اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

پروژه‌های عمرانی محلات به دلیل افزایش قیمت‌ها متوقف شدند/ مردم توقف پروژه‌ها به دلیل افزایش قیمتها را نمی‌پذیرند

پروژه‌های عمرانی محلات به دلیل افزایش قیمت‌ها متوقف شدند/ مردم توقف پروژه‌ها به دلیل افزایش قیمتها را نمی‌پذیرند
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: پروژه‌های عمرانی محلات به دلیل افزایش قیمت‌ها متوقف شدند‏.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش موج رسا; اسماعیل دویران امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) از شهردار زنجان خواست تا در پارکها و فضاهای عمومی شهر اقدام به برگزاری مراسمات خاص از جمله سخنرانی افراد صاحب نظر کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس طی چند روز آینده عنوان کرد: شهرداری زنجان باید شهر را برای بازگشایی مدارس آماده کند.

,

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به وضعیت پروژه‌های عمرانی شهر زنجان خاطرنشان کرد: پروژه‌های بزرگ به خوبی پیش می‌رود انا در پروه‌های محلات نارضایتی‌ها را شاهد هستیم.

,

وی با بیان اینکه در خصوص پروژه‌های محلات مقصر را شهرداری زنجان نمی‌دانیم، افزود: پروژه‌ها واگذار شده و برخی به دلیل افرایش قیمتها متوقف شده‌اند.

,

دویران با اشاره به افزایش 2.5 برابری قیمت قیر تصریح کرد: تا به امروز نتوانستیم قیر بخریم و کارخانه آسفالت نیز یک ماه تعطیلی را به سر برده است.

,

وی با بیان اینکه قیمت مصالح نیز دو برابر شده است، ادامه داد: پیمانکاران به دلیل افزایش قیمتها کارها را متوقف کرده‌اند.

,

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه در این شرایط دو راه پیش روی ما وجود دارد، اظهار کرد: یکی از راهکارها باز نگه داشتن سقف قراردادها و دیگری خریداری مصالح گران شده توسط شهرداری زنجان است.

,

وی بیان کرد: ما می‌توانیم با توزیع مصالح پروژه‌ها را به صورت امانی پیمانکاری اجرا کنیم.

,

دویران با بیان اینکه باید پروژه‌ها تا آبان ماه امسال عملیاتی شود، تصریح کرد: کسی از ما نخواهد پذیرفت که به دلیل افزایش قیمتها پروژه‌ها را تکمیل نکنیم.

,

وی با اشاره به پروژه پیاده راه زنجان عنوان کرد: خوشبختانه پروژه پیاده راه به خوبی پیش رفته و در ایام محرم تحویل دسته‌های عزاداری می‌شود تا با اتمام مراسم عزاداری بقیه کارها تکمیل شود.

,

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ‏ با بیان اینکه امیدواریم پروژه سبزه میدان نیز در اسرع وقت تکمیل شود، افزود: باید تلاش کنیم تا با تحقق بودجه پروژه‌های عمرانی را هم به سرانجام برسانیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه