اخبار داغ

ادامه جولان پلاک قرمز های اداری شهر یاسوج در ساعات غیر اداری +تصاویر

ادامه جولان پلاک قرمز های اداری شهر یاسوج در ساعات غیر اداری +تصاویر
استفاده از خودروهای پلاک قرمز در ساعات غیراداری و ایام تعطیلات در شهر یاسوج باعث نگرانی مردم و اصحاب رسانه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیردنا؛ با پیشرفت و توسعه شهری و افزایش جمعیت، افزایش ادارات و به تبع آن مراجع به ادارت دولتی بیشتر شده است و به منظور تسریع در پیگیری امور شهروندان و سهولیت جابجایی و صرفه جویی در مصرف سوخت، خودرو هایی تحت عنوان پلاک قرمز اداری به ادارات مختلف در سطح کشور اختصتص داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیردنا,

 

,

انتشار خبر با عنوان "پلاک قرمزهایی که از چراغ قرمز قانون عبور می کنند/دستگاه قضایی وارد میدان شود+تصویر" (خبر را اینجا بخوانید) مدتی پیش در این رسانه موجب نشان دادن حساسیت شهروندان و رسانه های استان در خصوص استفاده شخصی ار خودروهای پلاک قرمز اداری شده است و بازتاب گسترده ای داشته است.

, اینجا ,

 

,

, ,

 

,

این خوردرها بدین منظور پلاک قرمز اند که اولا مشخص باشد که اداری هستند، ثانیا شهروندان متوجه محدودیت تردد آنها شوند، ولی گاها در شهر یاسوج مشاهده شده است که برخی مسوولان از این خودروها که بیت المال محسوب می شوند، برای استفاده شخصی و امور روزمره زندگی خود استفاده می کنند.

,

 

,

تردد بدون نظارت خودروهای پلاک قرمز در سطح شهر یاسوج در زمان های غیر اداری و استفاده شخصی از آن باعث بی اعتمادی مردم از مسوولین می شود و نارضایتی آناتن را به دنبال دارد.

,

 

,

, ,

 

,

روزانه در سطح شهر خودروهای پلاک قرمزی را مشاهده می کنیم که برخی ها در حال استفاده شخصی از آن هستند و

,

شهروندان فهیم انتظار مساوات و برابری را دارند، آنها انتظار دارند اگر یک ماشین اداری در ساعات غیر اداری در مسافت های برون شهری یا داخل شهری تردد دارد حتی المکان مستنداتش توسط نهادهای مربوط بررسی شود.

,

 

,

, ,

 

,

موضوعی که شاید با یک نگاه ساده؛ با بیان اینکه "بهرحال این هم موضوعی در کنار سایر موضوعات" توسط برخی افراد و بلکه مدیران به فراموشی سپرده شود و از کنار آن گذر کنند.

,

 

,

انتظار و مطالبه رسانه ای از مجموعه محترم دادگستری و دادستانی استان این است که همچون رئیس محترم قوه قضاییه، در صورت محرز شدن چنین تخلفاتی که باعث نارضایتی عمومی می شود به رسانه ها مجوز دهند تا لیست استفاده کنندگان غیرمجاز از ماشین های اداری در ساعات غیر اداری را به سمع و نظر مردم برسانند.

,

انتهای پیام/د

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه