اخبار داغ

همزمان با رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج صورت گرفت؛

خدمت بی منت کارگران استان سمنان در شیفت ایثار/ اوج ایثار کارگران برای آبادانی وطن+تصاویر

خدمت بی منت کارگران استان سمنان در شیفت ایثار/ اوج ایثار کارگران برای آبادانی وطن+تصاویر
کارگران بسیجی استان سمنان در جهت حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی با شرکت در رزمایش "شیفت ایثار" به ارائه خدمت رایگان پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، کارگران بسیجی استان سمنان امروز صبح به صورت داوطلبانه با شرکت در رزمایش بزرگ خدمت رسانی "شیفت ایثار" در جهت حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، بدون هیچ دستمزدی مشغول به فعالیت شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

این رزمایش در راستای رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) ۲ و با حضور کارگران بسیجی در سراسر کشور برگزار شد.

,

امروز یک هزار و 400 کارگر بسیجی،  10 شرکت و کارخانه استان سمنان در جهادی متفاوت یک شیفت خود را به صورت رایگان به فعالیت پرداختند و در راستای تولید ملی گامی مثبت برداشتند.

,

کارگران استان سمنان با انجام اضافه کاری بدون دستمزد با  کمک به جمع‌آوری ضایعات کارخانه‌ها، تعمیر و نگهداری دستگاه‌ها، ایمنی و بهداشت در مراکز کار و تولید نشان‌ می‌دهند که در صف نخست خدمت به مردم حضور دارند.

,

مصطفی کشاورزیان مسئول بسیج کارگری استان سمنان در گفت وگو با مرآت گفت: رزمایش خدمات رسانی بسیج کارگری با عنوان شیفت ایثار  در بیش از 10 واحد تولیدی استان سمنان اعم از واحد تولیدی  پایگان صنعت، تجیران سمنان، داروهای دامی لعران، کفش بهمن مهدیشهرو ... برگزار شد.

, مرآت,

کشاورزیان با بیان اینکه  بیش از یک هزار و 400 نفراز کارگران بسیجی در این رزمایش شرکت کردند، افزود: ساعت کاری رایگان و بدون مزد از مهم ترین اقداماتی است که کارگران بسیجی در رزمایش شیفت ایثار انجام دادند.

,

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از مهم ترین هدف کشور های غربی در حال حاضر آن است از راه های مختلف اقتصاد کشور ایران را خدشه دارکنند که کارگران بسیجی با حضور در خط مقدم جبهه اقتصادی از این دسیسه ها دفاع خواهند کرد.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه