اخبار داغ

مسئولان فرهنگی و نظارتی در خواب زمستانی؛

به نام نقاشی به کام رقاصی!/ آموزشگاهی در یاسوج که مروج رقص و آواز شده است+تصاویر

به نام نقاشی به کام رقاصی!/ آموزشگاهی در یاسوج که مروج رقص و آواز شده است+تصاویر
در یکی این مراکز در شهر یاسوج که تحت عنوان آموزشگاه نقاشی فعالیت می کند، گویا کار آن فراتر از آموزش نقاشی است و خبرهای دیگری هم از آن به گوش می رسد تا جایی که فیلم آن را نیز در فضای مجازی منتشر می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس در گذشته های دور کمتر پیش می آمد که خانم خانه شاغل باشد و با وجود داشتن فرزند کوچک دست از کار نکشد اما وضع موجود جامعه شرایطی را رقم زده که دیگر زنی حاضر نیست کارش را با نگه داشتن فرزندش عوض کند و تحصیل و کار مادر از جمله عواملی است که پای هر کودکی را به جاهایی مانند مهد کودک، آموزشگاه های موسیقی و نقاشی و غیره باز میکند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

نکته حائز اهمیت این است که شکل گیری کودک دقیقا در همین سنین است اما آیا تحقیقات لازم صورت می گیرد که در این مکان ها چه می گذرد و چه مسائلی به کودکان آموزش داده می شود و این که آیا واقعا محیط مناسبی برای تربیت کودکان هستند؟

,

, ,

 

,

اگر کسی گمان کند که با این همه زرق و برق و گزینش والدین و کودکان و شهریه های سر سام آور فرزندشان فردی با کمال و باهوش و هنرمند از آب در می آید خیال باطلی نموده و رویای باطلی را در سر می پروراند چرا که آموزش های این مراکز به مواردی مانند آموزش موسیقی،  سرود، همخوانی، نواختن آلات موسیقی، زبان انگلیسی، سرود انگلیسی، شعر انگلیسی و غیره مربوط می شود و این به معنی چوب حراج زدن به هویت اسلامی _ایرانی جامعه است.

,

 

,

, ,

 

,

در یکی این مراکز در شهر یاسوج که تحت عنوان آموزشگاه نقاشی فعالیت می کند، گویا کار آن فراتر از آموزش نقاشی است و خبرهای دیگری هم از آن به گوش می رسد تا جایی که فیلم آن را نیز در فضای مجازی منتشر می کنند که با این کار نه تنها قبح شکنی می کند بلکه تبلیغ به سبک غربی را نیز انجام می دهند.

,

 

,

, ,

 

,

در این فیلم که تصاویری از آن در این گزارش آمده است، فردی که کار آموزش نقاشی را انجام می دهد، در حال کشیدن تمثال دختری خردسال است که در همین حین این دختر شروع به رقصیدن می کند و این فیلم در فضای مجازی منتشر می شود که بدون شک این اقدام باعث قبح شکنی در جامعه خواهد شد و بعد از این هم شاهد موارد مشابه خواهیم بود.

,

 

,

, ,

 

,

به نظر می رسد هیچ گونه نظارتی بر روی این آموزشگاه ها وجود ندارد و اگر وجود دارد با ظاهرسازی، نظارت ها  به یک کار رفع تکلیفی تبدیل می شود و به سادگی از کنار آن عبور می کنند در حالی که آموزش رقص و موسیقی در این آموزشگاه وجود دارد و این ادعایی است که با پخش فیلم آن در فضای مجازی می توان بر درستی آن صحه گذاشت و مهر تایید زد.

,

 

,

, ,

 

,

در اینجا می توان به خانواده هایی اشاره کرد که بدون اطلاع از این که در این اموزشگاه ها چه می گذرد، فرزندان خود را به امید فراگیری مطالب مفید به کلاس های مختلف می فرستند اما غافل از این که در برخی از آن ها به جای کسب دانش و حرفه در یک رشته، به مسائلی مانند رقص و آواز پرداخته می شود که این مساله می تواند باعث بروز مشکلات بسیار در آینده این کودک خواهد شد.

,

 

,

, ,

متاسفانه در این میان خانواده هایی هم هستند که با علم به وجود چنین مراکزی باز هم فرزندانشان را به آن ها می سپارند اما گویا نسبت به آسیب های ناشی از این مساله بی توجه هستند.

,

 

,

به هر حال آن چه که امروز اهمیت دارد این است که خانواده ها علاوه بر دقت کافی در انتخاب آموزشگاه هایی از جمله نقاشی که فرزندانشان را ّه ان جا می فرستند، مسئولان نیز باید نظارت ها بر این مراکز را بیشتر کنند تا بیشتر از این شاهد قبح شکنی در جامعه و به خصوص استان کهگیلویه و بویراحمد که دارای مردمانی با فرهنگ غنی و اصیل  و هچنین دینمدار هستند، نباشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه