها در مرزها تحرکاتی انجام می‌دهند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موشک جواب آن‌ها را می‌دهد.

,

 

,

زینلی افزود: حضور سپاه و بسیج است که دشمن را ناامید کرده است.

,

 

,

وی اظهار کرد: انسان رنج می‌برد که در نظام ما برخی افراد ناگارآمد مسئولیت دارند و همچنین عده‌ای جاده صاف‌کن آن‌ها می‌شوند.

,

 

,

مدیرعامل کارخانه کویر تایر بیرجند گفت: خون نظام اسلامی از سرچشمه پاک است اما بعد از آن دچار آلودگی می‌شود که باید جلوی آلودگی را گرفت و از هر شهروند درخواست است تا برای پاکسازی کمک کند.

,

 

,

زینلی اظهار کرد: چند روز کار در کارخانه کویرتایر نیز تعطیل شد اما تسلیم نشدیم و نمی‌شویم و اکنون بیش از 95 درصد ظرفیت کارخانه درحال کار است.

,

 

,

وی با بیان این‌که باید ناکارآمدی مدیریتی را اصلاح کنیم تصریح کرد: اگر تمام دنیا علیه انقلاب اسلامی جمع شوند، همان طور که در زمان جنگ تحمیلی ما دست خالی بودیم و دشمنان نتوانستند کاری انجام دهند، امروز نیز نمی‌توانند کاری علیه ما انجام دهند.

,

 

,

مدیرعامل کارخانه کویر تایر بیرجند گفت: برخی افراد نسبت به شرایط فعلی و دوران قبل از انقلاب اسلامی، مطالبی بیان می‌کنند اما آیا آن افراد، شرایط قبل از انقلاب اسلامی را دیده‌اند؟ این افراد نمی‌دانند قبل از انقلاب اسلامی وضعیت چگونه بوده است.

,

 

,

زینلی افزود: اگر دست از شرایط اسلامی و انقلابی برداریم مانند اسلام مالزی و پاکستان می‌‎شویم و دشمنان می‌خواهند شریعت و مکتب نباشد.

,

 

,

وی اظهار کرد: پاسداران سپر بلای شعار نه شرقی و نه غربی هستند و امام خمینی رحمه‌الله‌علیه فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود.

,

 

,

نگران تحریم جدید نیستیم/ می‌توانیم از وضعیت فعلی عبور کنیم/ معرفی بیش از یک‌میلیارد و 800 میلیون تومان پرونده تخلف احتکار به تعزیرات در سال‌جاری

, نگران تحریم جدید نیستیم/ می‌توانیم از وضعیت فعلی عبور کنیم/ معرفی بیش از یک‌میلیارد و 800 میلیون تومان پرونده تخلف احتکار به تعزیرات در سال‌جاری, نگران تحریم جدید نیستیم/ می‌توانیم از وضعیت فعلی عبور کنیم/ معرفی بیش از یک‌میلیارد و 800 میلیون تومان پرونده تخلف احتکار به تعزیرات در سال‌جاری,

داوود شهرکی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: تولید در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی افزایش یافت و واحدهای تولیدی مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس، جنگیدند چراکه شرایط اقتصادی، کم‌تر از جنگ نبوده است.

,

 

,

وی افزود: تأمین اقلام در زمان جنگ تحمیلی بر عهده واحدهای تولیدی و صنعتگران بوده است.

,

 

,

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: شرایط دشمن با گذشته، تفاوتی نکرده بلکه فقط نوع مبارزه دشمنان تفاوت کرده است.

,

 

,

شهرکی تصریح کرد: نگران تحریم جدید نیستیم چراکه تحریم زاینده صنعت جدیدی خواهد بود.

,

 

,

وی اظهار کرد: باید خودمان گلیممان را از آب بیرون بکشیم و اقتصاد مقاومتی را اجرایی کنیم.

,

 

,

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: شرایط امروز در حوزه صنعت را در سال‌های 1392 و 1393 نیز تجربه کردیم اما با تصمیمات درست از آن عبور کردیم.

,

 

,

شهرکی با بیان این‌که طرح رونق تولید را در سال 1395 شروع کردیم افزود: در سال 1395 مبلغ 230 میلیارد تومان و در سال 1396 مبلغ 256 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید پرداخت کردیم.

,

 

,

وی اظهار کرد: از ابتدای امسال 30 میلیارد تومان تسهیلات رونق و در کنار آن 90 میلیارد تومان تسهیلات روستایی و عشایری اعطا شده است.

,

 

,

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: کویرتایر اکنون تولیدکننده ماشین‌آلات تولید لاستیک است.

,

 

,

شهرکی با بیان این‌که کشور از این دوران عبور خواهد کرد افزود: بسیاری از کارخانه‌های لاستیک‌سازی کشور در معرض تعطیلی است اما کویرتایر با قدرت کار می‌کند که نشان‌دهنده مدیریت عالی آن است.

,

 

,

وی اظهار کرد: بیشترِ بیکاری کارگران مربوط به پروژه‌های عمرانی بوده است و بیکاری از واحدهای تولیدی بسیارکم است.

,

 

,

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در طول طرح مبارزه با احتکار در سال جاری بیش از یک‌میلیارد و 800 میلیون تومان پرونده تخلفات به تعزیرات معرفی کردیم.

,

 

,

شهرکی افزود: سال گذشته بیش از یک‌میلیارد تن ذخایر پتاس در استان شناسایی کردیم.

,

 

,

وی اظهار کرد: واحدهای تولیدی خراسان جنوبی بیش از 110 میلیون تومان به کنگره شهدا کمک کردند.

,

 

,

پرداخت 90 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در خراسان جنوبی/ امسال به مقرری‌بگیران بیمه بیکاری استان اضافه نشدند

, پرداخت 90 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در خراسان جنوبی/ امسال به مقرری‌بگیران بیمه بیکاری استان اضافه نشدند, پرداخت 90 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در خراسان جنوبی/ امسال به مقرری‌بگیران بیمه بیکاری استان اضافه نشدند,

عباس رکنی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: همه از شرایط خاص صحبت می‌کنیم.

,

 

,

وی افزود: مسائل باید در این شرایط به صورت ویژه پیگیری شود و در جهت تقویت نظام باشد.

,

 

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: آن‌چه ایراد دارد این است که برخی اوقات خود ما به این سیاه‌نمایی دامن می‌زنیم.

,

 

,

رکنی افزود: گاهی بیان می‌کنند تمام کارگران استان بیکار می‌شوند در صورتی که این‌گونه نیست.

,

 

,

وی اظهار کرد: در پنج ماهه نخست امسال به مقرری‌بگیران بیمه بیکاری در خراسان جنوبی اضافه نشده است.

,

 

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: مشکلات برخی واحدها مانند سیمان باقران مربوط به گذشته است.

,

 

,

رکنی تصریح کرد: قانون کار و قانون بیمه بیکاری جزو دستاوردهای نطام اسلامی است و برای اولین بار اسفندماه 1369 قانون بیمه بیکاری در کشور ایجاد شده است.

,

 

,

وی اظهار کرد: هیچ کارگاهی نداریم که سر اختلاف کارگری و کارفرمایی تعطیل شده باشد و ما نیز راهنمایی و هدایت می‌کنیم.

,

 

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: کارگران صبور هستند و با هدایت، کار راه می‌افتد.

,

 

,

رکنی افزود: از دی‌ماه 1396 تا 8 اردیبهشت سال‌جاری که مسئولیت را تحویل گرفتم، در خراسان جنوبی 4 میلیارد تومان جذب تسهیلات اشتعال پایدار روستایی و عشایری داشتیم اما اکنون 90 میلیارد تومان در استان پرداختی این تسهیلات با بهره 4 و 6 درصد داشتیم.

,

 

,

وی اظهار کرد: در طرح مهارت‌آموزی بعد از اصفهان رتبه دوم کشور و در طرح کارورزی رتبه پنجم کشور را کسب کردیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه