اخبار داغ

حجت‌الاسلام قرائتی:

"نماز" باید محور عزاداری‌ امام حسین(ع) باشد

"نماز" باید محور عزاداری‌ امام حسین(ع) باشد
حجت‌الاسلام قرائتی با توصیه به اینکه برای قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه وقف کنید کفت: نماز باید محور عزاداری‌ها باشد چرا که امام حسین(ع) هم ظهر عاشورا در اوج جنگ نماز خواند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محسن قرائتی صبح امروز در جلسه عزای اباعبدالله(ع) در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان که با حضور جانبازان، ایثارگران، آزادگان و خانواده معظم شهدا برگزار شد با بیان اینکه باید به کارهای خودمان رنگ خدایی بدهیم اظهار داشت: آبی که به صورت می‌ریزیم اگر قصد وضو کنیم عبادت می‌شود و آن وقت رنگ خدایی به این کار داده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه داشتن رزق مهم نیست، مهم بهره‌گیری از رزق است گفت: اینکه چرا خیلی‌ها خیلی چیزها دارند اما از گلویشان پایین نمی‌رود به همین دلیل است.
,
 
,
رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اینکه خیلی‌ها با سواد هستند اما از عمرشان خیر و بهره لازم را نمی‌بینند و خیلی‌ها عمر طولانی دارند اما این عمر هیچ خاصیتی بری آنها نداشته است افزود: برای دخترت که می‌خواهی گوشواره بخری، شرطش را صحیح خواندن نماز قرار بده، آنوقت رنگ خدایی می‌گیرد.
,
 
,
وی با بیان اینکه بدست آوردن پول و خرج کردن آن تدبیر کنید که چگونه رنگ خدایی بگیرد افزود: بعضی جاها باید بگذریم تا چیزی به دست آوریم.
,
 
,
حجت‌الاسلام قرائتی با اشاره به اینکه همه چیز به زرنگی نیست تاکید کرد: در احادیث ما آمده است که بعضی آدم‌های زرنگ هر چه بدوند به جایی نمی‌رسند.
,
 
,
وی با بیان اینکه نیازهای زیادی در جامعه وجود دارد گفت: اینگونه نباشید که بگویید وجوهاتم را پرداخت کردم، پرداخت وجوهات حداقل است، تا می‌توانید کمک کنید.
,
 
,
این مفسر قرآن کریم با اشاره به اهمیت افزایش کلاس‌های تفسیر قرآن در سطح جامعه بیان کرد: تلاش کنید تفسیری را بگویید که عوام جامعه آن را بفهمند.
,
 
,
وی با توصیه به اینکه برای قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه وقف کنید افزود: نماز باید محور عزاداری‌ها باشد چرا که امام حسین(ع) هم ظهر عاشورا در اوج جنگ نماز خواند.
,
 
,
حجت‌الاسلام قرائتی با اشاره به اینکه تلاش کنید تا در زندگی همه کارهایتان را با قرآن تطبیق دهید گفت: در زندگی هر چه را که براساس قرآن بود بپذیرید اما اگر خلاف قرآن بود به هیچ عنوان نپذیرید و انجام ندهید و در قرآن تدبیر کنید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه