اخبار داغ

هزمان با سراسر کشور؛

رزمایش شیفت ایثار با حضور ۱۴۰ کارگر در هرمزگان برگزار شد

رزمایش شیفت ایثار با حضور ۱۴۰ کارگر در هرمزگان برگزار شد
همزمان با سراسر کشور رزمایش خدمات رسانی بسیج کارگری با نام شیفت ایثار درهرمزگان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آزادی، مسئول بسیج کارگری هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: در راستای رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله 2، بسیج کارگری هرمزگان همزمان با سراسر کشور صبح امروز رزمایش شیفت ایثار برای خدمات رسانی هر چه بهتر به مراکز تولیدی در سراسر استان آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مسئول بسیج کارگری هرمزگان با بیان اینکه در رزمایش شیفت ایثار، کارگران بسیجی بدون هیچ گونه مزد در مراکز تولید و کارخانجات استان به خدمات رسانی مشغول هستند، عنوان کرد: هدف از برگزاری شیفت ایثار ترویج روحیه ایثار و از خودگذشتگی و کمک به واحد های تولیدی در راستای بهره وری بهتر آنها است.

,

آزادی تصریح کرد: رزمایش شیفت ایثار با مشارکت و همت والای 140 نفر کاگر از هفت پایگاه بسیج و در ساعت غیر شیفت اداری در حال برگزاری است.

,

وی افزود: پایگاه های شهید درویشی، پالایشگاه بندرعباس، فولاد هرمزگان، تولید برق خلیج فارس ،پالایشگاه گاز سرخون و قشم منطقه شش و انتقال گاز مخابرات استان امروز در این کارخانجات و پالایشگاه ها رزمایش شیفت خدمت در حال برگزاری است.

,

مسئول بسیج کارگری هرمزگان با اشاره به اینکه بسیجیان کارگر همانند دوران دفاع مقدس در صف اول خدمات رسانی قرار دارند، گفت: شیفت ایثار در هرمزگان با کمک به جمع آوری ضایعات، نظافت نمودن دستگاه ها جهت بهره وری بهتر و خدمات آموزشی و بهداشتی می پردازد.

,

آزادی خاطر نشان کرد: شیفت ایثار در هرمزگان تنها مختص به این بازه زمانی نبوده و در ایام و مناسبت های خاص نیز برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه