اخبار داغ

در گفتگو با مدیرکل اوقاف و امور کهگیلویه و بویراحمد خیریه مطرح شد؛

سرقت از امام زاده سمغان دهدشت صحت ندارد/ جنتی نژاد: این خبر مربوط به دو سال پیش است

سرقت از امام زاده سمغان دهدشت صحت ندارد/ جنتی نژاد: این خبر مربوط به دو سال پیش است
تصاویر منتشر شده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی حاکی از مورد سرقت قرارگرفتن امام زاده "سمغان" دهدشت بوده که مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آن را تکذیب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیردنا؛ به دنبال خبر منتشر شده در فضای مجازی و رسانه های سطح استان مبنی بر مورد سرقت قرارگرفتن امام زاده "سمغان" دهدشت، این پایگاه خبری به منظور بررسی موضوع با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان به گفتگو پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از سفیردنا؛ به دنبال خبر منتشر شده در فضای مجازی و رسانه های سطح استان مبنی بر مورد سرقت قرارگرفتن امام زاده "سمغان" دهدشت، این پایگاه خبری به منظور بررسی موضوع با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان به گفتگو پرداخت., سفیردنا؛ به دنبال خبر منتشر شده در فضای مجازی و رسانه های سطح استان مبنی بر مورد سرقت قرارگرفتن امام زاده "سمغان" دهدشت، این پایگاه خبری به منظور بررسی موضوع با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان به گفتگو پرداخت., سفیردنا,

 

,

حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور با تکذیب این خبر به سفیردنا گفت: همچین موضوعی صحت ندارد و امام زاده روستای سمغون دهدشت مورد سرقت قرار نگرفته است.

,

 

,

وی افزود: عکس منتشر شده در فضای مجازی مربوط به دو سال پیش و حفاری غیر مجازی بوده است که همان موقع جلوی آن گرفته شده است.

,

 

,

جنتی نژاد با اشاره به انتشار شایعاتی در فضای مجازی گفت: به دلیل فراگیر شدن فضای مجازی و نظارت کمتر، احتما انتشار خبر های غیرواقعی و کذب در آن بسیار بالا است و مهم تریم وظیفه هر شخص در این فضا این است که به شایعات و خبرهایی که تایید نشده است دامن نزنند و در انتشار آن سهیم نشوند.

,

 

,

 

,

تصویر مربوط به امام زاده روستای سمغان دهدشت در زیر آمده است:

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه