اخبار داغ

افزایش احتمال خطر تصادفات در نتیجه حل نشدن معارض یک خیابان در یاسوج+تصاویر

افزایش احتمال خطر تصادفات در نتیجه حل نشدن معارض یک خیابان در یاسوج+تصاویر
وجود یک دیوار در اطراف زمینی در حاشیه جاده کمربندی پل سوم بشار که به نظر می رسد دارای معارض باشد، افزایش احتمال خطر تصادفات را به دنبال دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس داشتن شهری قانونمند و دارای نظم از آرزوهای هر کشوری است، شهری که در آن قانوان اجرا شود و امور در آن به درستی توسط مسئولان شهری و همکاری مردم انجام گیرد و برخوردار از امکانات شهری در همه زمینه ها باشد؛ نظم، آرامش، کاهش هزینه ها،افزایش سلامت جسمی و روانی جامعه را در بر خواهد داشت و از طرفی این مسئله تنها منتهی به شهر نشده بلکه حاشیه و ورودی شهرها نیز باید دارای چنین خصوصیاتی باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

یکی از مواردی که در رابطه  با خیابان ها در شهر به علت شلوغی باید در نظر گرفته شود وجود خیابانهای با حداقل پیچ و مانع برای عبور آسان است،این خیابان ها سبب عبور بی خطر، کاهش تصادفات، افزایش ایمنی رانندگان و خودروها خواهد شد.

,

 

,

در قسمتی از شهر یاسوج در بخش کمربندی در نزدیکی گلزار شهداء به سمت خیابان های انقلاب پیچ خطرناکی وجود دارد که ناشی از دیواری است که دید و تردد آسان را برای رانندگان محدود کرده و تا حدود زیادی سبب ایجاد خطر است و سبب تصادف وسایل نقلیه خواهد شد زیرا دید مناسبی در اوقات مختلف شبانه روز خصوصا شب ندارد. 

,

 

,

طبق شواهد چنین برداشت می شود این دیور در مسیر فوق در قسمت پایین گلزار شهداء دارای معارض بوده که باعث به وجود آمدن چنین مشکلی شده است، باید اشاره کرد عدم توجه به چنین وضعی سبب مشکلاتی در آینده نظیر افزایش خطر تصادفات و ترافیک و حتی ممکن است تلفات  شود.

,

 

,

بر همین اساس میطلبد مسئولان شهرداری ضمن پیگیری مشکلات در سطح شهر، در این مسیر نسبت به حل معارضه زمین مذکور که به عنوان مانعی برای مسیر خودروها جهت تردد آسان است اقدامات لازم را صورت دهد.

,
, ,
 
,
 
,
 
 
 
 
 
,
, ,
 
,
 
,
 
 
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه