اخبار داغ

پردیس علامه طباطبایی بوشهر مقام کشوری کسب کرد

پردیس علامه طباطبایی بوشهر مقام کشوری کسب کرد
نمایش «ناخدا شعران و پنج معلم» به نویسندگی و کارگردانی کاظم ارجمند نیا در جشنواره سراسری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان کشور موفق به کسب مقام دوم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ هنرمندان گروه تئاتر دانشگاه پردیس علامه طباطبایی فرهنگیان بوشهر مقام دوم جشنواره سراسری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان کشور را به دست آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

کاظم ارجمندنیا در گفتگو با سیرنگ در این خصوص اظهار داشت: این نمایش روایت پنج معلم است که برای تدریس با یک لنج به جزیره می‌روند و دچار طوفان می‌شوند و با لنج شکسته‌ای خود را به جزیره می‌رسانند.

,

وی با بیان اینکه این اثر افزود: محمدرضا مؤمنی، سید محمدمهدی زارعی، میثم ایزدپناه، احمدرضا منصوریان و آرمان قربانی ایفاگر نقش هستند.

,

نویسنده و کارگردان خاطرنشان کرد: کلیه بازیگران و عوامل این اثر دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی بوشهر هستند

,

یادآوری می‌شود، در دوره‌ی پیشین این جشنواره گروه تئاتر این دانشگاه با نمایش‌های «جزیره خون» و «معلم جزیره» موفق به کسب افتخارات متعدد شده بود.

,

در این جشنواره هزار دانشجومعلم در هفت بخش قرآن و عترت و معارف دینی، هنری، ادبی، پژوهش و فناوری، هنرهای گروهی و اجتماعی با هم به رقابت پرداختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه