اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

ایران برای دفاع از امنیت خود حد و مرزی قائل نیست / عملیات موشکی سپاه تنها گوشه ای از توان موشکی نیروهای مسلح است

ایران برای دفاع از امنیت خود حد و مرزی قائل نیست / عملیات موشکی سپاه تنها گوشه ای از توان موشکی نیروهای مسلح است
آصفری با بیان این که ایران برای دفاع از امنیت خود حد و مرزی قائل نیست، گفت: عملیات موشکی سپاه تنها گوشه ای از توان موشکی نیروهای مسلح است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن آصفری در گفتگو با خبرنگار انقلاب نیوز   با اشاره به حمله موشکی اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به محل تجمع تروریست ها در خاک عراق اظهار داشت:  حمله موشکی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران پاسخ دندان شکن نظام و نیروهای مسلح به تروریست های و جریانات ضد انقلاب بود.
وی ادامه داد: حمله کورکورانه این مزدوران به نیروی های نظامی جمهوری اسلامی ایران در ماه های گذشته نیازمند یک پاسخ قاطع و حساب شده بود که این مهم صورت پذیرفت.
آصفری افزود: بایستی این عناصر بدانند که هر جایی باشند در تیررس نیروهای مسلح کشورمان قرار دارند و راه فراری ندارند.
وی به بازتاب و پیام های این حمله حساب شده اشاره کرد و بیان داشت: اقدام جمهوری اسلامی یک پیام برای دوستان جمهوری اسلامی ایران دارد و آن این است که جمهوری اسلامی ایران آماده تامین یک امنیت پایدار برای کشورهای منطقه است.
این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: پیام دوم این حمله برای آمریکا و رژیم صهیونیستی است که اگر در ذهن خود فکری برای عملیات نظامی علیه کشورمان دارند بدانند امروز جمهوری اسلامی ایران توانمندی اش به حدی است که امروز با موشک های خود نقطه زنی می کند.
وی برد بالا و نقطه زنی موشک های کشورمان را مورد توجه قرار داد و افزود: باید این این پیام به دشمنان نظام مخابره شود که اگر اقدامی علیه کشورمان انجام دهند بی پاسخ نخواهند ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز ,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه