اخبار داغ

رزمایش "شیفت ایثار" در دورود برگزار شد+تصاویر

رزمایش "شیفت ایثار" در دورود برگزار شد+تصاویر
رزمایش شیفت ایثار باهدف حمایت از کالای ایرانی در شهرستان دورود اجرا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ انصاری، فرمانده حوزه بسیج کارگری سپاه ناحیه دورود در گفت وگو با سفیرافلاک اظهار داشت: رزمایش خدمات رسانی بسیج کارگری با عنوان شیفت ایثار برای اولین بار بیستم شهریور ماه ۹۷ همزمان با روز قشر بسیج کارگری در شهرستان دورود برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

 وی افزود: در این رزمایش تعداد ۶۰نفر کارگر در کارخانه سیمان و سه تیم در سه شیفت ۲۰نفره  از کارگران بسیجی به منظور خدمات رسانی، کمک به تولید، بهره وری و کمک به واحد های تولیدی تحت عنوان «شیفت ایثار» خارج از شیفت کاری بدون هیچ چشم داشت و دستمزدی در محیط کار خودشان حضور  یافتند.

,

 

,

 سرهنگ انصاری با بیان این که این رزمایش به منظور آمادگی برای مقابله با جنگ اقتصادی و حمایت از کالای ایرانی است، اظهارداشت:شیفت ایثار در کارخانه های سیمان، خطوط تراورس و تعویض خطوط قدیمی مسیر جنوب اداره کل راه آهن لرستان برگزار  شد.

,

 

,

فرمانده حوزه بسیج کارگری سپاه ناحیه دورود اظهارداشت: گروه جهادی ایثارکارخانه سیمان به نام شهیدانصاری است که درکمک وساخت حمام وخانه های محرومین وحتی کمک های غیرنقدی به گروههای جهادی دیگرنقش اساسی داشتند و گروه جهادی راه آهن نیز به بهسازی قسمتی ازخط آهن قارون به ایستگاه بیشه پرداخت.

,

 

,

 

,



, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه