اخبار داغ

در گفتگو با مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد مطرح شد؛

انتصاب "راستا" صحت ندارد / اگر خبری باشد رسمی اعلام می شود

انتصاب "راستا" صحت ندارد / اگر خبری باشد رسمی اعلام می شود
مدیرکل راه و شهرسازی در گفتگوی اختصاصی با صبح زاگرس گفت: انتصاب "راستا" به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی صحت ندارد و اگر همچین موضوعی باشد به صورت قانونی و طی جلسه ای رسمی اعلام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیردنا؛ به دنبال انتشار اخباری در فضای مجازی و رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر برکناری مدیرکل راه و شهرسازی و انتصاب مدیر جدید آن، این پایگاه خبری تحلیلی طی مصاحبه ای صحت و سقم آن را بررسی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیردنا,

 

,

پیش از این خبری با عنوان "معاون ساخت و توسعه اداره کل راه و شهرسازی یعنی شیر محمد راستا به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی منصوب شد" فضای رسانه ای استان را در برگرفته بود.

,

 

,

مدیرکل راه و شهرسازی در گفتگوی اختصاصی با صبح زاگرس گفت: انتصاب "راستا" به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی صحت ندارد و همچین چیزی اتفاق نیفتاده است، و اگر چنین موضوعی باشد به صورت قانونی و طی جلسه ای رسمی اعلام می شود.

, صبح زاگرس,

 

,

علیمردانی در خصوص سوال خبرنگار صبح زاگرس مبنی بر اینکه امکان این انتصاب وجود دارد، گفت: ما کارمند دولت هستیم و تابع دستورات ولی انتشار اخبار در این خصوص صحت ندارد و تکذیب می کنم.

,

 

,

انتهای پیام/د

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه