اخبار داغ

فرمانده سپاه خراسان جنوبی:

منتظر نباشیم دشمنان مشکلات ما را حل کنند/ لزوم الگوشدن شیفت ایثار

منتظر نباشیم دشمنان مشکلات ما را حل کنند/ لزوم الگوشدن شیفت ایثار
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام با بیان این‌که منتظر نباشیم دشمنان و همکاران دشمنان مشکلات ما را حل کنند گفت: با تلاش‌های خالصانه و با زحمات بی‌منت و جهادگونه باید اراده خود را به دشمن تحمیل کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم آغاز شیفت ایثار در کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی خراسان جنوبی که به نمایندگی در کارخانه کویرتایر بیرجند برگزار شد، با اشاره به آیه 139 سوره آل‌عمران که می‌فرماید وَلا تَهِنوا وَلا تَحزَنوا وَأَنتُمُ الأَعلَونَ إِن کُنتُم مُؤمِنینَ گفت: خداوند در این آیه می‌فرماید و سست نشوید و غمگین نگردید و شما برترید اگر ایمان داشته باشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی با بیان این‌که کسانی که به خداوند متکی هستند نمی‌ترسند افزود: خداوند برای پیروزی شرط گذاشته که اگر رعایت کنیم قطعا پیروز هستیم.

,

 

,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی گفت: دشمن بیشتر از تحریم و جنگ اقتصادی، جنگ روانی انجام می‌دهد.

,

 

,

سردار قاسمی با بیان این‌که باید تلاش دشمن را ناکام بگذاریم افزود: با تلاش‌های خالصانه و با زحمات بی‌منت و جهادگونه باید اراده خود را به دشمن تحمیل کنیم.

,

 

,

وی اظهار کرد: زمانی که تجهیزات دشمن و نیروهایش از ما بیشتر بود، دشمن از ما شکست خورد چراکه اراده دشمن را نابود کردیم و اکنون نیز باید اراده دشمن را نابود کنیم.

,

 

,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی گفت: پالایشگاه آبادان در تیررس خمپاره 60 دشمن بود اما در آن شرایط کارگران کار می‌کردند و محل‌های آسیب‌دیده را می‌ساختند.

,

 

,

سردار قاسمی افزود: آن‌جا روحیه مهم بود، زیر آتش دشمن بودیم اما روحیه داشتیم و امروز نیز نباید پذیرش شکست داشته باشیم چراکه بزرگترین خطای ما است که دشمن را قوی بپنداریم و شکست را بپذیریم.

,

 

,

وی اظهار کرد: منتظر نباشیم دشمنان و همکاران دشمنان مشکلات ما را حل کنند.

,

 

,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ژاپن و آلمان نابود شدند اما چون به خودشان متکی شدند و ساختند، مؤفق شدند.

,

 

,

سردار قاسمی با بیان این‌که باید از تاریخ عبرت بگیریم گفت: پیامبر اسلام(ص) را در شعب ابی‌طالب محاصره کردند اما ایستادند و اسلام امروز در صدر است.

,

 

,

وی افزود: برخی از مردم و مسئولان باور ندارند در جنگ تمام عیار اقتصادی و روانی هستیم.

,

 

,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی گفت: زمانی کشور ایران غلام آمریکا و صهیونیست‌ها بود اما امروز شعله‌های اسلام ناب به قلب آمریکا رفته است و آمریکا، صهیونیست‌ها، عربستان و امارات از اسلام ناب می‌ترسند.

,

 

,

سردار قاسمی تأکید کرد: ما می‌توانیم؛ با وضع موجود می‌شود ایستاد و پیروز شد.

,

 

,

وی اظهار کرد: امیدواریم شیفت ایثار الگو شود و تداوم پیدا کند و تمام کارگران به صورت گروهی یک شیفت ایثار داشته باشند.

,

 

,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی گفت: هم‌اکنون 220 گروه جهادی به مناطق محروم اعزام شده‌اند

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه