اخبار داغ

تحولات میدانی استان ساحلی «الحدیده»؛

دفع حمله گسترده شورشیان ائتلاف توسط رزمندگان یمنی+ تصاویر و نقشه میدانی

دفع حمله گسترده شورشیان ائتلاف توسط رزمندگان یمنی+ تصاویر و نقشه میدانی
رزمندگان یمنی موفق شدند حمله گسترده شورشیان وابسته به ائتلاف را در محورهای مختلف استان ساحلی الحدیده دفع کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ صدها تن از شورشیان با پشتیبانی دریایی و هوایی ائتلاف «غربی، عربی و صهیونیستی» حمله‌های جدید را علیه مواضع رزمندگان یمنی در جبهه‌های مختلف استان الحدیده آغاز کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سایت خبری «اعلام الحربی» وابسته به مقاومت اعلام کرد: صدها تن از شورشیان وابسته به ائتلاف موجود در شمال استان الحدیده حمله گسترده‌ای را علیه مواضع رزمندگان مقاومت انصارالله و ارتش یمن در منطقه «الزعفران» واقع در شمال شهر «الدریهمی» آغاز کردند.

,

بر اساس اعلام رسانه‌های یمنی، جنگنده‌های ائتلاف در 48 ساعت گذشته، بیش از 110 مرتبه مواضع رزمندگان را در منطقه الزعفران مورد هدف قرار دادند.

,

رزمندگان یمنی مستقر در منطقه باوجود حمله‌های هوایی گسترده ائتلاف، توانستند با استفاده از موشک‌های حرارتی و کمین‌های متعدد، پیشروی شورشیان را در منطقه متوقف کنند و سپس بعد از درگیری چند ساعته، حمله را به‌ طور کامل دفع کردند.

,

رزمندگان یمنی در این حمله گسترده موفق شدند ده‌ها شورشی را کشته و زخمی کنند و تعداد زیادی از خودروهای نظامی آن‌ها را منهدم کنند.

,

رزمندگان یمنی همچنین توانستند با قرار دادن ده‌ها تله انفجاری در اطراف منطقه، تعداد زیادی از خودروهای نظامی به همراه سرنشینان را شکار کنند.

,

از منطقه «16 کیلو» نیز خبر می‌رسد، شورشیان با پشتیبانی گسترده ائتلاف موفق شدند خود را به ورودی منطقه برسانند و رزمندگان را به مرکز منطقه عقب برانند.

,

با رسیدن نیروهای کمکی، رزمندگان موفق شدند باوجود حمله هوایی گسترده ائتلاف، پیشروی شورشیان را در منطقه دفع و در یک حمله معکوس، مناطق اشغال‌شده را بازپس بگیرند.

,

منطقه راهبردی 16 کیلو، استان الحدیده را به استان صنعاء متصل می‌کند و شورشیان قصد دارند با اشغال این منطقه، ارتباط رزمندگان را با پایتخت قطع کنند.

,

نیروهای یمنی در این درگیری گسترده موفق شدند علاوه بر انهدام 20 خودروی نظامی، 106 تن از شورشیان را به هلاکت برسانند و 209 تن دیگر را زخمی کنند.

,

از مناطق مرکزی استان خبر می‌رسد، حمله گسترده رزمندگان با پشتیبانی موشکی انصارالله منجر به آزادسازی مناطق راهبردی «الجاح الاسفل و السمسره» وابسته به بخش «تحیتا» شده است.

,

آزادسازی مناطق ذکرشده منجر به قطع ارتباط شورشیان از جنوب استان به سمت فرودگاه جنوبی شهر الحدیده شده است؛ شمار زیادی از شورشیان از ترس کشته شدن به مناطق اطراف متواری شده‌اند.

,

بیش از 70 درصد از استان الحدیده شامل «شهر الحدیده، فرودگاه، الزبید، الدریهمی، منصوریه، بیت فقیه و ...» تحت کنترل رزمندگان انصارالله و ارتش یمن است.

,

اعلام الحربی

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه