اخبار داغ

خواننده مطرح کهگیلویه و بویراحمدی:

عاشق جهادگران بسیجی هستم/ هنرمندان در خصوص کمک رسانی به مناطق محروم و نیازمندان متحد شوند

عاشق جهادگران بسیجی هستم/ هنرمندان در خصوص کمک رسانی به مناطق محروم و نیازمندان متحد شوند
شهریار کریمی: خوشحال هستم و افتخار می کنم جوانانی در استان وجود دارد که بدون چشم داشت و هیچ گونه مزد و منتی با اقدامات جهادی خود باری از دوش قشر تهیدست و مناطق محروم استان بر می دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رزمایش خدمت به منظور حضور جهادگران بسیجی در مناطق محروم و کمتر برخوردار از نیمه اول شهریورماه در سراسر کشور به صورت همزمان شروع شده است و در استان کهگیلویه وبویراحمد با اعزام 150 گروه جهادی به سراسر نقاط محروم استان، جهادگران خدمات رسانی به محرومان را بدون هیچ گونه چشم طمعی در دستور کار خود قرار داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

 

,

در این خصوص با یکی از هنرمندان بلندآوازه و پرطرفدار استان که چهره ای سرشناس در بین خوانندگان کشور دارد و کنسرت های بسیاری در سراسر کشور برگزار کرده است، هم صحبت شدیم.

,

 

,

 

,

شهریار کریمی هنرمند نام آشنای استان کهگیلویه وبویراحمد در خصوص اقدامات جهادی جهادگران در مناطق محروم و کمک رسانی به قشر نیازمند به صبح زاگرس گفت: من خودم عاشق کارهای خیرخواهانه بوده ام و دوست دارم در حد توانم کمکی در این خصوصوص داشته باشم و چند کنسرت برای نیازمندان و بیماران خاص برگزار کنم.

,

 

,

, ,

 

,

شهریار کریمی افزود: خوشحال هستم و افتخار می کنم جوانانی در استان وجود دارد که بدون چشم داشت و هیچ گونه مزد و منتی با اقدامات جهادی خود باری از دوش قشر تهیدست و مناطق محروم استان بر می دارند.

,

 

,

 

,

این هنرمند خوش صدای هم استانی در ادامه افزود: حضور بسیجیان جهادگر در مناطق محروم،  تحت لوای رزمایش خدمت حرکتی بسیار خوب و مثبت است و هنرمندان استان و کشور می توانند با پای کار آمدن و حضور خود مرهمی بر دل مردم مناطق محروم باشد.

,

 

,

, ,

 

,

کریمی  گفت: این اقدامات جهادی به هیچ نحوی بیهوده نبوده و عده ای که آن را  بی ارزش می داند از وضعیت مردم محروم آگاهی ندارند یا اینکه خود را به خواب می زنند، به عنوان مثال در استان کهگیلویه وبویراحمد مناطق محروم و اقشار بی بضاعت زیادی وجود دارد که هنرمندان می توانند در حد توان خود کمک کنند مثلا کنسرت برگزار کنند و هزینه آن را صرف نیازمندان مناطق محروم استان کنند.

,

 

,

 

,

وی به فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: این کمک ها می تواند در آغاز سال تحصیلی نمود پیدا کند و هنرمندان در حد توان خود همانند جهادگران که در مناطق محروم پروژه های عمرانی انجام می دهند، می توانند با هنر خود به نحوی کمک رسانی کنند به قشر محروم و من این حرکت را بسیار حرکت خوب و مفیدی میدانم به شرط آنکه همه پای کار بیاییند چرا که یک دست صدا ندارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه