اخبار داغ

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان زنجان:

سالانه ۱۶ هزار تن گوشت قرمز در زنجان تولید می‌شود/ دام زنده از راه‌های غیرقانونی از استان زنجان خارج می‌شود

سالانه ۱۶ هزار تن گوشت قرمز در زنجان تولید می‌شود/ دام زنده از راه‌های غیرقانونی از استان زنجان خارج می‌شود
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به معضل قاچاق دام زنده از استان زنجان گفت: دام زنده از راه‌های غیرقانونی از استان زنجان خارج می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه میزان جمعیت دامی سبک و سنگین در استان زنجان نزدیک به یک میلیون و 200 هزار راس است اظهار کرد: سالانه از این تعداد 15 تا 16 هزار تن گوشت قرمز در استان زنجان تولید می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به میزان مصرف گوشت قرمز در استان زنجان تصریح کرد: میزان مصرف سالانه گوشت قرمز با توجه به میزان جمعیت استان زنجان حدود 12 هزار تن است.

,

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه سالانه میزان تولید گوشت قرمز در استان زنجان مازاد بر مصرف استان است افزود: در حدود 24 درصد مازاد تولید گوشت قرمز در استان زنجان داریم.

,

وی با اشاره به اینکه گرانی گوشت قرمز در زنجان به چند عامل بستگی دارد گفت: بحث نرخ ارز محدودیت قاچاق دام زنده را افزایش داده و در اویل مشکلات ارزی بحث صادرات دام زنده به صورت غیر مستقیم از استان زنجان انجام می‌شد و با پیگیری‌های انجام شده جلو صادرات دام زنده نیز گرفته شد.

,

صادقی با اشاره به اینکه متاسفانه بحث قاچاق دام زنده از استان زنجان انجام می‌شود گفت: دام‌های زنده به شکل‌های مختلف و از راه‌های غیرقانونی از استان زنجان و کشور خارج می‌شود.

,

وی بیان کرد: کنترل قاچاق دام زنده کمی مشکل است ولی با نیروی انتظامی نیز موافقت‌های لازم در خصوص کنترل آن انجام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه