اخبار داغ

عملکرد «رضاعلی» پای سمنان را به برنامه ۹۰ کشید!

عملکرد «رضاعلی» پای سمنان را به برنامه ۹۰ کشید!
عملکرد رئیس هیات فوتبال استان سمنان، پای سمنان را به پربیننده‌ترین برنامه ورزشی تلویزیون کشاند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، عادل فردوسی‌پور در بخش‌هایی از برنامه نود این هفته به بررسی موضوع ریاست «علی رضاعلی» در هیات فوتبال استان سمنان پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

در برنامه دیشب، گزارش اتفاقات رخ داده در جریان حضور تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در جام جهانی ایتالیا در سال 1390 بازپخش شد.

,

در آن برنامه، فردوسی‌پور از رضاعلی (رییس وقت کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال) از حاشیه‌های بوجود آمده برای تیم فوتبال ساحلی ایران در جام جهانی ایتالیا سوال کرده بود که پاسخ‌های عجیب رضاعلی را درپی داشت.

,

پس از پخش این قسمت در برنامه شب گذشته 90، فردوسی‌پور با ابراز تعجب از حضور «علی رضاعلی» در ریاست هیات فوتبال استان سمنان گفت: « فوتبال ما چنین اوضاعی دارد که فردی با این کارنامه و پرونده مدیریتی در ریاست هیات فوتبال استان سمنان قرار گرفته است»

,

فردوسی‌پور با لحنی طنز ادامه داد: «رضاعلی هرجا کاری داشته می‌گفته من تیم ملی دارم، اینطوری کار همه را راه می‌انداخته و امورات خودش را اینطور می‌گذرانده»

,

مجری سرشناس برنامه 90 در پایان گفت: «این موضوع را در برنامه‌های آینده پیگیری خواهیم کرد»

,

در سالهای اخیر عملکرد «علی رضاعلی» در سمت ریاست هیات فوتبال استان سمنان بارها مورد انتقاد اهالی فوتبال استان قرار گرفته است. برخی دست‌اندرکاران فوتبال سمنان نیز معتقدند ریاست وی بر هیات فوتبال استان دارای ایرادات قانونی است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه